• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Nieuwe projecten

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Tv-figuur Alf krijgt hoofdr...

De producent van The Smurfs werkt aan een film rond Alf.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Oei, een van de flauwste TV-komedies ooit... Vraag me af of dat nu nog werkt.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ik vond Alf vroeger wel grappig!

Maar op een computergeanimeerde Alf zit ik ook niet te wachten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Een computergeanimeerde Alf hoeft voor mij niet maar ik zal er waarschijnlijk toch naar gaan kijken omdat de reeks me vroeger toch vele uurtjes plezier heeft bezorgd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:

James Franco tegenover Jason Statham in actiethriller Homefront - FilmTotaal filmnieuws

Van de hand van Stallone, met Statham en ook nog een Franco!!

Cool

A DEA Agent (Statham) retires to a seemingly quiet place with an underbelly of drugs and violence. When his family is threatened he is forced back into action to save his loved ones and the town.

Allemachtig, hoe onorigineel weet je een script te schrijven zeg?

Ik geef Statham op, die wordt de nieuwe B acteur van Hollywoods actiefilmpjes. Heel jammer, kleine 10 jaar terug leek hij echt een waardige opvolger te worden voor Schwarzenegger en Stallone. Maar als je telkens dit soort onoriginele pulp maakt..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Juist daarom een goedeo pvolger van een Schwarzenegger.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Echt niet. Schwarzenegger speelde juist in heel afwisselende films. Terminator, Predator, Commando, True Lies, Total Recall....ze lijken niet eens op elkaar. Statham speelt alleen nog maar in B niveau politiefilmpjes mee. Of iets simpels als een huurmoordenaar ofzo.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Je vergeet Jingle All The Way, Twins en Kindergarten Cop! Vind Statham dan wel weer een waardig opvolger van Stallone eigenlijk. Heeft ook maar weinig anders gemaakt dan actiefilmpjes.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, ik hield het even bij de actie/thrillers van Arnold, maar je hebt helemaal gelijk. Hij heeft ook komedies gemaakt. Speelde in veel originele films. Alleen op het einde speelde hij in wat clichematige films zoals Collateral Damage en Terminator 3, wat niks nieuws was.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Nieuwe Terrence Malick project met Ryan Gosling en Michael Fassbender!

The German-Irish actor was snapped on set opposite Ryan Gosling (...), who has been attached to the project for some time. Also locked into the enviably talented cast are Natalie Portman, Christian Bale, Cate Blanchett, Rooney Mara and Haley Bennett.

Michael Fassbender joins Terrence Malick?s latest | TotalFilm.com

(afbeelding)

Ataloona

• 734 messages
  • 4258 votes

Tsja, met Malick weet je maar nooit wie er uiteindelijk daadwerkelijk in de film zit.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor hetzelfde geldt hebben ze amper of geen screentime idd.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Pff, optimisten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ze gaan nu waarschijnlijk toch de Gears of War gamereeks verfilmen! Wat ik geweldig zou vinden, want ik ben een groot fan van alle drie de games.

Gears of War-film wederom in het vizier

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zoveel games om te verfilmen en kiezen ze zo'n nietszeggend hersenloos gamepje .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het Gears universum leent zich juist heel erg voor verfilmingen, mits er wel een goed budget aan gegeven wordt. En Uwe Boll ver weg van dit project blijft.

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

We Are Legion: The Story of the Hacktivists (2012).

Documentaire over de computerhacker groep Anonymous. Trailer exclusief te zien op IMDb.com.

We Are Legion: The Story of the Hacktivists (2012) - IMDb

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

En jawel, ik ga bijna geloven dat er een god bestaat..........bijna dan, niet te hard van stapel lopen.

Een film van Necroscope, ik maak bijna een vreugdedansje. Heerlijke boekenreeks die ik ontdekte door de comics die er van gemaakt waren. Daar achterin stond dat ze gebaseerd waren op een boekenreeks en die heb ik korte tijd later ook gekocht stuk voor stuk....tot zelfs dit jaar nog een deeltje die ik miste.

Het eerste boek blies me omver. Dit was horror, vampieren, maar ook behoorlijk veel meer. Er zitten best wat andere genres doorheen en het steekt gewoon goed in elkaar. Een aantal boeken later neemt alles een behoorlijke wending, waar veel mensen afhaakten. Maar ik vond het juist fantastisch wat er werd toegevoegd. Nog later in de serie werd het wat minder, misschien had Brian Lumley er eerder mee moeten stoppen of een eind aan moeten breien. Maar toch, het blijft een heerlijke serie. En ook echt horror, niet een klein beetje, het is soms gewoon lekker grof en ranzig.

Lees het eerste boek eens....horror, spionage, fantasy, science fiction, het zit er allemaal in. En passant wordt ook Dracula verklaard en de levensstijl van zigeuners.....zeer goed in het verhaal verwerkt.

http://www.tor.com/blogs/2012/11/brian-lumleys-necroscope-headed-to-the-big-screen

An adaptation of Brian Lumley's Necroscope is in the works? - Horror Movie News | Arrow in the Head - joblo.com

(afbeelding)

(afbeelding)

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Jawaddedadde wrote:

...op een computergeanimeerde Alf zit ik ook niet te wachten.

Y... No, Willy!

Ik ben al een tijdje "fan" van James Rolfe aka Cinemassacre.com aka the Angry Video Game Nerd. Gister werd de trailer van zijn eerste echte feature film Angry Video Game Nerd: The Movie gereleased en ik ben echt omvergeblazen door de kwaliteit! Het zou awesome zijn als deze film ook ergens in Nederland zou kunnen draaien

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Er komt een tweede deel van Grown Ups.

Grown Ups 2 (2013) - IMDb

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Starwars 7

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

Tv serie The Equalizer (1985-1989) op het grote doek.

Regie: Nicolas Winding Refn (Drive)

Hoofdrolspeler: Denzel Washington

Releasedatum: 2014

Bron: Empire Magazine

NL releasedatum: 11 april 2013

(afbeelding)

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

The Wolf of Wall Street

Hoofdrolspeler: Leonardo DiCaprio

Regie: Martin Scorsese

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.