- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Hmm ivasion usa met chuck norris
Edit ach natuurlijk the dark knight rises.
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1198 votes
Oja Speed>Reeves (Tom Cruise misverstand) > Bullock> samen in bus @viaduct/ brug
Zo klopt ie toch?
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
School kinderen. Op z'n minst kinderen dus
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Edit ach natuurlijk the dark knight rises.
Ja, ik denk dat dat m inderdaad is. Thanks!
Heb ik recent gekeken en ik dat was inderdaad ook met een "motorfiets".
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik ben opzoek naar een thriller en als het goed is uit 80s.
Ik kan me alleen herinneren dat je op de cover een vrouw in een telefooncel ziet staan. Als het goed is speelt de gehele film daar zich ook in af.
Iemand enig idee?? ik kan er maar niet op komen.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
@Daan258: Eyes of a Stranger (1981)?
Juist, dat is hem.
Kon maar niet op de titel komen.
Bedankt. 
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Ja..... die moet ik ook weer eens kijken. Heb er weer zin in na vele jaren.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Volgens mij zit er geen enkel shot in een telefooncel... Althans.. Misschien een enkele?
Spaceman spiff
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Japanse animatie / manga film jaren 80:
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar de titel van een manga film uit de jaren 80. De film heb ik destijds als kind op filmnet gezien. Ik kan mij alleen nog flarden van het verhaal herinneren. Iets met 3 aliens op een soort motorfietsen die achter een jongetje aan zitten en grote robots die vechten. Het einde is nogal vreemd; een bazooka waarmee ze een invasie proberen te stoppen maar die inplakte daarvan de hele planeet opblaast. Wie weet wat de titel is van deze manga, alvast onwijs bedankt voor alle suggesties!
vicestar
-
- 40 messages
- 43 votes
Ik zoek een film waarvan ik me alleen het laatste gedeelte kan herrineren. het is volgens mij een sci fi film met een donkere setting waarbij de hoofdrol speler in een soort pod weg wordt geschoten. Of in de ruimte of naar een zogenoemde 'hemel' ik dacht dat Jude Law erin speelde maar weet dit niet 100% zeker. Hij is al tijdje oud want deze film is al op tv geweest.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Mijn dochter en ik zagen toen we naar Minions gingen een poster van een natuurfilm die bestond uit een foto van een dier die was opgebouwd uit allemaal andere dieren.
Ze zei net dat ze graag naar die film wil, maar ik kan hem niet vinden in de releaselijsten. Was gewoon een titel als Earth, Nature, Green Wilderness, Animal Planet dacht ik - maar ik kan hem even niet vinden.
Iemand?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Mijn dochter en ik zagen toen we naar Minions gingen een poster van een natuurfilm die bestond uit een foto van een dier die was opgebouwd uit allemaal andere dieren.
Ze zei net dat ze graag naar die film wil, maar ik kan hem niet vinden in de releaselijsten. Was gewoon een titel als Earth, Nature, Green Wilderness, Animal Planet dacht ik - maar ik kan hem even niet vinden.
Iemand?
Deze? De poster is alleen niet zoals je hem omschrijft. Holland: Natuur in de Delta (2015)
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Of bedoel je deze poster?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op MM:
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja die tweede poster. Nature dus, maar de film heet dan anders. Vreemd. Die titel had ik ook nagezocht, maar die poster is dan heel anders. Dus ik dacht dat is m niet.
Bedankt in elk geval.
maritk
-
- 2 messages
- 1 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek een film maar weet de naam niet meer:
Ik zoek een film over een stel jongens die getroffen zijn door de bliksem, en hierna superkrachten hebben.
Iemand enig idee over welke film ik het heb? Is al best een tijd geleden dat ik hem zag dus weet er niet heel veel meer over te vertellen.
Alvast bedankt 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
-
- 13470 messages
- 1305 votes
@ maritk
Het is uiteraard geen verplichting maar naar mijn mening is
het wel zo netjes om even te laten weten of het de correcte
film betreft.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
@ maritk
Het is uiteraard geen verplichting maar naar mijn mening is
het wel zo netjes om even te laten weten of het de correcte
film betreft.
