- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Filmnieuws (Algemeen Topic)
Filmnieuws (Algemeen Topic)
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Heeft Naomi Watts toch helemaal niet nodig. Ze hoeft niets meer te bewijzen.
Ik hoop eigenlijk dat Naomi het niet doet, heb hetzelf niet zo op de bond films.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik vind dat die proefopnames juist wel nodig zijn, ik bedoel Naomi kan zeker goed acteren maar ik heb haar tot nu toe nog nooit in een ''stoere'' rol gezien..
Bij The Ring was ze bijv. een angstige moeder.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pak bijvoorbeeld haar rol als geobsedeerde studente in Gross Misconduct. Stoer genoeg?
Je moet wel veel van haar CV gezien hebben wil je kunnen oordelen. Ik betwijfel of je veel van haar CV kent.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Nee eerlijk gezegd niet, maar ik heb ook niet beweerd dat ze nog nooit in een stoere rol heeft gespeeld, ik zei dat ik er nooit in zo een rol heb gezien.Maar jij bent ''The'' Naomi fan dus ik zal je niet tegenspreken....
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Verkeerd gelezen, mijn excuses.
Ik hoop dat ze bij haar standpunt blijft want ze is meer waard dan zo'n flut bond girl rol waar je alleen een beetje mooi moet lopen wezen.
Als jij haar in stoere rollen wil zien kan ik je wat titels geven, dat was meer mijn punt. 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Zou ik graag willen, maar eh... is dit wel de juiste forum daarvoor?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Naomi Watts topic lijkt me geschikter. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Lindsay Lohan bekent druggebruik en boulimie.
do 05/01/05 - Actrice Lindsay Lohan (19) heeft aan het Amerikaanse glamourblad Vanity Fair bekend dat ze "een beetje" cocaïne heeft gebruikt en de eetstoornis boulimie heeft.
"Ik wist dat ik een probleem had maar kon het niet toegegeven", vertelt Lohan. Maandag werd de ster uit de recente "Herbie"-film en "Mean Girls" nog opgenomen in het ziekenhuis na een astma-aanval.
Lohan besefte dat ze aan de alarmbel moest trekken toen ze zichzelf op tv graatmager zag tijdens het programma "Saterday night live". "Ik zag er walgelijk uit. Ik had geen armen meer", vond de actrice.
De dag na het interview met Lohan probeerde haar woordvoerster nog het artikel uit Vanity Fair te weren.
Lohan herstelt momenteel thuis bij haar moeder van de astma-aanval. Binnen twee weken begint de actrice aan de opnames van "Chapter 27", een film over de moordenaar van John Lennon. (hln.be)
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
BrokeBack Mountain grootste "tearjerker" van 2005
http://www.ew.com/ew/article/commentary/0,6115,1144857_1_0_,00.html
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Angelina Jolie: ,,Ja, ik ben zwanger''
Angelina Jolie (30) en Brad Pitt (42) verwachten volgens het Amerikaanse tijdschrift People in de zomer een eerste kindje. Jolie zou zich tijdens de opnames van haar nieuwe film 'The Good Shepherd' laten ontvallen hebben dat ze zwanger is.
,,Ja, ik ben zwanger" zou Jolie gezegd hebben. Eerder adopteerde ze al twee kinderen, het Cambodjaanse jongetje Maddox (4) en het Ethiopische meisje Zahara (1). Brad Pitt bleef totnogtoe kinderloos, hoewel hij naar verluidt van plan is om de twee kinderen van zijn geliefde te adopteren.
Jolie en Pitt leerden elkaar kennen tijdens de opnames van de film 'Mr. and Mrs. Smith'. Op dat moment was Pitt nog getrouwd met Jennifer Aniston, bekend als Rachel uit de serie 'Friends', maar intussen is het paar al gescheiden. Angelina Jolie was al twee keer getrouwd, de eerste keer met Jonny Lee Miller en de tweede keer met Billy Bob Thornton.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Angelina Jolie: ,,Ja, ik ben zwanger''
Angelina Jolie (30) en Brad Pitt (42) verwachten volgens het Amerikaanse tijdschrift People in de zomer een eerste kindje. Jolie zou zich tijdens de opnames van haar nieuwe film 'The Good Shepherd' laten ontvallen hebben dat ze zwanger is.
