- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Le Temps Retrouvé (1999) wellicht?
Het plot is hier op de site wat kort.
jvc101
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > op zoek naar een film titel:
beste forum,
ik ben al enige tijd opzoek naar een film.
de film begint met een groep studenten die na een avondje stappen
de metro nemen en dan vast komen te zitten op een oude verlaten metro station.
ik weet dat ze uiteindelijk allemaal vermoord worden.
volgens mij ging het om een waargebeurd verhaal waar mensen echt sterven onder de grond.
ik hoop dat ik hier goed zit.
wie o wie kan me helpen.
alvast bedankt,
jvc101
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Misschien Stag Night (2008), maar daar zitten geen studenten in.
jvc101
-
- 2 messages
- 0 votes
bedankt, dit was inderdaad de film die ik zocht, ik dacht zelf dat het een groep studenten was.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Ik zoek een film waaruit deze quote komt, ik zoek ook de echte quote, want ik herinner me hem maar half. Ik weet wel dat de quote me een naar gevoel achterliet en me deed denken. Ik denk dat het iets was als dit:
'That is life: I knew it was too good to be true. When you think you are the happiest person in the world, life takes everything you love away and then spits you out again.'
Als iemand me zou kunnen helpen, zou die me erg geholpen hebben. Alvast bedankt!
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2502 votes
Ik zoek een film waaruit deze quote komt, ik zoek ook de echte quote, want ik herinner me hem maar half. Ik weet wel dat de quote me een naar gevoel achterliet en me deed denken.
Ik heb deze gevonden, maar kan niet vinden of ' ie uit een film komt:
Life is a struggle. Life will through curveballs at you, it will humble you, it will attempt to break you down. And just when you think things are starting to look up, life will smack you back down with ruthless indifference.
cucciolo
-
- 491 messages
- 1100 votes
Geloof niet dat dit em is. Die ik bedoel heeft een herkenbare stijl en is nog trager/contemplatiever. Geloof ook dat het een oudere film was, zo eind jaren 80 ofzo. En begin nu ook te twijfelen of het wel een schrijver was. Volgens mij wel, maar het was in ieder geval een kunstenaar.
Toch bedankt!
koenny1
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > zoek een film titel:
goede morgen,
ik ben al een hele tijd opzoek naar een bepaalde film. ik heb in me jeugd ooit er een stukje van gezien.
ik schat dat de film is gemaakt rond 1980-1990.
het enigste wat ik nog van de film weet is het einde.
het gaat over 2 kinderen(ik d8 broer en zus) die kunnen voorwerpen laten bewegen. aan het eind van de film zitten ze in een camper en gooien ze pakken meel naar hun achtervolger. ze moesten optijd bij een bepaalde plek zijn omdat daar een ruimteschip ze zou oppikken. als het ruimteschip ze heeft opgepikt komen ze nog 1 keer langs vliegen.
ik zou heel blij zijn als jullie me kunnen helpen aan deze film hij blijft maar in me hoofd zitten:s
alvast bedankt
koen
wm091188
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > ik zoek naam van een film:
Ik zoek de naam van een film die ik jaren geleden ooit eens gezien heb.
Het verhaal gaat over een blanke man die terecht komt bij negers in barakken tijdens de tweede WO.
Hij raakt bevriend met 4 broers.
Van deze broers zouden er ook een aantal sneuvelen in de film.
Einde van de film zingen ze een soort slavenlied weet ik mij nog te herinneren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
In Film > Algemeen > ik zoek naam van een film:
Ik zoek de naam van een film die ik jaren geleden ooit eens gezien heb.
Het verhaal gaat over een blanke man die terecht komt bij negers in barakken tijdens de tweede WO.
Hij raakt bevriend met 4 broers.
Van deze broers zouden er ook een aantal sneuvelen in de film.
Einde van de film zingen ze een soort slavenlied weet ik mij nog te herinneren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
In Film > Algemeen > zoek een film titel:
goede morgen,
ik ben al een hele tijd opzoek naar een bepaalde film. ik heb in me jeugd ooit er een stukje van gezien.
ik schat dat de film is gemaakt rond 1980-1990.
het enigste wat ik nog van de film weet is het einde.
het gaat over 2 kinderen(ik d8 broer en zus) die kunnen voorwerpen laten bewegen. aan het eind van de film zitten ze in een camper en gooien ze pakken meel naar hun achtervolger. ze moesten optijd bij een bepaalde plek zijn omdat daar een ruimteschip ze zou oppikken. als het ruimteschip ze heeft opgepikt komen ze nog 1 keer langs vliegen.
