• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.164 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Beide niet. Ben er vrij zeker van dat de film aan het begin van het jaar nog niet uit was. Ik had em namelijk genoteerd om in de gaten te houden.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Een teaser voor een geplande Marvel-film: What Is Thor Ragnarok? - slashfilm.com ?

Gezocht een Thriller, heb deze film een tijd geleden eens gezien maar kan nu niet op te titel komen

Wat ik me nog kan herinneren is een man met een bril die samen met zijn vrouw in een groot huis gaat wonen op het platteland, hier huurt de man plaatselijke laten we zeggen soort hilllbillys in die het huis gaan verbouwen, en de vrouw kent deze lui, later in de film gaan deze lui de vrouw en man terroriseren wat ik het beste kan herinneren dat er 1 word vermoord met zo'n grote beer val die hij op zijn kop krijgt. 1 word vast gespijkert omdat die met zijn hande door een raam gaat.

wie o wie herkent dit?

Groet,

Roy

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

@ stemvantwente

Deze misschien? Straw Dogs (2011)

Ps je hebt meerdere films genaamd Straw Dogs en gaan allemaal over hetzelfde volgens mij.

Alexander1900

Bedankt dit is hem!

Oké, het is misschien wat weinig informatie maar ik ga het toch proberen. In de jaren 80's/ begin 90's heb ik een paar keer een trailer gezien van een film waarbij op het einde twee mannen aan het vechten zijn met elkaar en in het water met een fontein belanden. Één van de mannen duwt de ander met zijn hoofd op de fontein waarna deze sterft. Ik meende dat Robert Vaughn er in zat maar dat weet ik niet zeker. Merk ook dat de info die ik onthoud over de film steeds summierder wordt. Alvast bedankt

In Film > Algemeen > Ik zoek een film titel:

Hallo ik zoek een film die ongeveer rond 1994 meerdere keren op tv is geweest. Ik heb de film als klein jochie toen gezien, maar weet niet meer precies hoe het ging. Het is een oudere film beetje jaren 50/60 stijl. Het gaat over een man die op een tropisch eiland strand. in eerste instantie lijkt het onbewoond maar later komt hij er achter dat dit niet zo is. hij onmoet er eerst 1 vrouw en dan meerdere dames. Ook is er iets met met een grootst standbeeld van een gezicht. Dit gezicht wordt aanbeden door de vrouwen als hun god. Het beeld is hol en binnen en van binnen vindt hij (leger??)spullen waaronder een gasbrander waar hij in de loop van de film mee vuurspuuwd. Ook komen er na verloop van tijd tribe-bewoners langs op het eiland die van een van de buurt gelegen eilanden afkomstig zijn (vermoed ik). deze bewoners zijn vijandig en hiervoor moet de man vluchten.

uiteindelijk lukt hem dit en weet de man zijn weg naar de normale beschaafde wereld weer te vinden

Het is lang geleden dat ik dit heb gezien dus zo precies weet ik het niet meer zoals je wel merkt. maar een ander detail wat ik mij kan herineren is dat de film op momenten comisch qua opzet was en op andere momenten meer actie/avontuurlijk qua genre.

Bubblez

• 2058 messages
  • 2501 votes

@Foxeinstein: The Wicker Man (1973) ?

Sundays wrote:

Oké, het is misschien wat weinig informatie maar.........

Merk ook dat de info die ik onthoud over de film steeds summierder wordt. Alvast bedankt

tja dat ik dit ook niet meer zo precies weet is ook omdat de film meer dan 20 jaar geleden op TV was en ik hem toen als klein jochie had gezien. Dus dat ik niet alles meer weet lijkt mij niet zo raar

nee dat is hem niet ik denk dat de film uit de jaren 50/60 komt

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

foxenstein: wellicht Father Goose?

Bubblez

• 2058 messages
  • 2501 votes

Sundays wrote:

Oké, het is misschien wat weinig informatie maar ik ga het toch proberen. In de jaren 80's/ begin 90's heb ik een paar keer een trailer gezien van een film waarbij op het einde twee mannen aan het vechten zijn met elkaar en in het water met een fontein belanden. Één van de mannen duwt de ander met zijn hoofd op de fontein waarna deze sterft. Ik meende dat Robert Vaughn er in zat maar dat weet ik niet zeker. Merk ook dat de info die ik onthoud over de film steeds summierder wordt. Alvast bedankt

Misschien deze scène uit The Outsiders (1983), al zit 'ie niet in de trailer.

Bubblez

• 2058 messages
  • 2501 votes

@Foxeinstein: Ik ben er bijna zeker van je film te hebben gevonden:

Lt. Robin Crusoe, U.S.N. (1966)

Maikeru

• 1934 messages
  • 2388 votes

Ik zoek een film waarvan de poster een persoon is die een bladzijde van een boek omdraait. De poster bestaat met name uit zwart- en goudkleuren. De poster is vervormd op een bepaalde manier en de persoon die de bladzijde omdraait lijkt het uit te schreeuwen of i.d.