Mee eens. Mijn ervaring is ook niet zo positief in dit topic. Ik heb 'regelmatig' geen reactie gehad en heb tweemaal een reactie gehad dat het de film niet is, maar achteraf bleek het dus wel zo. Lekker dan. Deze mensen hebben zich er speciaal voor geregistreerd maar zijn te lui om een reactie terug te plaatsen (dat het de film is of niet of een bedankje etc.).
Mijn motivatie om de mensen te helpen ligt al een tijd vele malen lager. In het verleden, op andere fora weliswaar, was het precies hetzelfde liedje. Je doet er moeite voor om mensen te helpen, en als 'dank' wordt er niet eens gereageerd. Vaak komen die lui niet eens meer online dus hebben ze er nog wel naar gekeken?
Dus waarom moeite voor iemand doen, die er zelf niet de moeite neemt (behalve registreren en hun vraag te posten) om een reactie te plaatsen (wat de reactie dan ook mag zijn).
Soms vraag je je wel eens af, wat zijn dit voor mensen? Egoïsten? Trolls? Iets anders?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Haha, dat is al heel lang zo. Als bezoeker kan je ook alles gewoon volgen. Dus zie je het antwoord staan, hoef je niet eens in te loggen.
Als je toevallig het antwoord weet kan je dat hier laten weten, maar ga niet je tijd stoppen in het zoeken van het antwoord.
Aan de andere kant is het soms heel lastig of het de juiste film is. Heb inderdaad ook wel eens een antwoord gekregen en achteraf was het toch niet de film die ik zocht. (Maar bedank altijd wel, dat wel).
Soms vraag je je wel eens af, wat zijn dit voor mensen? Egoïsten? Trolls? Iets anders?
Omgekeerde wereld.
Bedankt voor je vraag. De titel die je zoekt is deze... (Je hoeft me niet te bedanken, graag gedaan) 
Bubblez
-
- 2058 messages
- 2500 votes
Ik erger me er ook enorm aan dat je als 'zoeker/kenner' bijna niet weet of je de juiste film hebt aangegeven, omdat er negen van de tien keer geen reactie komt. Erg jammer.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Omgekeerde wereld.
Bedankt voor je vraag. De titel die je zoekt is deze... (Je hoeft me niet te bedanken, graag gedaan)
Nog even en men vraagt er nog geld voor ook.
Wil je me helpen? Prima, maar dat gaat je wel geld kosten.
fled-fan
-
- 29 messages
- 7 votes
Hallo, ik zoek een film waarin een fragment getoont wordt van een studentendoop waarbij een jongen en een meisje in hun ondergoed vastgebonden worden rug aan rug en dat op een ondergrond met zeep en ze moeten losgeraken. Meer weet ik niet. Is zeker meer dan 15 jaar oud
svenker
-
- 2 messages
- 0 votes
Hallo, ik zoek een film die ik volgens mij 10 jaar geleden of misschien nog langer op tv heb gezien. Het gaat over een sniper die vanaf een gebouw een paar mensen onder schot houdt en communiceert met volgens mij een vrouw in een belhokje als ik mij niet vergis, iets staat mij ook nog bij dat ze niet mag ophangen anders worden er mensen vermoord? Wie kan mij helpen?
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik erger me er ook enorm aan dat je als 'zoeker/kenner' bijna niet weet of je de juiste film hebt aangegeven, omdat er negen van de tien keer geen reactie komt. Erg jammer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hallo, ik zoek een film die ik volgens mij 10 jaar geleden of misschien nog langer op tv heb gezien. Het gaat over een sniper die vanaf een gebouw een paar mensen onder schot houdt en communiceert met volgens mij een vrouw in een belhokje als ik mij niet vergis, iets staat mij ook nog bij dat ze niet mag ophangen anders worden er mensen vermoord? Wie kan mij helpen?
Iets anders dan jij beschrijft, maar kan het Phone Booth (2002) zijn?
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik heb mijn bericht van Phone Booth (2002) net verwijderd. Deze user is al meerdere
malen online geweest en heeft niet eens het fatsoen om een terugkoppeling te geven.