- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror-regisseurs
Knock-Out: Horror-regisseurs
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Het is praktisch Re-Animator vs Videodrome voor mij...
De rest komt sowieso niet in de buurt.
1-8
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
02 John Carpenter - Peter Jackson
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
2-3 enige overgebleven regisseur die consistent goede horrorfilms heeft gemaakt.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
enige overgebleven regisseur die consistent goede horrorfilms heeft gemaakt.
Ook niet zo moeilijk met zo weinig films. Carpenter is de enige overgebleven regisseur met zoveel pareltjes op zijn naam.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Carpenter had beter wat minder brol regisseerd, want meer dan de helft van z'n werk is gewoon compleet overbodig en belachelijk slecht op de koop toe.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
6-4 Voor Halloween en The Thing dan maar.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Carpenter had beter wat minder brol regisseerd, want meer dan de helft van z'n werk is gewoon compleet overbodig en belachelijk slecht op de koop toe.
Waarom zou je iemand op zijn slechte werk beoordelen? "t gaat mij veel meer om de parels die iemand wel heeft toegevoegd. Ik zie liever iemand een meesterwerk maken en verder een hoop prul, dan enkel redelijke films zonder uitschieters.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Dan nog is er amper prul op te merken in Carpenters oeuvre. Alleen Village of the Damned, Escape from LA en Vampires vond ik erg matig. Maarja, met zeker vijf meesterwerken en een even aantal semi-meesterwerken kijk ik daar niet meer naar om.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Waarom zou je iemand op zijn slechte werk beoordelen? "t gaat mij veel meer om de parels die iemand wel heeft toegevoegd. Ik zie liever iemand een meesterwerk maken en verder een hoop prul, dan enkel redelijke films zonder uitschieters.
Vind zoiets best discutabel. Men maak een tiental films, waarvan er maar 2á3 boven gemiddeld niveau zitten met veelal identiteitloze films.
Ik maak 15 tekeningen waarvan er maar 3 goed gelukt zijn... heb ik het vast niet onder de knie.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die laatste twee vond ik ook erg goed. Enkel Ghost of Mars en Invisible man vond ik niks...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Waarom zou je iemand op zijn slechte werk beoordelen?
Omdat hij ook die films gemaakt heeft? Maar dan nog komen Jackson's beide horror films boven het beste werk van Carpenter uit.