• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

Filmnieuws (Algemeen Topic)

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Pieter Montana wrote:

Samuel L. Jackson speelt God

HOLLYWOOD - Acteur Samuel L. Jackson is gecast voor de rol van God in de gesproken versie van de Bijbel. Jackson kreeg de voorkeur door zijn diepe en karchtige stem.

"Samuel heeft zijn deel van het Nieuwe Testament al opgenomen," aldus een bron in The Daily Telegraph, "De cd komt in september op de markt, het Oude Testament volgt in 2007. We zijn zeer tevreden over de 'goddelijke' kwaliteiten van Samuel."

-----------------

[email protected]

Gezien de wijze waarop hij in PF bijbelse teksten oreert geen slechte keuze, denk ik.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

In Film > Nieuws > Mickey Rourke snijd zijn eigen pink af.:

Rourke snijdt vingertopje af

Gepost door Jan (Jigzoz) - Bron: De Telegraaf

Gepubliceerd: vrijdag 21 juli 2006 @ 17:01

De Amerikaanse acteur Mickey Rourke heeft in een woedeuitbarsting het topje van zijn pink afgesneden. "Ik was zo kwaad, dat ik besloot dat ik die vinger niet nodig had."

Het vingertopje bleek uiteindelijk nog te redden. Volgens Rourke hing het nog aan een pees. "Mijn goede vriend Gary heeft ervoor gezorgd dat mijn vingertopje niet verder afscheurde. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen, heeft een chirurg het weer aan mijn pink genaaid. Ik kan het nog steeds goed buigen", aldus Rourke.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

"Ik was zo kwaad, dat ik besloot dat ik die vinger niet nodig had."

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Vrij Nederland is bezig om al haar oudere artikelen over acteurs en regisseurs online te zetten. Al een aardige lijst

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Ik vind het wel leuk dat Lindsay Lohan ter verantwoording is geroepen door de producers van haar nieuwste film, vanwege haar feestgedrag.

Eindelijk een signaal dat iedere acteur zijn werk gewoon serieus moet nemen, en dat je er met feesten, een klein beetje talent en een leuke kop alleen er niet komt. Tenminste ..... zo zou het moeten zijn ......

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Drie jaar voorwaardelijk voor Mel Gibson.

do 17/08/06 - Mel Gibson heeft van de rechtbank in Malibu drie jaar voorwaardelijk gekregen. De 50-jarige acteur pleitte schuldig voor dronkenschap.

Gibson werd eind juli opgepakt voor rijden onder invloed. Hij overtrad ook de maximumsnelheid en deed tijdens zijn arrestatie antisemitische uitspraken, maar dat werd hem niet ten laste gelegd.

Gibson liet zich in de rechtszaal vertegenwoordigen door zijn advocaat. De rechter legt de acteur ook een boete van 1.000 dollar op, trekt zijn rijbewijs voor negentig dagen in en verplicht hem naar de Anonieme Alcoholisten-club te gaan.

De acteur-regisseur bekend van "Braveheart" en "Passion of the Christ" bood zelf aan om naar een ontwenningskliniek te gaan en het publiek te wijzen op de gevaren van drinken en rijden.

Bron: vrtnieuws.net

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Osment Charged With Drunk Driving and Drug Possession

Former child star Haley Joel Osment has been charged with drunk driving and marijuana possession following his car crash in Los Angeles last month.

The Sixth Sense star, 18, was formally charged with the misdemeanors yesterday in Los Angeles. According to website Tmz.com, the teenager has also been charged with driving with a .08 blood alcohol level or higher and the infraction of driving under the age of 21 with a blood alcohol level of .05 or higher.

The charges relate to his car crash last month, after Osment lost control of his Saturn and collided with a brick pillar in a Hollywood suburb. The young actor was treated for a broken rib and a shoulder injury at a nearby hospital.

bron: imdb.com

ach ja, kleine jongetjes worden groot...

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Wat een drama..

