- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror-regisseurs
Knock-Out: Horror-regisseurs
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Maak dan in het vervolg een KO met regisseurs die voor 1970 geboren zijn, want de rest maakt dan toch geen kans volgens deze criteria. Waarom laat je ze dan nog meedoen?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maak dan in het vervolg een KO met regisseurs die voor 1970 geboren zijn, want de rest maakt dan toch geen kans volgens deze criteria. Waarom laat je ze dan nog meedoen?
Omdat het zo lekker is herbevestigd te krijgen dat Carpenter & Co beter zijn dan de rest. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Wat mij betreft bevestigt deze KO andere zaken, maar ala ...
Ik zie 4 regisseurs die erg veel moeite hebben om zelfs maar een voldoende te krijgen en vooral videotheekschapvulsel hebben geproduceerd. Dat lijkt het cliché van het horrorgenre wel te bevestigen.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3030 votes
Oh Peter Jackson's horror is geen videotheekschapvulsel?
Zeur toch niet zo.
Het gros van de mensen hier deelt jouw smaak gewoon niet, en zo vreemd is dat niet trouwens.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat mij betreft bevestigt deze KO andere zaken, maar ala ...
Ik zie 4 regisseurs die erg veel moeite hebben om zelfs maar een voldoende te krijgen en vooral videotheekschapvulsel hebben geproduceerd. Dat lijkt het cliché van het horrorgenre wel te bevestigen.
Ik zie een zooitje regisseurs die bij elkaar meer dat 10 keer 5* hebben gescoord en (op Fulci na) zelden lager dan 4* uitkomen...
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Oh Peter Jackson's horror is geen videotheekschapvulsel?
Zeur toch niet zo.
Het gros van de mensen hier deelt jouw smaak gewoon niet, en zo vreemd is dat niet trouwens.

orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
8-0 Carpenter rules!! Alhoewel ik een enorm zwak heb voor Day Of The Dead..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
02 Lucio Fulci - David Cronenberg
0-1 en op naar mijn gewenste finale. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
0-1 en op naar mijn gewenste finale.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
2-5
Fulci rocks! Hoe fantastisch Cronenberg ook is, voor Fulci blijf ik een enorm zwak hebben vanwege zijn 'no holds barred' manier van horrorfilmerij. Lekker goor, schijt aan elke conventie (heerlijk toch die ellenlange kotsscène uit City of the Living Dead
) en af en toe nog cinematografisch mooi ook.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Mwah af en toe, best vaak erg mooi gefilmd. En een geheel eigen stijl. Dat zie je niet vaak.
Fulci. Maar dat vind ik ook van Cronenberg.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Idd, een Videodrome zie ik Fulci bv niet maken. Maar ach, als Carpenter deze KO maar wint 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
3-5
Ook een zwak voor Fulci, Cronenberg zal het toch wel winnen.. meestal zit Cronenberg er trouwens flink naast wat mij betreft.