• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.388 votes
Profile

Nieuwe projecten

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

Chocolate City; de zwarte Magic Mike.

Hoofdrolspelers: Robert Ri'chard, Michael Jai White, Tyson Beckford & Carmen Electra.

Chocolate City trailer

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

Documentaire Resurrecting Black Wall Street

trailer

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

Documentaire Wilmington on Fire.

trailer

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

(strip)Verfilming Ravian en Laureline (Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) wordt duurste Europese filmproductie ooit !

Geraamd budget 160 miljoen Euro.

Regisseur Luc Besson

Hoofdrollen: Dane DeHaan, Cara Delevingne en Clive Owen

Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) - IMDb

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

Man man man, deze trailer ziet er ontzettend wreed uit zeg. Een potentiele misdaad-classic?

Triple 9 Red Band Trailer (...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

DiCaprio maakt Hollywoodfilm over dieselschandaal Volkswagen | NOS

Het dieselschandaal is nog geen maand oud of Hollywood heeft al interesse in een film. De productiemaatschappij van Leonardo DiCaprio heeft samen met filmstudio Paramount de rechten gekocht van een nog niet verschenen boek over de Volkswagen-crisis.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Qua onderwerp sta ik niet meteen te trappelen van ongeduld.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Brix wrote:

(strip)Verfilming Ravian en Laureline (Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) wordt duurste Europese filmproductie ooit !

Geraamd budget 160 miljoen Euro.

Regisseur Luc Besson

Hoofdrollen: Dane DeHaan, Cara Delevingne en Clive Owen

Valerian and the City of a Thousand Planets (2017) - IMDb

Ook zangeres Rihanna krijgt een (grote) rol in deze productie.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Vervolg op Girl With the Dragon Tattoo-film in de maak | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Wordt dus toch geen Fincher. Ik ben er eigenlijk wel blij om. Zie hem liever nieuwe uitdagende projecten oppakken dan verdergaan met een trilogie die we al hebben gezien.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Zal wel een echte auteursfilm worden denk ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

@ schram101

Nu ook toegevoegd op MM: Bodom (2016)

(status op IMDb niet correct)

Rafke Pafke

• 471 messages
  • 213 votes

De opvolger van "Prometheus" blijkt nu opeens in feite de eerste film van een nieuwe triologie te worden. De eerste uit het rijtje zal "Alien - Covenant" heten en dus verder gaan waar Prometheus eindigde.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Uit het artikel blijkt dat aan het eind van de nieuwe triologie we eigenlijk moeten uitkomen bij het begin van "Alien" uit 1979.

Op zich een leuk idee. Maar ik vond Prometheus dermate teleurstellend dat ik niet weet of ik hier hoopvol over moet zijn.

Alien - Covenant

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Dat klinkt wel wat goedkoop. Prometheus: Paradise Lost had ik beter gevonden.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Oorlogsfilms. Meestal duiken ze al op nog voor er een wapenstilstand getekend is.

Een bekende Syrische regisseur is intussen begonnen aan een film over het leven onder Daesh:

syriatimes.sy - Najdat Anzour finishes shooting movie on ISIS (Daesh)

Soort van teaser:

Het ziet er low-budget uit. (Lijkt me ook niet evident om een groot budget bijeen te krijgen in Syrië vandaag) en de inhoud lijkt ook niet bijzonder te zijn: Een opsomming van misdaden waaraan Daesh zich schuldig heeft gemaakt: Kerken worden in brand gestoken, sjiieten vermoord, vrouwen hebben geen rechten, kinderen worden uitgehuwelijkt, ...

Maar het is volgens mij een pionier. Ik vermoed dat er in de toekomst nog veel films gemaakt gaan worden over dit thema die echter wel de moeite waard zullen zijn.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, maar naar aanleiding van AHS Hotel, heb ik opgezocht, wie de echte persoon is achter de hotel bouwer Mr James March. Aangezien er in de serie geesten van echte seriemoordenaars mee doen die bestaan hebben.

Ik kwam op deze persoon uit,

Amerika's eerste seriemoordenaar: H.H. Holmes | Mens en Samenleving: Diversen - mens-en-samenleving.infonu.nl

Is daar ooit al een film over gemaakt is mijn vraag ???

Behalve deze documentaire.

H.H. Holmes: America's First Serial Killer (2004) - IMDb - m.imdb.com

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Niemand ?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als je gewoon op de naam van het personage klikt, dan krijg je een overzicht waar dat personage allemaal in gespeeld heeft:

http://www.imdb.com/character/ch0047904/

Enkel een aflevering van Supernatural blijkbaar. Dit is natuurlijk wel geen 100% oplossing aangezien niet elke naam 'klikbaar' is en het ook niet gezegd is dat dat personage uit Supernatural effectief dezelfde HH Holmes is.

Insignificance

• 3220 messages
  • 5586 votes

Nog even geduld, 606. Van z'n wiki:

Devil in the White City, an upcoming film starring Leonardo DiCaprio as Holmes, is set to be directed by Martin Scorsese and written by Billy Ray, based on the book of the same name. The film will follow Daniel H. Burnham's construction of the 1893 World's Fair, as well as Holmes' building of his hotel.

Deze: The Devil in the White City - IMDb

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Insignificance wrote:

Nog even geduld, 606. Van z'n wiki:

Devil in the White City, an upcoming film starring Leonardo DiCaprio as Holmes, is set to be directed by Martin Scorsese and written by Billy Ray, based on the book of the same name. The film will follow Daniel H. Burnham's construction of the 1893 World's Fair, as well as Holmes' building of his hotel.

Deze: The Devil in the White City - IMDb

Oke, bedankt

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Cultuurblog - Britse mega-juwelenroof verfilmd | de Volkskrant

De film zal worden geproduceerd door Mark Harris (Abducted) en Ben Jacques (London Heist). Simon Cluett (Age Of Kill) schreef een origineel script gebaseerd op de beruchte kraak. Regisseur en hoofdrolspelers zijn nog niet toegewezen.

Werktitel: 'The Hatton Garden Job'

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Toe maar, een film over een juwelenroof, ik kan niet wachten.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Origineel script.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

eRCee wrote:

Toe maar, een film over een juwelenroof, ik kan niet wachten.

Echt he. Bijna allemaal zijn ze saai en voorspelbaar. Hoogstens de Oceans serie die dit nog leuk deed.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar Film > Nieuws > Blade Runner 2 (2017)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Filmkriebel

• 9955 messages
  • 4647 votes

Achtste film zal door James Wan himself geregisseerd worden...

James Wan opnieuw aan het r...

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

Wel jammer voor de echte dieven dat ze alles goed hadden voorbereid, behalve de aftocht ... ...

In de Britse pers hebben de dieven door hun hoge gemiddelde leeftijd de bijnaam Dad's Army gekregen (zie Dad's Army (1971) en de oude serie).

The Hatton Garden Job zal daar denk ik niet op inspelen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.