Ronnievb

• 602 messages
  • 683 votes

Nou, best wel. Aangezien hem nu een celstraf boven het hoofd hangt, al dan niet voorwaardelijk en last but certainly not least het label: "zoveelste verloren kindsterretje die zich geen raad weet met al zijn roem en geld", want dat is zeker niet waar. Ik ken Haley niet persoonlijk (dat zou wat zijn) , maar weet genoeg van hem om te weten dat hij niet lichtelijk met zijn geld omspringt en zich normaal best aardig raad weet met zijn bekendheid (af en toe een premiere of iets dergelijks bijwonen om niet vergeten te worden).

Misschien is dit juist wel goed voor zijn bekendheid en komt hij eindelijk van het predikaat heilige Maria af.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Hij is geloof ik ook uitermate intelligent, dus hij zal toch niet zo dom zijn om zijn geld en roem te verkwisten?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Scientology kost Tom Cruise contract met Paramount

Paramount heeft zijn contract met steracteur Tom Cruise niet vernieuwd. Dat verkondigde de baas van de Hollywood-studio in een interview met de Wall Street Journal. Cruise wordt gezien als een van de rijkste acteurs op aarde en had al 14 jaar een contract met Paramount.

"Wij vonden dat een vernieuwing van zijn contract niet gepast was", stelde Sumner Redstone die het gedrag van Tom Cruise tijdens de voorbije maanden als de directe oorzaak aangaf. "De manier waarop hij zich recentelijk gedraagt, is niet aanvaardbaar voor Paramount", voegde Redstone eraan toe.

De acteur van 44 jaar werd bekritiseerd voor zijn houding tijdens de zomer toen hij op en neer sprong op een zetel in een televisie-uitzending om zijn liefde te betuigen voor zijn vriendin Katie Holmes, die onlangs beviel van een dochter en voor zijn herhaalde verdediging van Scientology, een sekte waarvan hij het bekendste lid is.

Het productiehuis van Cruise, Cruise/Wagner, was sinds 1992 verbonden met Paramount en de samenwerking bracht recentelijk War of the Worlds en Mission: Impossible 3 uit. Dat contract maakte van Cruise de best betaalde mens in Hollywood met een salaris dat een derde zou bedragen van de bruto recettes van de films. Het matige succes van Mission: Impossible 3 is volgens kenners te wijten aan het gedrag van de acteur. (belga & hln.be)

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Harry Potter moet leren kussen

LONDEN - Toveren kan hij, maar kussen moest hij nog oefenen: bij de opnames van de nieuwste Harry Potter-film moest hoofdrolspeler Daniel Radcliffe een kusscène dertig keer herhalen. ,,Mijn God, dat was leuk'', zegt de 17-jarige acteur in de Britse boulevardkrant Sun.

Radcliffe en zijn tegenspeelster Katie Leung, die de rol van Harry’s vlam Cho Chang vertolkt, waren eerst allebei nerveus voor de scène, maar na een tijdje vonden ze het kussen OK.

,,Daniel is een goede kusser. Ik heb er erg van genoten'', zei de 18-jarige Leung. Radcliffe had met haar gepraat en haar verzekerd dat ze niet nerveus moest zijn. David Yates, producent van de vijfde Potter-film, verklaarde: ,,We hebben de scène zeer zeer vaak gedraaid, ze is zeer liefdevol''.

Fans van Harry Potter moeten echter nog een tijdje wachten om de scène te bekijken, want de film ,,Harrry Potter and the order of the phoenix'' komt pas in juli volgend jaar in de bioscoop.

---------------

[email protected]

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Niet echt interessant om te weten..

litjens999

• 532 messages
  • 76 votes

Bezoek ook maar eens http://www.broodjeaap.nl

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Chinese regisseur mag geen films meer maken.

De filmregisseur Lou Ye mag vijf jaar lang geen films meer maken in zijn thuisland China omdat zijn film Zomerpaleis in mei zonder toestemming van de regering op het filmfestival van Cannes is vertoond. Dat heeft het staatspersbureau Xinhua maandag bericht.

