- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Drama (2009)
Knock-out: Drama (2009)
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Probeer ze er eens persoonlijk op aan te spreken?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ben het met Onderhond eens. Deze knock-out heeft op de eerste plaats te lijden aan een overload van wat al te onbekende titels (sorry, maar in het vervolg ben ik ervoor om weer gewoon zo'n lijst samen te stellen op basis van suggesties van gebruikers) en daardoor raakt ook het spelletje wat in de vergetelheid. Hetzelfde probleem heeft de score knock-out. Beiden zullen pas wat storm gaan lopen na een aantal rondes, als de vreselijk onbekende namen verdwijnen. Laten we het moment om tot die rondes te komen niet onnodig uitstellen.
Persoonlijk heb ik het vrijblijvende karakter van deze spelletjes trouwens altijd ook gewaardeerd. Er staat te weinig op het spel om veel regeltjes toe te voegen.
Verder ben ik het er mee eens dat er soms wat al te dom gestemd wordt. Persoonlijk stem ik nooit als ik beide films niet ken en als ik slechts één film ken kijk ik eerst goed welke tegenstander er tegenover staat en schat ik op gevoel in of die film mij beter zou kunnen bevallen of niet. Een regel, zoals Nomak wil, om verplicht beide deelnemers gezien te hebben zou gewoon de doodslag betekenen van deze knock-out. Leuk dat er een zo'n variant loopt, maar het moet wel bij een blijven.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
En zo zijn we weer aanbeland op hetzelfde punt als altijd wat betreft standpunten. En aangezien daar meermaals al alles over is gezegd in het verleden, in ieder geval wat mij betreft, zie ik het nut er niet van in weer hetzelfde eentonige rondje te gaan maken.
130. Keane - Bridge on the River Kwai, The
0-1
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Je bent er zelf over begonnen ...
1-1
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Probeer ze er eens persoonlijk op aan te spreken?
Je bent er zelf over begonnen ...
Dus voor mij is er nauwelijks meer een reden om eindeloos door te gaan zoals meestal het geval is. Maar als je je geroepen voelt, mag je gerust doordiscussiëren. Benieuwd of jij of überhaupt iemand anders nieuwe inzichten zullen opdoen.
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
130. Keane - Bridge on the River Kwai, The
2-2
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
131. Modern Times - Truman Show, The
1-0
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
1-1 lastige keuze, maar is me toch meer bijgebleven. Ik zal wel één van de weinigen zijn die beide gezien heeft.
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
134. Veer-Zaara - Goodbye Bafana
0-0
Beslissende stem gezocht:
133. Notte, La - Posutoman Burusu
2-2
®Tc
-
- 8212 messages