Eén van deze twee?:
koenny1
-
- 2 messages
- 0 votes
onwijs bedankt voor de snelle reactie. "escape to witch mountain" is de film die ik bedoelde. 
nog een fijne avond
koen bonnet
stieffmeister
-
- 5 messages
- 0 votes
Beste Forum,
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Het is volgens mij een oorlogsfilm die plaats vind in het midden oosten.
In het verhaal kamt een groep militairen een (safe?) house uit. Hierbij worden tegenstanders gedood. Echter komt één militair oog in oog met een kind te staan en beiden besluiten niet op elkaar te schieten. Later blijkt dat dit voorval niet echt? heeft plaatsgevonden maar dat één van de militairen op zijn maten zou hebben geschoten. De militair wil zijn onschuld bewijzen en gaat op zoek naar het kind. Hij geloofd dat het kind hem zou helpen omdat hij bij hem in het krijt zou staan.
Ik heb dus geen idee of dit een deel van het verhaal is in de film, of dat dit is waar de hele film over gaat. Ik heb de film afgelopen jaar gezien en volgens mij is hij ook nog niet zo oud. Maar ik kom dus gewoon niet meer op te titel.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Alvast bedankt.
Groeten!
maccy1988
-
- 19 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik zoek de titel van de volgende film.
Het gaat over een huis dat een verleden heeft ivm kinderen die er zijn vermoord geweest of mishandeld.
Er is ook een speciaal groot symbool onder het huis.
Een gezin treed het huis binnen en alleen de ouders krijgen problemen met de geesten die er zijn. De geesten vallen de kinderen van het gezin niet lastig. In het huis zijn er ook symbolen.
Ik geloof dat die geesten geesten zijn van kinderen die er vermoord werden ofzo en die wraak willen nemen op die ouders van dat gezin.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Hallo,
Ik zoek de titel van de volgende film.
Het gaat over een huis dat een verleden heeft ivm kinderen die er zijn vermoord geweest of mishandeld.
Er is ook een speciaal groot symbool onder het huis.
Een gezin treed het huis binnen en alleen de ouders krijgen problemen met de geesten die er zijn. De geesten vallen de kinderen van het gezin niet lastig. In het huis zijn er ook symbolen.
Ik geloof dat die geesten geesten zijn van kinderen die er vermoord werden ofzo en die wraak willen nemen op die ouders van dat gezin.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Misschien Darkness (2002)
maccy1988
-
- 19 messages
- 0 votes
Dankje! Dit is 'em
stieffmeister
-
- 5 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik ben nog steeds opzoek :S Niemand een idee?
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2502 votes
Ik ben nog steeds opzoek :S Niemand een idee?
Lone Survivor (2013)?
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Nee want daar schiet ie toch niet z'n eigen mannen neer, volgens mij...
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2502 votes
Nee want daar schiet ie toch niet z'n eigen mannen neer, volgens mij...
Geen idee, ik houd niet van oorlogsfilms... 
stieffmeister
-
- 5 messages
- 0 votes
Bedankt Bubblez, maar Lone Survivor is het niet.
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Iedereen zijn eigen smaak
Ik houd niet van romantische films 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ook geen idee, maar wat wilde gokjes, wie weet staat ie ertussen...
stieffmeister
-
- 5 messages
- 0 votes
Bedankt voor het meedenken, maar dat zijn ze ook niet helaas.
stieffmeister
-
- 5 messages
- 0 votes
Misschien haal ik nu twee films door elkaar. Maar het kind heeft volgens mij een groot litteken op zijn gezicht waaraan hij te herkennen is als hij wat ouder is.
fled-fan
-
- 29 messages
- 7 votes
zou iemand de film kennen met een chihuahua die in een kast zit, dan komt iemand binnen en hij springt uit de kast tot aan de deur. geen te goeie film, wel grappig moment.
Bubblez
-
- 2060 messages
- 2502 votes
zou iemand de film kennen met een chihuahua die in een kast zit, dan komt iemand binnen en hij springt uit de kast tot aan de deur. geen te goeie film, wel grappig moment.