- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror-regisseurs
Knock-Out: Horror-regisseurs
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Craven draaide al controversiële films toen Du Welz nog in de luiers lag. De term seutig is hier totaal niet op z'n plaats.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
.. en sinds Du Welz uit de luiers is heeft hij vooral films gedraaid voor 12jarige jongetjes die savonds in hun pyjama achter de TV zitten.
30 jaar laten is zijn controverse alleen nog maar grappig.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
.. en sinds Du Welz uit de luiers is heeft hij vooral films gedraaid voor 12jarige jongetjes die savonds in hun pyjama achter de TV zitten.
En die van Du Welz waarschijnlijk al lang vergeten.....
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Wel erg makkelijke en nergens op gebaseerde aanname.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Tja, dan kan je je afvragen wat dat over 30 jaar met Du Welz zal zijn. Degelijke regisseur verder, maar hij heeft nog niet half de guts die Craven als debuterend cineast had. Ik schat hem iets hoger in als "kunstenaar", maar daar blijft het bij.
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6591 votes
Truttig, jankerig, nogal kinderachtig.
Zoals uw reactie maw.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Maar Craven is meer dan zijn debuut. Schamelijke Scream reeks en een hoop brol later ziet zijn carriere er een stuk minder aantrekkelijk uit dan het moois wat er nu onder Du Welz' naam staat.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wel erg makkelijke en nergens op gebaseerde aanname.
Jouw opmerking verdiende ook niets beters.... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar Craven is meer dan zijn debuut. Schamelijke Scream reeks en een hoop brol later ziet zijn carriere er een stuk minder aantrekkelijk uit dan het moois wat er nu onder Du Welz' naam staat.
Ik vind Serpent and the Rainbow een stuk beter en effectiever dan Vinyan.... (ook al beoordeel ik ze beide met een 4* een krappe vs een dikke). Daarnaast is Craven de creator van Nightmare on Elmstreet. Beat that!
Vind persoonlijk Scream een hele leuke en inventieve film. Daarnaast heeft Craven nog tal van leuke genre films. Du Welz heeft niet eens één echte horror op zijn naam staan wat mij betreft....
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Craven heeft brol op z'n kerfstok, da's waar. Maar ook veel goede, vernieuwende en originele films. Zoals bijvoorbeeld Nightmare on Elm Street en de eerste Scream, een heerlijke pastiche. Ondanks zijn mindere films schrijf ik hem nog steeds een stuk hoger aan dan Du Welz, hoe beloftevol ik die laatste ook vind. Vind het trouwens best wel sneu dat je daarvoor al als "seutig" bestempeld wordt, maar goed ... soms blijkt het toch moeilijk om andermans smaak te respecteren.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Eén van de slechtste horror reeksen wat mij betreft. Semi-komisch en vreselijk oncharismatisch bad guy.
Net dat soort films (met bijv een Scream bij) die bedoeld zijn voor 12jarige pyjamadragers.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net dat soort films (met bijv een Scream bij) die bedoeld zijn voor 12jarige pyjamadragers.
Ach, dan reken ik me daar ook maar toe. Fijn dat ik nog zo jong van geest ben. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ach, dan reken ik me daar ook maar toe. Fijn dat ik nog zo jong van geest ben.
Als je zelf de 30 al gepasseerd bent heet dat blijven hangen in het verleden.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als je zelf de 30 al gepasseerd bent heet dat blijven hangen in het verleden.
Alsof ik geen moderne films kan waarderen.... ?
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Nee, je moet ieder jaar je filmlijst omlaag waarderen en vooruit kijken! Als we eerlijk zijn is film op zichzelf al verouderd, computerspellen en second life, dat is pas echte kunst! 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Het is moeilijk om OH's zwart wit-wereldje te bevatten...