- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
Manschot
-
- 152 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd! 
Morgen is mijn gesprek, spa-nneeend!!
Sol-
-
- 216 messages
- 87 votes
Gefeliciteerd 
Staat er een filmpje van jou online wat je hebt gebruikt voor de toelating/het gesprek?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Bedankt, allen.
Staat er een filmpje van jou online wat je hebt gebruikt voor de toelating/het gesprek?
Heb één filmpje laten zien (zowel tijdens de toelating als bij het gesprek). Deze staat nog niet op internet, maar zal eens kijken of ik 'm binnenkort even online kan zetten.
Manschot
-
- 152 messages
- 0 votes
Had gisteren gesprek op de NFTA. Was best pittig en ze stelden vrij moeilijke vragen. Wel erg leuk dat Job ter Burg in de commissie zat. 
Ik heb echt geen flauw idee wat de uitslag zal zijn, ben zo benieuwd! Wordt ruim 2 weken lang in spanning afwachten nu.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Spannend, ben benieuwd. Wat versta je overigens onder moeilijke vragen?
Manschot
-
- 152 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd!!
Ik had vandaag ook brief ontvangen, helaas niet aangenomen maar wel als 2e reserve neergezet.
Ik kreeg ook een uitgebreide uitleg waarom ze dit hebben besloten, ze vonden dat ik een groot filmisch talent heb en dat ik zelfverzekerd overkwam.
Alleen ik heb nog nooit andermans werk gemonteerd en ze vonden me eigenlijk nog te jong (16 jaar) en waren bang dat ik dan niet op gelijkwaardig niveau een discussie aan kan gaan met een oudere student van Regie.
Erg jammer, maar ik ga volgend jaar zeker weer opnieuw proberen! 
plukkiepluis
-
- 4 messages
- 0 votes
Ik kreeg vandaag te horen dat ik ben aangenomen voor Sound Design. Superblij nu.
lykathea
-
- 1872 messages
- 684 votes
Alleen ik heb nog nooit andermans werk gemonteerd en ze vonden me eigenlijk nog te jong (16 jaar) en waren bang dat ik dan niet op gelijkwaardig niveau een discussie aan kan gaan met een oudere student van Regie.
Oh wauw, wat lijkt me dat zuur zeg.
Twee van de drie punten waar je helemaal niks aan kan doen, behalve de tijd laten verstrijken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Ik zou het zien als een stimulans om door te gaan. Je hebt in ieder geval een duidelijke bevestiging van professionele mensen gehad dat je talent hebt.
gotti
-
- 14075 messages
- 5887 votes
Ben aangenomen op de film academie richting Scenario.
gotti
-
- 14075 messages
- 5887 votes
Proberen jullie iets te zeggen met die foto's?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Goede films over scenarioschrijvers toch? 
Maar de mannen hebben het niet makkelijk nee.
Dat was niet de reden om 't te plaatsen, we zijn erg blij voor je!
gotti
-
- 14075 messages
- 5887 votes
Zeker, maar ik zag me daar over dertig jaar ook al zo zitten, haha.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Gefeliciteerd gotti!
Veel succes met de opleiding!
Ik heb me ingeschreven bij de Narafi in Brussel. Er waren geen toelatingseisen, dus misschien wel een aanrader voor anderen als ze niet doorkomen bij een academie in Nederland...
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Van harte, gotti!
En wat willen jullie bereiken met de Film academie ?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
En critici in elkaar slaan in de boksring.
gotti
-
- 14075 messages
- 5887 votes
En ik gok dat ik de gemiddelde MM gebruiker wel aan kan hoor...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
En ik gok dat ik de gemiddelde MM gebruiker wel aan kan hoor...