,,Ja, ik ben zwanger" zou Jolie gezegd hebben. Eerder adopteerde ze al twee kinderen, het Cambodjaanse jongetje Maddox (4) en het Ethiopische meisje Zahara (1). Brad Pitt bleef totnogtoe kinderloos, hoewel hij naar verluidt van plan is om de twee kinderen van zijn geliefde te adopteren.
Jolie en Pitt leerden elkaar kennen tijdens de opnames van de film 'Mr. and Mrs. Smith'. Op dat moment was Pitt nog getrouwd met Jennifer Aniston, bekend als Rachel uit de serie 'Friends', maar intussen is het paar al gescheiden. Angelina Jolie was al twee keer getrouwd, de eerste keer met Jonny Lee Miller en de tweede keer met Billy Bob Thornton.
Ik vind het t stomste wat ik ooit gehoord heb!!
Jennifer is veel leuker dan Angelina!!!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nou ik had wat anders gedaan als fietsbanden plakken met Angelina

Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
ach iedereen heeft er een andere mening over...het gaat erom dat hun gelukkig met elkaar worden
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Persoonlijk zou ik voor Jennifer gaan maar we weten allemaal dat Angelina ook intresse heeft voor meer dan alleen mannen.
Lucky Brad 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Autopsie op lichaam Chris Penn.
Patholoog-anatomen hebben een autopsie uitgevoerd op het lichaam van acteur Chris Penn. De artsen zijn er nog niet in geslaagd om de doodsoorzaak te bepalen. De jongere broer van Oscar-winaar Sean Penn werd dinsdag dood aangetroffen in zijn appartement in Santa Monica ten westen van Los Angeles. Penn (43) woog meer dan 130 kg en kampte met een drugsverleden.
hln.be
Chris Penn in november 2005, op de set van de film Aftermath.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
'Travolta piloot Australische voetbalploeg'
Acteur John Travolta wil de Australische voetbalploeg deze zomer naar Duitsland vliegen voor het WK voetbal. Dat staat te lezen in de krant Melbourne Age. De onderhandelingen daarover zouden al in een afrondende fase zijn.
Travolta is ambassadeur van luchtvaartmaatschappij Qantas, de sponsor van het team van de flamboyante en veelgevraagde Nederlander Guus Hiddink. Na de plaatsing van Australië voor de wereldtitelstrijd zou de acteur hebben aangeboden als piloot op te treden voor de spelers en de staf.
--------------
Bron@Nieuwsblad
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Aniston-fan vliegt Angelina Jolie aan
Een zeer toegewijde vrouwelijke fan van Friends-actrice Jennifer Aniston ontdekte tijdens haar maaltijd in een luxe restaurant in Berlijn dat Brad Pitt en Angelina Jolie in dezelfde tent aan het dineren waren. De fan werd ineens boos en liep schreeuwend naar het tafeltje
De Duitse vrouw kon het het niet verkroppen dat de acteur een nieuwe lover heeft. Bodyguards hielden de vrouw net op tijd tegen, zodat het stelletje snel naar de uitgang kon vluchten.
-----------
Bron@Nieuwsblad
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het moet toch een dame van stand zijn geweest om in een luxe restaurant te zitten waar alleen High-society komt dan.
Het lijkt me sterk.
60% roddel 40% waarheid denk ik.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Katja Schuurman en Thijs Römer, de kleinzoon van Piet Römer, zouden gaan trouwen..
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ja heb ik ook gelezen, dat hebben ze besloten in een romantisch stadje in Rusland.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
En nog iets over Brad Pitt, toen hij Courteney Cox (goede vriendin van Anniston) in een discotheek zag ,liep hij naar haar toe en bood haar een drankje aan, maar zij wilde van niets weten, draaide haar rug om en negeerde hem.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Film Oliver Stone over 9/11 niet politiek geladen.
