- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror-regisseurs
Knock-Out: Horror-regisseurs
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
enige overgebleven regisseur die consistent goede horrorfilms heeft gemaakt.
Zoals? Hij heeft er uberhaupt maar 3...
En beter dan The Thing, Halloween en In The Mouth Of Madness?
Ik vond Braindead een leuke film hoor, maar het is niet meer dan een komische gorefest. In een zekere zin ook brilliant, maar als je over Horror spreekt ben ik toch meer geneigd naar het gebied van spanning.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Peter jackson is vermakelijk, maar verre van echte horror.. zou een ieder duidelijk moeten zijn.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
maar als je over Horror spreekt ben ik toch meer geneigd naar het gebied van spanning.
Spanning, maar vooral sfeer en daar is John Carpenter gewoon verreweg de beste in. Laatst The Fog weer opgezet, puur en alleen om de sfeer tot me op te nemen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
In een zekere zin ook brilliant, maar als je over Horror spreekt ben ik toch meer geneigd naar het gebied van spanning.
Die regisseurs liggen er jammer genoeg al allemaal uit. Carpenter is vaak zo kitsch dat enige poging tot spanning meteen mislukt. Dan liever een gorefest.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
1-0 Fulci-Carpenter mag wat mij betreft de finale worden
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Die regisseurs liggen er jammer genoeg al allemaal uit. Carpenter is vaak zo kitsch dat enige poging tot spanning meteen mislukt. Dan liever een gorefest.
Hm. The Thing is toch een van de spannendste films die in deze competitie hun regisseur representeren.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Hm. The Thing is toch een van de spannendste films die in deze competitie hun regisseur representeren.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Grappig hoe mijn mening 99x van de 100 zoveel verschilt met die van jou, dat het totaal voorbij mijn grenzen van enige begrip langsschiet 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Fulci door 
Halve finales, 10 punten, 2 verschil
01 John Carpenter - George A. Romero
02 Lucio Fulci - David Cronenberg
Wat een heerlijke duels zeg
Vier fantastische namen. Erg blij ook dat Fulci zover is gekomen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
01 John Carpenter - George A. Romero
1-0
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
4-0 Vier keer onwaardig. Ook allemaal vergane glorie.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik ben al blij dat je '' glorie' toegeeft..
nee hoor 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Al is dat zo, wat je zegt; wat maakt dat uit? Regisseurs die zich dubbel en dwars hebben bewezen in het genre verdienen de credits er ook voor. Zal voor jou speciaal een KO maken voor regisseurs die na 1980 zijn geboren, ok?