Het is een film die geloof ik vrij bekend is met veel stemmen. Genre zal denk ik thriller/mysterie(/horror) zijn. Hollywood. Jaartal schat ik tussen de 1985 - 2000. Iemand een idee waar ik het over heb?

EDIT: Gevonden. Carpenter natuurlijk. In the Mouth of Madness (1994)

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Een van de Evil Dead reeks misschien?

Sunday

• 135 messages
  • 233 votes

Misschien deze scène uit The Outsiders (1983), al zit 'ie niet in de trailer. [/quote]

thanks Bubblez, maar die is het niet. Outsiders is overigens wel een klassieker uit mn jeugd

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Heb jij 2 accounts? Sunday(s) ?

calmo

• 3 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Ik zoek de titel van een film:

Ik zoek de titel van de film waarin iemand in een container woont en in een kast slaapt. Hij heeft ook een klein vriendje totdat hij zijn vriendin tijdens het werk tegenkomt.

Glaceon

• 39 messages
  • 14 votes

Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een filmtitel en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
De film gaat over een futuristische wereld met een 'brotherhood' van vampieren... het enige wat ik er nog van weet is dat de film eindigde met "de hoofdpersoon kust de vrouw en zij gaat binnen bij een baby'tje kijken en dat kindje blijkt ook een vampier te zijn en hiermee is het ras gered?!" het is een hele vage omschrijving maar misschien herkent iemand hem?

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3421 votes

Glaceon wrote:
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een filmtitel en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
De film gaat over een futuristische wereld met een 'brotherhood' van vampieren... het enige wat ik er nog van weet is dat de film eindigde met "de hoofdpersoon kust de vrouw en zij gaat binnen bij een baby'tje kijken en dat kindje blijkt ook een vampier te zijn en hiermee is het ras gered?!" het is een hele vage omschrijving maar misschien herkent iemand hem?

Zonder twijfel: Perfect Creature (2006)

Bubblez wrote:

@Foxeinstein: Ik ben er bijna zeker van je film te hebben gevonden:

Lt. Robin Crusoe, U.S.N. (1966)

DAT IS HEM!!!, REUZE BEDANK!!!!

Bm1989

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Welke film is dit? Ontvoerde jongen, vliegtuig, verongelukt:

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een film die ik jaren geleden (ergens rond 1995 - 2000 ofzo).

De film begint met een gezin bestaande uit vader, moeder en zoon. Oma woont bij het gezin in. De vader was niet goed voor het gezin(hij was alcoholist en/of mishandelde zijn vrouw). De vrouw wilde bij hem weg. Op gegeven moment kreeg de vrouw een nieuwe relatie (ik weet niet meer wat er met man 1 gebeurt is). Met deze nieuwe man kreeg ze nog twee kinderen, een jongen en een meisje. Op gegeven moment was oma aan het oppassen op de kinderen, toen is de oudste zoon ontvoerd op iets van 7jarige leeftijd.

Gedurende de film zie je steeds dat de twee andere kinderen naar school gaan en dat ze daarbij een zebrapad moeten oversteken en daarbij geholpen worden door iemand die eruit ziet als een machinist. In de film zie je steeds een scherm met daarop "een dag later", "twee jaar later", enz.

Jaren later als de ontvoerde zoon ergens rond de 20-30 is worden de ouders gebeld dat hun zoon is gevonden. Volgens mij werd de zoon gevonden in Parijs of Londen maar dat weet ik niet meer zeker. De film eindigt als of het vliegtuig waar de zoon in zit neerstort of er gebeurt wat met hem of de ouders. Ik weet het niet meer heel precies, het is jaren geleden dat ik de film heb gezien.

Volgens mij speelt de film zich af in Amerika.

Alvast bedankt!

Groetjes

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Een collega van mij begon over een film met Tom Cruise (?) en een bus met schoolkinderen die worden gered op een brug.

Ik heb de film pas gezien en dacht aan Mission: Impossible III, maar dat is 'm niet. Dus is het wellicht geen Tom Cruise-film, maar een andere held.

Ik kom er niet op. Wie of wat wel?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Een collega van mij begon over een film met Tom Cruise (?) en een bus met schoolkinderen die worden gered op een brug.

Ik heb de film pas gezien en dacht aan Mission: Impossible III, maar dat is 'm niet. Dus is het wellicht geen Tom Cruise-film, maar een andere held.

Man of Steel (2013) ?

Man of Steel Clip: School Bus Rescue Scene - YouTube

Norman Mailer

• 873 messages
  • 657 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik kom er niet op. Wie of wat wel?

Godzilla (2014) wellicht?

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Speed?

Mr Thee

• 1588 messages
  • 1198 votes

ja hoor Speed zeker en vast

met Sandra B en Tom C!

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Mr Thee wrote:

(quote)

ja hoor Speed zeker en vast

met Sandra B en Tom C!

Mochizuki Rokuro schreef:
Dus is het wellicht geen Tom Cruise-film, maar een andere held.
.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.