• 178.522 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.800 actors
  • 9.380.056 votes
Profile

Filmacademie / Filmopleidingen

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

maandag komt hier meestal geen post Vind deze filmpjes beide niet zo sterk

penelope

• 18 messages
  • 0 votes

Hi, Ik zit net als jullie in spanning te wachten op de uitslag. Ik heb ook toelating gedaan voor regie fictie. (Meisje bijna 21). Vorige jaar was ik door naar de gespreksronde met dit filmpje:

Short Movie: "Wie niet weg is, is gezien" on Vimeo

Maar helaas niet aangenomen. Dit jaar staat mijn film niet online omdat deze binnenkort in premiere gaat in een bioscoop in Utrecht. Jullie zijn allemaal welkom Opbrengst gaat naar stichting KiKa. Zie FB pagina: Premiere Lily | Facebook

Spannend........

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Zeker spannend. Volgens mij had ik die film vorig jaar ook al gezien. ik ben dan toch wel benieuwd hoe je gesprek vorig jaar verliep

Ik vroeg mij af of je al een opleiding gevolgd hebt in film of heb je jezelf alles aangeleerd?

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

tweet:

Luuk Hoekx ‏ @luukhoekx Reply Retweet Favorite · Open

Yes! Ik mag op gesprek komen bij de filmacademie!

Zijn er hier al meer die een brief hebben? Ik helaas nog niet

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Hmja, hier ook niks op Maandag. Morgen zal de dag worden dan maar... Zucht, te veel spanning.

Leuk filmpje trouwens, Penelope. De clue was al vrij snel duidelijk maar dat maakte het einde niet minder sterk. Heb je geen trailer van Lily? Wat was je opdracht vorig jaar, en hoe verliep het gesprek?

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Chibs wat heb jij eigenlijk voor studie gedaan?

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Audiovisuele vormgeving aan de Willem de Kooning Academie (kunstacademie) te Rotterdam.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

dan moet er toch wel iets dat je in die vrier jaar gemaakt hebt online staan

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Vast wel.

10:31: Nog geen post.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

En je hebt na vier jaar nog geen vertrouwen in je werk om het te laten zien? Hoe verkoop jij jezelf aan klanten of wat dan ook?

Hi guys,

De brief is binnen.... Niet aangenomen. Had dit ook wel verwacht

Jullie allemaal nog succes!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

tweet:

afgewezen voor de filmacademie. Das wel effe een domper... toch, maar 6 worden er aangenomen.

Hier nog iemand die het niet heeft gehaald. Toch jammer Yasmin. Maar ja volgend jaar weer een kans Ik heb hem nog niet maar al jij niet bent aangenomen ben ik het waarschijnlijk ook niet Want jij bent al verder dan ik.

In de brief staat trouwens dat het gaat over de studierichting Regie. Ik had me ook als tweede keus aangemeld voor montage. Krijg ik daar geen bericht over? Of kijken ze daar verder niet zo naar?

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Ze sturen het alleen door als ze denken dat je bij die richting een kans maakt. Ik vrees van niet dus maar ja wie ben ik om dat te zeggen

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Ah, spijtig om te horen. De tweede studie keuze beslissen ze enkel als ze het werk goed vinden maar niet voor de aangemelde studie richting, het is dus niet alsof je je voor twee studies als het ware aanmeld. Succes verder, hopelijk volgend jaar weer.

Ik heb nog niks ontvangen, ook nog geen andere post.

jorisje wrote:

En je hebt na vier jaar nog geen vertrouwen in je werk om het te laten zien? Hoe verkoop jij jezelf aan klanten of wat dan ook?

Vertrouwen genoeg, maar verder geen zin om mijn werk te koppelen aan mijn online nickname / moviemeter account oid. Staat nogal matig als je zoekt naar mijn werk en er dan een willekeurige moviemeter post hoog in de resultaten komt. Like I said, ik wil nog best ruilen over PM.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Brief gekregen. Afgewezen

Jammer maar volgend jaar probeer ik het gewoon weer Nu eerst maar bedenken wat ik nu wel volgend jaar ga doen. Weet jij al wat je nu gaat doe Yasmin?

Aan mijn werk zul je dus niet veel hebben want het is toch niet goed genoeg. Ik ga het nu ook niet op internet zetten. Maar je moet het zelf weten. Succes met wachten nog. Komt vast wel goed na een studie aan de Willem de Koning

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Ik heb helaas nog niets. De post komt hier meestal pas tegen drie uur

Wordt hier wel heel nerveus van

Wel heel erg jammer Yasmin. Ik ga er ook niet vanuit dat ik op gesprek mag komen. Maar we hebben het in ieder geval geprobeerd

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Spijtig Joris. Had het graag anders gezien.

Hier ook nog geen post.. Zeer zeer nerveus en het begint een beetje vervelend te worden.

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Joris ook al afgewezen Het gaat hard. Echt jammer man. Heb je al aan een jaartje openstudio gedacht in Amsterdam?

Chibs je mag mij wel een link in een privebericht sturen. Ik ben ook wel benieuwd

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

AAAAAAAAAAAAHHHH. Ik ben even het gelukkigste meisje op aarde!! Ik ben uitgenodigd voor een gesprek! Ik ben door naar de volgende ronde!!!

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Gefeliciteerd! Dan ben ik de gelukkigste man op aarde, ik ben ook door naar de volgende ronde. Toevallig hoe de post schijnbaar tegelijkertijd daar en hier aankomt. Hahaha. Zal je zo een linkje sturen, eerst even met de familie vieren enzo.

penelope

• 18 messages
  • 0 votes

Ik heb een brief, maar ik ben niet thuis dus ik moet tot vanavond wachten. Mijn editor is met mijn film igg door naar de volgende ronde.

Gefeliciteerd Chibs en Daphne. Voor welke richting deed jij toelating Chibs? Mag ik jou film zien?

Trailer van Lily komt over een paar dagen online.

Zooooo spannend.. ik wil die brief nu openen!!

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Gefeliciteerd Daphne en Chibs

Spannend penelope

Maar Daphne bewijst toch dat je ook als je net van school af komt kans maakt om aangenomen te worden

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Als je editor door is dan zal jij ook wel door zijn. Ik doe toelating voor Camera / Licht met Regie Docu als B-Keuze. En je mag 'em zien, maar dan wil ik ook zien wat jij hebt ingestuurd!

En Inderdaad Joris. Don't give up either way.

jorisje

• 269 messages
  • 3 votes

Ik ben nu toch ook wel heel benieuwd hoeveel mensen ze p gesprek laten komen.

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Voor mijn opleiding gaat het om een opdracht + 2 gesprekken van een half uur, dus een uur in totaal. Ik denk niet dat je dan al te veel mensen kunt doorlaten als je p.p. een uur kwijt bent.

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Krijg ik nou nog een link

Chibs

• 78 messages
  • 18 votes

Ik heb je eerder vandaag een prive berichtje gestuurd! Niet ontvangen? Mail anders even @ [email protected].

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

O nee zie dat ik hem al heb

daphnefilms

• 79 messages
  • 0 votes

Penelope heeft haar brief nog niet geopend?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.