De film en de opbrengsten worden geconfisqueerd, meldde Xinhua. De film is een liefdesverhaal met expliciete seksscènes dat speelt tegen de achtergrond van de protesten door de democratiseringsbeweging van 1989, die destijds leidden tot het bloedige staatsingrijpen op het Tiananmen-plein.

Lou woonde de première van zijn film in Cannes bij, maar had daarvoor eerst om toestemming moeten vragen bij het Staatsbureau voor Radio, Film en Televisie.

(novum & hln.be)

Mr Confused

• 1715 messages
  • 6588 votes

Na tien kwalitatief sterke films, stopt filmmaker Luc Besson met filmproducties.

De Fransman, die roem verwierf met o.a. "The Fifth Element", zegt dat hij op een leeftijd is gekomen dat hij zich met andere dingen wil bezighouden, zoals liefdadigheidswerk. Hij wil zich inzetten voor het milieu.

Fans van Besson hebben nog één film van hem te goed. Vlak voor de kerstdagen komt "Arthur Et Les Minimoys" in de zalen.

Besson kijkt met plezier terug op zijn carrière, en noemt zijn films zijn kindjes. "Ik hou van alle tien. Ik ben blij dat ik deze cyclus heb voltooid. Het is genoeg geweest."

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Hier staat het ook trouwens

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Almodóvar wil Engelstalige film maken.

De Spaanse regisseur Pedro Almodóvar zou wel eens een film in het Engels willen maken, maar hij is bang zijn onafhankelijkheid te verliezen in Hollywood. De 57-jarige filmmaker is verschillende malen benaderd voor een Amerikaans filmproject, vertelde hij zaterdag tijdens een openbaar interview op een cultureel festival in New York.

"Ik was altijd bang mijn onafhankelijkheid en vrijheid te verliezen." Zelfs de beroemde Amerikaanse regisseur Martin Scorsese zou minder vrijheid hebben dan Almodóvar bij het maken van zijn films.

In het verleden was de Spaanse cineast geïnteresseerd in de verfilming van Engelstalige romans als 'The Silence of the Lambs' van Thomas Harris en 'The Human Stain' van Philip Roth. De filmrechten bleken echter al verkocht. Mocht een Engelstalig project toch nog tot stand komen, dan wil Almodóvar wel dat Europeanen de film financieren.

Zijn nieuwste film, 'Volver', draait momenteel in cinema. De film is de Spaanse inzending voor de Oscars. Andere bekende films van Almodóvar zijn 'Todo Sobre mi Madre', 'Hable con Ella' en 'La Mala Educación'. (novum & hln.be)

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

In Film > Nieuws > City of Men (Cidade dos Homens) als film in 2007:

Ik las net dat van spin-off serie (op Cidade de Deus a.k.a City of God) Cidade dos Homens (a.k.a City of Men) een film wordt gemaakt.

Ik las dit op het forum van IMDb: http://imdb.com/title/tt0364801/board/nest/49582730

Verder ook een paar (niet echt boeiende) sites hierover op het internet gevonden.

Ik vind het een goed idee. Kan best wat worden! Hoewel ze er dan wel voor moeten zorgen dat we niks zien wat we niet eerder hebben gezien in de film of de serie.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

In Film > Nieuws > Nederlandse film 'American Dreams' valt in de prijzen:

De Nederlandse film American Dreams heeft op het Hollywood Film Festival de prijs voor beste korte film gewonnen. Dat heeft actrice Victoria Koblenko dinsdag bekendgemaakt. Koblenko was samen met regisseur Eelko Ferwerda in Hollywood om de film te presenteren.

American Dreams reconstrueert de nacht die Lee Harvey Oswald, de vermeende moordenaar van president John F. Kennedy, in juni 1962 in Rotterdam doorbracht. De productie beleefde eind januari zijn première op het Internationaal Filmfestival Rotterdam.

