- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
maandag komt hier meestal geen post
Vind deze filmpjes beide niet zo sterk 
penelope
-
- 18 messages
- 0 votes
Hi, Ik zit net als jullie in spanning te wachten op de uitslag. Ik heb ook toelating gedaan voor regie fictie. (Meisje bijna 21). Vorige jaar was ik door naar de gespreksronde met dit filmpje:
Short Movie: "Wie niet weg is, is gezien" on Vimeo
Maar helaas niet aangenomen. Dit jaar staat mijn film niet online omdat deze binnenkort in premiere gaat in een bioscoop in Utrecht. Jullie zijn allemaal welkom
Opbrengst gaat naar stichting KiKa. Zie FB pagina: Premiere Lily | Facebook
Spannend........
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Zeker spannend. Volgens mij had ik die film vorig jaar ook al gezien. ik ben dan toch wel benieuwd hoe je gesprek vorig jaar verliep 
Ik vroeg mij af of je al een opleiding gevolgd hebt in film of heb je jezelf alles aangeleerd?
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
tweet:
Luuk Hoekx @luukhoekx Reply Retweet Favorite · Open
Yes! Ik mag op gesprek komen bij de filmacademie!
Zijn er hier al meer die een brief hebben? Ik helaas nog niet 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Hmja, hier ook niks op Maandag.
Morgen zal de dag worden dan maar... Zucht, te veel spanning.
Leuk filmpje trouwens, Penelope.
De clue was al vrij snel duidelijk maar dat maakte het einde niet minder sterk. Heb je geen trailer van Lily? Wat was je opdracht vorig jaar, en hoe verliep het gesprek?
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Chibs wat heb jij eigenlijk voor studie gedaan?
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Audiovisuele vormgeving aan de Willem de Kooning Academie (kunstacademie) te Rotterdam.
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
dan moet er toch wel iets dat je in die vrier jaar gemaakt hebt online staan 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
En je hebt na vier jaar nog geen vertrouwen in je werk om het te laten zien? Hoe verkoop jij jezelf aan klanten of wat dan ook?
YsieYasmin
-
- 4 messages
- 0 votes
Hi guys,
De brief is binnen.... Niet aangenomen. Had dit ook wel verwacht 
Jullie allemaal nog succes!
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
tweet:
afgewezen voor de filmacademie. Das wel effe een domper... toch, maar 6 worden er aangenomen.
Hier nog iemand die het niet heeft gehaald. Toch jammer Yasmin. Maar ja volgend jaar weer een kans
Ik heb hem nog niet maar al jij niet bent aangenomen ben ik het waarschijnlijk ook niet
Want jij bent al verder dan ik.
YsieYasmin
-
- 4 messages
- 0 votes
In de brief staat trouwens dat het gaat over de studierichting Regie. Ik had me ook als tweede keus aangemeld voor montage. Krijg ik daar geen bericht over? Of kijken ze daar verder niet zo naar?
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Ze sturen het alleen door als ze denken dat je bij die richting een kans maakt. Ik vrees van niet dus maar ja wie ben ik om dat te zeggen 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Ah, spijtig om te horen.
De tweede studie keuze beslissen ze enkel als ze het werk goed vinden maar niet voor de aangemelde studie richting, het is dus niet alsof je je voor twee studies als het ware aanmeld. Succes verder, hopelijk volgend jaar weer. 
Ik heb nog niks ontvangen, ook nog geen andere post.
En je hebt na vier jaar nog geen vertrouwen in je werk om het te laten zien? Hoe verkoop jij jezelf aan klanten of wat dan ook?
Vertrouwen genoeg, maar verder geen zin om mijn werk te koppelen aan mijn online nickname / moviemeter account oid. Staat nogal matig als je zoekt naar mijn werk en er dan een willekeurige moviemeter post hoog in de resultaten komt. Like I said, ik wil nog best ruilen over PM. 
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Brief gekregen. Afgewezen 
Jammer maar volgend jaar probeer ik het gewoon weer
Nu eerst maar bedenken wat ik nu wel volgend jaar ga doen. Weet jij al wat je nu gaat doe Yasmin?
Aan mijn werk zul je dus niet veel hebben want het is toch niet goed genoeg. Ik ga het nu ook niet op internet zetten. Maar je moet het zelf weten. Succes met wachten nog. Komt vast wel goed na een studie aan de Willem de Koning 
daphnefilms
-
- 79 messages
- 0 votes
Ik heb helaas nog niets. De post komt hier meestal pas tegen drie uur 
Wordt hier wel heel nerveus van 
Wel heel erg jammer Yasmin. Ik ga er ook niet vanuit dat ik op gesprek mag komen. Maar we hebben het in ieder geval geprobeerd 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Spijtig Joris.
Had het graag anders gezien.
Hier ook nog geen post.. Zeer zeer nerveus en het begint een beetje vervelend te worden.
daphnefilms
-
- 79 messages
- 0 votes
Joris ook al afgewezen
Het gaat hard. Echt jammer man. Heb je al aan een jaartje openstudio gedacht in Amsterdam?
Chibs je mag mij wel een link in een privebericht sturen. Ik ben ook wel benieuwd 
daphnefilms
-
- 79 messages
- 0 votes
AAAAAAAAAAAAHHHH. Ik ben even het gelukkigste meisje op aarde!! Ik ben uitgenodigd voor een gesprek! Ik ben door naar de volgende ronde!!!
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Gefeliciteerd!
Dan ben ik de gelukkigste man op aarde, ik ben ook door naar de volgende ronde.
Toevallig hoe de post schijnbaar tegelijkertijd daar en hier aankomt. Hahaha. Zal je zo een linkje sturen, eerst even met de familie vieren enzo.
penelope
-
- 18 messages
- 0 votes
Ik heb een brief, maar ik ben niet thuis dus ik moet tot vanavond wachten. Mijn editor is met mijn film igg door naar de volgende ronde.
Gefeliciteerd Chibs en Daphne. Voor welke richting deed jij toelating Chibs? Mag ik jou film zien?
Trailer van Lily komt over een paar dagen online.
Zooooo spannend.. ik wil die brief nu openen!!
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Gefeliciteerd Daphne en Chibs 
Spannend penelope 
Maar Daphne bewijst toch dat je ook als je net van school af komt kans maakt om aangenomen te worden 
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Als je editor door is dan zal jij ook wel door zijn.
Ik doe toelating voor Camera / Licht met Regie Docu als B-Keuze. En je mag 'em zien, maar dan wil ik ook zien wat jij hebt ingestuurd! 
En Inderdaad Joris.
Don't give up either way.
jorisje
-
- 269 messages
- 3 votes
Ik ben nu toch ook wel heel benieuwd hoeveel mensen ze p gesprek laten komen.
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Voor mijn opleiding gaat het om een opdracht + 2 gesprekken van een half uur, dus een uur in totaal. Ik denk niet dat je dan al te veel mensen kunt doorlaten als je p.p. een uur kwijt bent.
Chibs
-
- 78 messages
- 18 votes
Ik heb je eerder vandaag een prive berichtje gestuurd!
Niet ontvangen? Mail anders even @ [email protected].