• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.803 actors
  • 9.369.699 votes
Profile

Filmnieuws (Algemeen Topic)

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

De nieuwe film Batgirl van Adil en Bilall is door Warner Bros afgevoerd. Geen bioscooprelease en ook niet op HBO. Jammer, want zou wel een leuke film worden. En we hadden Michael Keaton opnieuw gehad als Batman!

Kater na huwelijk voor regisseur Adil El Arbi: Warner Bros. schrapt Batgirl op HBO Max en in de cinemazalen | VRT NWS: nieuws

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Timothée Chalamet transforms into Bob Dylan on the set of 'A Complete Unknown' in NYC

Yara Shahidi

• 15 messages
  • 7 votes

In Film > Nieuws > Next Stop Paris:

First AI-generated rom-com ...

https://www.youtube.com/watch?v=KhQnnISdDIU

Rotterdam@1

• 876 messages
  • 422 votes

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Lees net in mijn krant de Volkskrant dat Cate Blanchett nog één film maakt en dan definitief gaat stoppen met acteren.

Zelfde artikel bevat globaal overzicht van haar prachtige carrière. Aan de film Tár vond ik als musicus weinig aan, bepaald niet overtuigend, maar voor de filmwereld zal haar afscheid een gemis zijn, voor haarzelf een zegen.

mister blonde

• 12689 messages
  • 5824 votes

En dan zijn er van de laatste 10 nieuwsberichten 7 om het aanbod van Netflix te promoten.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

mister blonde wrote:

En dan zijn er van de laatste 10 nieuwsberichten 7 om het aanbod van Netflix te promoten.

Deze ooit zo leuke site is helaas verworden tot afschuwelijke commerciële troep.

IH88

• 9725 messages
  • 3182 votes

Ajax&Filmfreak

• 3360 messages
  • 3729 votes

In Film > Nieuws > Boycot Israëlische filmbedrijven.:

2100 Hollywoodmedewerkers roepen op tot boycot Israëlische filmbedrijven - https://nos.nl/l/2581613#UPDATE-88676687

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Sukkels

IH88

• 9725 messages
  • 3182 votes

https://nos.nl/artikel/2593250-netflix-aast-op-hollywoodstudio-warner-en-concurrent-hbo-melden-amerikaanse-media

Netflix en HBO als één streamingsdienst. Yes please... . Maandbedrag zal omhoog gaan, maar dat heb ik er wel voor over. Grote vraag is uiteraard wat er overblijft van de toch wel unieke HBO-producties die er nog aankomen (Game of Thrones spin-offs). En wat er met Harry Potter en Batman gedaan gaat worden.

Bob Gray

• 1221 messages
  • 2043 votes

Dit lijkt me dramatisch nieuws en ik hoop dat het niet doorgaat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.