- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror-regisseurs
Knock-Out: Horror-regisseurs
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Wat heeft house on the edge meer te bieden dan het standaard rape n revenche, home invasion plus wat martelingen???
Klopt dat Gremlins en Piranha niet in 1 adem met Cannibal Holocaust genoemd mag worden. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Probleem met Deodato en bijvoorbeeld een lenzi of een d'amato is dat ze niet weten hoe je spanning creeert (zoals dante dat wel kan). Vervolgens krijg je een hoop bloed, biefstuk en her en der een verkrachting.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wat heeft house on the edge meer te bieden dan het standaard rape n revenche, home invasion plus wat martelingen???
Tsja, wat heeft elke zombie, slasher, cannibal of giallo meer dan de ander te bieden? Het gaat niet zozeer om toevoeging, maar de kunde om met eenzelfde concept een stijlvolle film af te leveren.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Probleem met Deodato en bijvoorbeeld een lenzi of een d'amato is dat ze niet weten hoe je spanning creeert (zoals dante dat wel kan). Vervolgens krijg je een hoop bloed, biefstuk en her en der een verkrachting.
Ik zet een Deodato of Lenzi echt niet op voor de spanning hoor
Dante maakt heel andere films dan eerdergenoemden.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Tsja, wat heeft elke zombie, slasher, cannibal of giallo meer dan de ander te bieden? Het gaat niet zozeer om toevoeging, maar de kunde om met eenzelfde concept een stijlvolle film af te leveren.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik zet een Deodato of Lenzi echt niet op voor de spanning hoor
Dante maakt heel andere films dan eerdergenoemden.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Inderdaad, als Lenzi en Deodato iets niet zijn is het wel stijlvol... Verder ook volledig eens met Mickey.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Niet elke, nee, maar een Night of the Living dead, HAlloween/Black Christmas, ?
Die titels hebben dan ook een standaard gezet en steken er inderdaad bovenuit. Mijn opmerking was meer gericht op alles wat erna kwam. Jij weet net zo goed als ik dat een horrorliefhebber snel tevreden is en een film echt niet vernieuwend o.i.d. hoeft te zijn
.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Inderdaad, als Lenzi en Deodato iets niet zijn is het wel stijlvol... Verder ook volledig eens met Mickey.
Jij bent toch niet voor rede vatbaar wat Deodato betreft. Als je je niet zo laat verblinden door bijzaken, valt er misschien nog wel iets stijlvols te vinden in Cannibal Holocaust
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jij bent toch niet voor rede vatbaar wat Deodato betreft. Als je je niet zo laat verblinden door bijzaken, valt er misschien nog wel iets stijlvols te vinden in Cannibal Holocaust
.
Nee hoor, ik vond Cut and Run best aardig. Maar iets stijlvols vinden in CH kan ik met de beste wil van de wereld nog niet...
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
CH is niet alleen stijlloos, ook nog eens belerend en wel op het niets af: 'het westen is een hypocriete samenleving, want kijk maar naar mijn film'! Als ik de film niet zo vreselijk had gevonden, had ik daar nog wel om kunnen lachen