Regisseur Oliver Stone weet niet of de VS klaar zijn voor zijn nieuwe film over de aanslagen van 11 september 2001 in New York. Dat zei hij maandagavond op het Internationale Filmfestival van Bangkok. Hij onderstreepte wel dat hij eerder de nadruk heeft gelegd op de menselijke dimensie van de terreuraanslagen dan op de politieke.
Het draaien van World Trade Center is nog maar net achter de rug. De prent moet later dit jaar uitkomen, rond de vijfde verjaardag van de aanslagen. De film zoomt in op de dramatische dag die twee politieagenten meemaken nadat twee vliegtuigen zich in de Twin Towers hebben geboord en zij vast komen te zitten. Ook het verhaal van hun redders en families komt aan bod.
"Is Amerika klaar voor 11 september? Is Amerika klaar voor homoseksualiteit? Ik weet het niet", zei Stone in een allusie op Brokeback Mountain, de 'homowestern' van Ang Lee die dit jaar genomineerd is voor acht Oscars. Volgens de regisseur, bekend van onder meer Platoon en Born on the Fourth of July, heeft hij geprobeerd een realistisch beeld op te hangen van wat er in de Twin Towers is gebeurd.
Stone was in het verleden kritisch voor de manier waarop de Amerikaanse president George W. Bush de crisis heeft aangepakt de dagen na 9/11. In Bangkok liet hij optekenen dat de huidige Amerikaanse regering "een nachtmerrie" is.
De hoofdrol in World Trade Center wordt vertolkt door Nicolas Cage.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13394 votes
Prostitution charges against former James Bond director Lee Tamahori have been dropped after the movie-maker pleaded no contest to criminal trespass charges. The Die Another Day director was arrested in Hollywood last month after he approached an undercover vice cop and offered to perform a sex act for money. Tamahori was dressed in drag at the time. In court Thursday morning, Tamahori, who was not in attendance, was placed on three years probation and ordered to attend an AIDS education course. He must also perform 15 days community service.
Hahahaha! Zo zie je maar weer wat een James Bond film met iemand's carriere kan doen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Tom Cruise wil placenta opeten (Bron: nieuws.nl)
Acteur Tom Cruise wil de placenta opeten van zijn verloofde Katie Holmes, die binnenkort gaat bevallen. De placenta (ook wel moederkoek genoemd) vormt een soort tussenstation tussen de bloedsomloop van de moeder en de bloedsomloop van het embryo. De Amerikaanse acteur verdedigt zijn kannibale trekjes als volgt: "Ik denk dat het goed is, heel voedzaam. Ik wil zowel de placenta als de navelstreng meteen na de geboorte opeten."
Eerder meldde de 43-jarige scientology-aanhanger dat hij zijn kind het liefst in totale stilte geboren ziet worden, omdat lawaai een negatief spiritueel effect zou hebben op een bevallende vrouw.
Het eten van de placenta is in sommige culturen gebruikelijk. Het zou de moeder na de geboorte sterker maken. De Volkskrant publiceerde ooit een recept voor placentapaté, die op stukjes foccaccia en bedruppeld met goede olijfolie moest worden geserveerd.
.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Katie Holmes lid Scientology
De acteur Tom Cruise zegt dat zijn verloofde, de katholiek opgevoede Katie Holmes, hem gevolgd is en lid werd van de Church of Scientology. Hij benadrukte dat dit niet betekent dat Holmes geen geluid mag maken als ze binnenkort hun kind ter wereld brengt.
Vlak voor Pasen werd Cruise op ABC News ondervraagd over zijn geloofsovertuiging, maar vooral die van zijn aanstaande. Daaronder een passage over de ,,stille geboorte'' zoals die bij Scientology wordt voorgestaan.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Het eten van de placenta is in sommige culturen gebruikelijk.
Gnoes doen het ook geloof ik.