- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Nieuwe projecten
Nieuwe projecten
The Cube
-
- 142 messages
- 0 votes
The Cube
-
- 142 messages
- 0 votes
Chocolate City; de zwarte Magic Mike.
Hoofdrolspelers: Robert Ri'chard, Michael Jai White, Tyson Beckford & Carmen Electra.
The Cube
-
- 142 messages
- 0 votes
Documentaire Resurrecting Black Wall Street
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
(strip)Verfilming Ravian en Laureline (Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) wordt duurste Europese filmproductie ooit !
Geraamd budget 160 miljoen Euro.
Regisseur Luc Besson
Hoofdrollen: Dane DeHaan, Cara Delevingne en Clive Owen
Majestics
-
- 322 messages
- 43 votes
Man man man, deze trailer ziet er ontzettend wreed uit zeg. Een potentiele misdaad-classic?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
DiCaprio maakt Hollywoodfilm over dieselschandaal Volkswagen | NOS
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Qua onderwerp sta ik niet meteen te trappelen van ongeduld.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
(strip)Verfilming Ravian en Laureline (Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) wordt duurste Europese filmproductie ooit !
Geraamd budget 160 miljoen Euro.
Regisseur Luc Besson
Hoofdrollen: Dane DeHaan, Cara Delevingne en Clive Owen
Ook zangeres Rihanna krijgt een (grote) rol in deze productie.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Vervolg op Girl With the Dragon Tattoo-film in de maak | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Wordt dus toch geen Fincher. Ik ben er eigenlijk wel blij om. Zie hem liever nieuwe uitdagende projecten oppakken dan verdergaan met een trilogie die we al hebben gezien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Zal wel een echte auteursfilm worden denk ik.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Rafke Pafke
-
- 471 messages
- 213 votes
De opvolger van "Prometheus" blijkt nu opeens in feite de eerste film van een nieuwe triologie te worden. De eerste uit het rijtje zal "Alien - Covenant" heten en dus verder gaan waar Prometheus eindigde.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Uit het artikel blijkt dat aan het eind van de nieuwe triologie we eigenlijk moeten uitkomen bij het begin van "Alien" uit 1979.
Op zich een leuk idee. Maar ik vond Prometheus dermate teleurstellend dat ik niet weet of ik hier hoopvol over moet zijn.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Dat klinkt wel wat goedkoop. Prometheus: Paradise Lost had ik beter gevonden.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Oorlogsfilms. Meestal duiken ze al op nog voor er een wapenstilstand getekend is.
Een bekende Syrische regisseur is intussen begonnen aan een film over het leven onder Daesh:
syriatimes.sy - Najdat Anzour finishes shooting movie on ISIS (Daesh)
Soort van teaser:
Het ziet er low-budget uit. (Lijkt me ook niet evident om een groot budget bijeen te krijgen in Syrië vandaag) en de inhoud lijkt ook niet bijzonder te zijn: Een opsomming van misdaden waaraan Daesh zich schuldig heeft gemaakt: Kerken worden in brand gestoken, sjiieten vermoord, vrouwen hebben geen rechten, kinderen worden uitgehuwelijkt, ...
Maar het is volgens mij een pionier. Ik vermoed dat er in de toekomst nog veel films gemaakt gaan worden over dit thema die echter wel de moeite waard zullen zijn.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, maar naar aanleiding van AHS Hotel, heb ik opgezocht, wie de echte persoon is achter de hotel bouwer Mr James March. Aangezien er in de serie geesten van echte seriemoordenaars mee doen die bestaan hebben.
Ik kwam op deze persoon uit,
Is daar ooit al een film over gemaakt is mijn vraag ???
Behalve deze documentaire.
H.H. Holmes: America's First Serial Killer (2004) - IMDb - m.imdb.com
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als je gewoon op de naam van het personage klikt, dan krijg je een overzicht waar dat personage allemaal in gespeeld heeft:
http://www.imdb.com/character/ch0047904/
Enkel een aflevering van Supernatural blijkbaar. Dit is natuurlijk wel geen 100% oplossing aangezien niet elke naam 'klikbaar' is en het ook niet gezegd is dat dat personage uit Supernatural effectief dezelfde HH Holmes is.
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5586 votes
Nog even geduld, 606. Van z'n wiki:
Devil in the White City, an upcoming film starring Leonardo DiCaprio as Holmes, is set to be directed by Martin Scorsese and written by Billy Ray, based on the book of the same name. The film will follow Daniel H. Burnham's construction of the 1893 World's Fair, as well as Holmes' building of his hotel.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nog even geduld, 606. Van z'n wiki:
Devil in the White City, an upcoming film starring Leonardo DiCaprio as Holmes, is set to be directed by Martin Scorsese and written by Billy Ray, based on the book of the same name. The film will follow Daniel H. Burnham's construction of the 1893 World's Fair, as well as Holmes' building of his hotel.
Oke, bedankt
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Cultuurblog - Britse mega-juwelenroof verfilmd | de Volkskrant
Werktitel: 'The Hatton Garden Job'
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Toe maar, een film over een juwelenroof, ik kan niet wachten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toe maar, een film over een juwelenroof, ik kan niet wachten.
Echt he. Bijna allemaal zijn ze saai en voorspelbaar. Hoogstens de Oceans serie die dit nog leuk deed.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar Film > Nieuws > Blade Runner 2 (2017)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Michael Pe?a gaat als 'The Worker' tegen een drugskartel vechten - FilmTotaal filmnieuws
Altijd leuk, een modern age Rambo film.
Filmkriebel
-
- 9955 messages
- 4647 votes
Achtste film zal door James Wan himself geregisseerd worden...
Sol1
-
- 581 messages
- 261 votes
Cultuurblog - Britse mega-juwelenroof verfilmd | de Volkskrant
Werktitel: 'The Hatton Garden Job'
Wel jammer voor de echte dieven dat ze alles goed hadden voorbereid, behalve de aftocht ... ...
In de Britse pers hebben de dieven door hun hoge gemiddelde leeftijd de bijnaam Dad's Army gekregen (zie Dad's Army (1971) en de oude serie).
The Hatton Garden Job zal daar denk ik niet op inspelen