Bron Nu.nl zie verder : NU - /dev/null

Ik ken het filmpje. Is uitermate sfeervol neergezet en het onderwerp is natuurlijk erg sterk, vooral voor Amerikanen. Ben dan ook niet heel erg verbaasd dat die gewonnen heeft.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Tom Cruise laat United Artists Studio herleven.

Tom Cruise gaat de bekende Hollywoodstudio United Artists Studio opnieuw lanceren, samen met Paula Wagner, de eigenares van de studio MGM. Dat hebben beide partners donderdag bekendgemaakt.

De beslissing kwam er nadat Paramount Pictures in augustus het contract met Cruise opzegde. United Artists werd meer dan 80 jaar geleden opgericht door de legendes van het witte doek Charlie Chaplin en Mary Pickford. De maatschappij raakte bekend na films als The General, Stagecoach, The African Queen en later ook de films van Rocky en James Bond.

Na tientallen jaren van financiële opschudding was de maatschappij de laatste jaren niet meer actief. De laatste film van United Artists was Bowling for Columbine in 2002. Onder Cruise en Wagner zou de studio vier films per jaar produceren en financieren. Door het huwelijk van Cruise met actrice Katie Holmes zal het effectieve werk waarschijnlijk nog even op zich laten wachten. (belga/hln)

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13395 votes

Seinfeld Star in Race Attack

Former Seinfeld star Michael Richards left comedy fans stunned during a Friday night performance at Los Angeles' Laugh Factory when he blasted a pair of African-American hecklers with a racist rant. The funnyman, who played quirky Cosmo Kramer in the beloved sitcom, lost his cool during a stand-up routine at the comedy club when two black audience members challenged him - and his comments were caught on camera. News website TMZ.com, which obtained the footage, reports the comedy show turned ugly when Richards realized his hecklers were black. He screamed at one of the men, "Fifty years ago we'd have you upside down with a f**king fork up your ass." And then, when the playful heckling continued, Richards objected further, ranting, "You can talk... you're brave now motherf**ker. Throw his ass out. He's a n**ger! He's a n**ger...! Look, there's a n**ger!" One of the hecklers then turned on Richards, shouting, "That's un-f**king called for, ain't necessary." Responding to the crowd's shock, Richards responded, "They're going to arrest me for calling a black man a n**ger." Many audience members then left the venue. One African-American audience member, Darryl Pitts, feels Richards should be reprimanded for his racist comments. He tells CNN, "I feel like something has to be done about. He threw those words around very cavalierly, he mentioned hanging upside down from a tree... It's very upsetting."

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

Angelina Jolie kan Jennifer Aniston niet meer luchten of zien. De voormalige Friends-ster heeft de ouders van Brad Pitt uitgenodigd voor Thanksgiving Day en dat kan Angelina maar moeilijk verkroppen...

Met het oog op Thanksgiving wilden de ouders van Brad deze week zoonlief met een bezoekje verrassen. Maar het echtpaar stond voor een dichte deur; ze hadden niet meegekregen dat Brad en Angelina in India zijn vanwege de filmopnames van A Mighty Heart.

Bron..

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

Fans van David Beckham moeten even een kleine teleurstelling verwerken. Onlangs gingen de geruchten dat de sexy voetbalster zijn voetbalcarrière zal inruilen voor een filmcarrière, maar de 31-jarige David ontkent in alle toonaarden...

Sinds bekend is dat David en Tom Cruise vrienden van elkaar zijn, waren de 'hallelujahs' niet van de lucht. Volgens ingewijden zou het niet lang meer duren of de speler van Real Madrid zou zich storten op het acteervak, aangemoedigd door de bevriende filmster. En vele vrouwen, die dromen van Beckham op het witte doek, hoopten het van harte..

Bron.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

beckham zie ik liever voetballen..

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Ik zie beckham liever helemaal niet.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Als hij ooit de filmbussines in was gegaan was dat natuurlijk nooit wat geworden.

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

ja, zijn stem is echt niet om aan te horen

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Zijn kop al helemaal niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.