- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Nieuwe projecten
Nieuwe projecten
-LvB-
-
- 306 messages
- 553 votes
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ziet er wel erg gaaf uit! Staat helaas nog niet op de site.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Staat in de wachtrij dus zal er eerstdaags opkomen 
Djarune
-
- 296 messages
- 903 votes
De nieuwe Dan Brown wordt ook weer netjes verfilmd met Tom Hanks wederom als Robert Langdon: Inferno (2015)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De nieuwe Dan Brown wordt ook weer netjes verfilmd met Tom Hanks wederom als Robert Langdon: Inferno (2015)
Film >> Nieuws >> Inferno (Dan Brown boekverfilming)

Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Guardians of the galaxy gaat er ook steeds beter uit zien op papier.......een Marvel verfilming van een groep helden die bij het grote publiek geen belletje doet rinkelen, maar mij wel zeer benieuwd maakt. De Jim Valentino reeks uit de jaren '90 was fantastisch. En natuurlijk de Korvac saga veel eerder in the Avengers.
Rooker Sports GUARDIANS OF THE GALAXY-Esque Hairdo | Newsarama.com
(afbeelding)
Korvac
Hoe ze van een one-time villain zo een heerlijke saga hebben kunnen maken verbaast me nog altijd. Moet de jaren '90 reeks maar eens gaan opzoeken.
En de eerste onset pics zijn binnen...
First Look: Michael Rooker As YONDU in GUARDIANS OF THE GALAXY | Newsarama.com
Yondu...

schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Nog meer Guardians of the galaxy nieuws, ook Bradley Cooper en Vin Diesel (deze nog niet officieel.....maar nog slechts formaliteit lijkt het) zijn verbonden aan dit project, zij het met stem.
OFFICIAL: Bradley Cooper is ROCKET RACCOON in Guardians of the Galaxy | Newsarama.com
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Oh fuck....dit gaat zo te zien erg lollig worden, ik lig in een deuk hier. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Finally! Stargate coming back to life with film trilogy reboot | Blastr
Loop er niet echt warm van eerlijk gezegd. Emmerich startte het wel allemaal maar Stargate is toch echt wel groot geworden dankzij de series.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Ik vond de film geweldig, de series boeiden me voor geen meter....voor mij andersom dus.....hoewel het altijd afwachten is natuurlijk met een reboot.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Martin Scorsese en Harry Belafonte werken aan een nieuwe miniserie rond de Belgische koning Leopold 2. Met vooral z'n misdaden in de kolonie Kongo. Onder zijn bewind stierven zo'n 10 miljoen mensen, waarmee hij enkel Hitler, Stalin en Mao Zedong moet voorlaten qua aantal slachtoffers. Ongetwijfeld gaat dit een hele ander beeld van het koningshuis worden dan de serie Albert II die momenteel op tv te zien is.
Bakema NL
-
- 858 messages
- 118 votes
Voorheen overheen gelezen denk ik. Die 1e film vond ik echt geweldig. Vervolgen waren het gewoon even niet. Een reboot begrijp ik niet helemaal, zo oud is de film niet, of de 2 vervolgen moeten weggewerkt worden, dan is een reboot misschien wel te begrijpen....maar toch...
Rmie
-
- 528 messages
- 965 votes
The Giver.
Komt uit in 2014 met onder andere Jeff Bridges en Merel Streep.
Dit zou best een mooie film kunnen worden.
meer info:
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Martin Scorcese werkt aan een nieuwe film The Irishman, waarin al bevestigd is dat Robert DeNiro, Al Pacino en Joe Pesci hoofdrollen zullen krijgen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
The Cube
-
- 142 messages
- 0 votes
Interstellar bootleg trailer (goede kwaliteit).
First Interstellar Trailer Leaks Onto The Web - wegotthiscovered.com
Officiële trailer zal rond ongeveer 17.00 uur Nederlandse tijd, vandaag op YouTube verschijnen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
A Crack Up At The Race Riots, een boek van Harmony Korine gaat verfilmd worden. Men neemt een raciale oorlog, waar een KKK leader, MC Hammer en Vanilla Ice sleutelpersonen zijn, en je hebt de absurditeit die A Crack Up At The Race Riots is. Onverfilmbaar maar gaat dan toch gebeuren.
James Franco en de ATL Twins (Spring Breakers) zullen in de film te zien zijn. Het is nog niet bekend of Korine de regie op zich zal nemen maar reken er maar op, dat Megan Ellison (Annapurna) dit absurde project bekostigd lijkt me ook aannemelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een nieuwe Amityville horror, geregisseerd door Frank Khalfoun (Maniac) en met Bella Thorne (!!!) in de lead. WOW! Dat ik ooit nog geïnteresseerd zou raken in een Amityville film.
The Cube
-
- 142 messages
- 0 votes
Let's Be Cops van regisseur Luke Greenfield (The Girl Next Door).
NL releasedatum: 14 augustus 2014.
Doug Liman (The Bourne Indentity, Edge of Tomorrow) tekent voor regie gameverfilming Splinter Cell.
Doug Liman tekent voor regie 'Splinter Cell' - FilmTotaal filmnieuws