- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Filmnieuws (Algemeen Topic)
Filmnieuws (Algemeen Topic)
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Volgens Scientology is iedereen (zowel dier als mens) afkomstig van aliens. Dus waarom onderscheid hieromtrent?! Ik moet nog maar eens een keer die South Park aflevering kijken met T Cruise, daar werd het duidelijk uitgelegd. 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
LOS ANGELES - Katie Holmes is bevallen van haar eerste kindje. Het meisje kreeg de naam Suri. Dat meldt de woordvoerder van de vader van het kind, Tom Cruise. Moeder en kind maken het goed.
,,De naam Suri is van Hebreeuwse oorsprong en betekent 'prinses,' of 'rode roos' in het Farsi'', aldus het communiqué.
Katie Holmes (27) en Tom Cruise (43) zijn sinds voorjaar 2005 samen.
Holmes werd voor het eerst moeder. Cruise heeft al twee geadopteerde kinderen uit zijn huwelijk met actrice Nicole Kidman, een dochter van 13 en zoon van 11.
Geen placenta
Vorig weekend was opschudding ontstaan omdat Cruise zou hebben aangekondigd dat hij na de geboorte de placenta zou opeten. Maar de acteur zette dat gisteren recht. ,,In een interview met het tijdschrift GQ had ik gezegd dat zo'n placenta vol voedingsstoffen zit. In de talkshow van Diane Sawyer op ABC werd gevraagd of ik hem wou opeten, en heb ik gewoon gezegd 'uiteraard, met de hele familie'. Voor alle duidelijkheid: dat was een grapje.''
Roddel dus
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Cameron schetst een toekomstbeeld waarin de grote studio's ieder jaar een aantal grote films uitbrengt in 3D. Daarnaast kunnen de studio's ook oude klassiekers omzetten in 3D. Zelf overweegt hij om zijn kaskraker Titanic te driedimensonialiseren . Ook Peter Jackson en George Lucas overwegen om hun films Lord of the Rings en Star Wars opnieuw uit te brengen in 3D.
Ik kan niet wachten! 
dirkh
-
- 55 messages
- 416 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Jongens, omdat ik geen tijd heb om alles te zoeken over deze film: (tenminste als hij echt uitkomt!!, en het geen geintje is)
Titanic 2:
http://www.youtube.com/watch?v=T-yn_Fnve-Q&search=titanic%202
dit is de trailer.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Dit is allang al besproken, bij het forum Titanic 2. Het bleek een grap te zijn, met stukjes uit verschillende films.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Whaha, geweldig filmpje. Lijkt net echt. Ik herkende o.a. stukjes uit Primal Fear en Con Air.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Cameron schetst een toekomstbeeld waarin de grote studio's ieder jaar een aantal grote films uitbrengt in 3D. Daarnaast kunnen de studio's ook oude klassiekers omzetten in 3D. Zelf overweegt hij om zijn kaskraker Titanic te driedimensonialiseren . Ook Peter Jackson en George Lucas overwegen om hun films Lord of the Rings en Star Wars opnieuw uit te brengen in 3D.
Ik kan niet wachten! 
Goh George Lucas die nog een keer succes wil hebben met zijn Star Wars films , wat een enorme verrassing 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Klassiekers, zoals star wars en titanic, in 3d uit brengen vind ik een goed idee. Zelf houd ik het liever bij een plat scherm. Als studios films gaan maken gaat de film er op achteruit. (Bijvoorbeeld friday the 13th 3d) Dan ktijg je van die 'expres effecten' zoals een jojo die naar je toe komt of een joint die naar je wordt toe gegeven. Nee, laat dat maar aan een attractiepark over.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
arnold schwarzenegger is meestal als 6'1'' (1.85 m) of 6'2'' (1.88 m) ingeschat maar volgens veel mensen die hem hebben gezien is hij heel wat kleiner, rond de 5'10'' (1.78m)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Yes, ik wou altijd al weten hoe lang Arnold was.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Niet dat het me allemaal veel kan schelen, maar eens je het begint te volgen dan is het koppel Cruise-Holmes best wel geinig
. Ze fleuren het nieuws zo op, je kunt nooit voorspellen wat de volgende stap gaat zijn
.
Verloofde Kate moet vermageren
Achter de Colgate-smile van Tom Cruise, zit eigenlijk een veeleisend karakter. Zijn verloofde Kate (tot voor kort Katie), moet namelijk vlak na de bevalling van Suri niet alleen haar naam veranderen, maar ook haar lichaam.
Tot grote ergernis van Kate's vader, heeft Tom zijn verloofde na de bevalling ingeschreven bij 'Buff Brides', een bedrijf dat vrouwen helpt om er mooi en slank uit te zien op hun trouwdag.
,,Mijn dochter heeft nu vooral rust nodig om te recupereren", vertelde een geprikkelde schoonvader in de Britse media. ,,Ze doet al oefeningen om haar rug en schouders sterker te maken, en ik kan het niet aanzien dat ze nu ook nog eens zo'n zwaar trainingsprogramma gaat volgen."
Holmes zelf reageerde opgetogen, ze is heel trots op haar verloofde omdat hij haar wil helpen 'de mooiste bruid' ooit te worden.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik begin steeds meer medelijden met Katie Holmes te krijgen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ook, mijn hele idee van Cruise als aardige man is verlaagd. Wie doet dat nou? (Genoeg mensen blijkbaar als er een cursus voor is).
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is echt zo sneu 
Arme Katie, ze word helemaal verpest 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Arme Katie, ze word helemaal verpest 
Juist niet, ze moet er goed uitzien op hun trouwdag.. 
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik zoiets niet van Cruise verwachtte. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mag ze dat nog even zelf bepalen haha 
Mannetje Tommie denk dat hij alles is wat een ego 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Wat had jij dan gedaan als jij Kate was..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat had jij dan gedaan als jij Kate was..
haha nou ik zou zo en zo niet gaan trouwen met hem.
Ik zou hem eerder even een tijdje als vriendje willen en dan weer snel wegwezen 
neej maar kom op, het word wel allemaal erg opgeblazen.
Laat die mensen lekker met rust. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hallo, dit topic heet nog steeds waarheid en > Roddels <
.
Heb niet echt het nieuws gevolgd ( als je dit al nieuws kunt noemen
) maar zover ik weet is het niet waar.
Maar kan het natuurlijk fout hebben.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Honden bestrijden illegale dvd’s.
De filmindustrie zet een nieuw wapen in om de handel in illegale dvd’s te bestrijden: de labrador. De Londense luchthaven Stansted introduceert binnen enkele weken de labradors Lucky en Flo als hulp bij het opsporen van illegale dvd’s.
Dat staat in tijdschriften die verspreid zijn op het filmfestival in Cannes. De twee honden hebben een training van acht maanden achter de rug. Het opleidingsprogramma leek op dat van drugshonden, alleen is de labradors aangeleerd om te snuffelen naar pakketjes met dvd’s.
De opleiding van de labradors is ondersteund door de Motion Picture Association of America en is een wereldprimeur. Tijdens een test hebben de twee honden al met succes een lading dvd’s herkent. Het bleek overigens allemaal legale schijfjes te betreffen.
Bron: hln.be
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
The Godfather 'beste misdaadfilm aller tijden'
HILVERSUM - The Godfather is de beste misdaadfilm aller tijden. Dat vinden bijna 1500 lezers van de TV Krant, aldus het omroepblad maandag. De maffiafilm van regisseur Francis Ford Coppola werd gekozen uit een lijst van vijftig misdaadspeelfilms uit de afgelopen vijftig jaar.
The Godfather 'beste misdaadfilm aller tijden'
Marlon Brando in The Godfather.
In de door de organisator van de verkiezing samengestelde lijst stonden films als De Dominee, Donnie Brasco, Manhunter, Anatomy of a Murder en Once Upon a Time in America.
Se7en en Pulp Fiction eindigden respectievelijk op de tweede en derde plaats. De uiteindelijke Top 15 staat in de nieuwste editie van het omroepblad, dat vanaf dinsdag in de winkels ligt.
Bron: Telegraaf.nl
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Zo zo maar liefst 1500 lezers, wat een representatieve enquete zeg.
Bovendien ook nog eens erg nutteloos want deze enquete zal al wel tig keer eerder gedaan zijn (btw waarom een film als "De Dominee" tussen die lijst
).
Laten we alsjeblieft eens stoppen met al dit soort nutteloze onderzoeken.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ach is wel grappig om te lezen, maar TV-Krant is volgens mij ook nou niet echt een erg kwalitatief blad 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Zoals je ook kunt zien aan de winnaar 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Klopt. Daar moest natuurlijk The Godfather: Part II staan. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Meer dan 100.000 euro voor wandelstok en bolhoed Charlie Chaplin.
Een bolhoed en een wandelstok van acteur Charlie Chaplin hebben ruim 111 duizend euro opgebracht op een veiling in Los Angeles. Volgens veilinghuis Bonhams & Butterfields werd er nooit eerder zoveel betaald voor een set van Chaplin, waarvan er verschillende bestaan. Wie de koper is, wil het veilinghuis niet vrijgeven.
Ook onder de hamer gingen zondag een boek dat is voorzien van een inscriptie van John Lennon (7635 euro), een saxofoon van oud-president Bill Clinton (6203 euro) en een celluloid-film van Disneys 'Sneeuwwitje en de zeven dwergen' (6680 euro). (Novum)
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Samuel L. Jackson speelt God
HOLLYWOOD - Acteur Samuel L. Jackson is gecast voor de rol van God in de gesproken versie van de Bijbel. Jackson kreeg de voorkeur door zijn diepe en karchtige stem.
"Samuel heeft zijn deel van het Nieuwe Testament al opgenomen," aldus een bron in The Daily Telegraph, "De cd komt in september op de markt, het Oude Testament volgt in 2007. We zijn zeer tevreden over de 'goddelijke' kwaliteiten van Samuel."
-----------------