- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
I know Holly, bedankt.
Wel nog steeds een erg moeilijke keuze om te maken.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
606, vgm zit jij iedere seconde te refreshen, en het met een arendsoog in de gaten te houden hahahaha

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606, vgm zit jij iedere seconde te refreshen, en het met een arendsoog in de gaten te houden hahahaha
wil uitslag weten voor ik ga slapen.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Dank u zeer om het niet te lang te laten duren, proficiat aan mijn tegenstandster Dying Rose. She is anything but dying en ik zal ook voor haar blijven supporteren.
Dank.
En jammer dat je avatar (uit mijn favoriete film dan nog) sneuvelde.
Dank ook aan al de rest. De sfeer van de afgelopen dagen heb ik niet vaak meegemaakt tijdens een topic. Geweldig om met zulke mede-users te stemmen en te chit-chatten. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik houd wel van de plaatjes als de jouwe. Ik heb daarentegen niets met plaatjes als die van Finisterra (sorry!!
). Vandaar dat deze keuze niet zo moeilijk was. Zag er battles tussen staan die lastiger gaan worden.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ja, als je morgen niet uitgeslapen bent kan je zeggen tegen je baas tis de fout van galaxydriver32 die nog no zo nodig savonds een avatar KO moest starten 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ik zal de battle even opnieuw plaatsen (dat bespaart nieuwe stemmers scrollen):
Finisterra
![]()
vs
606
![]()
8-8
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja, als je morgen niet uitgeslapen bent kan je zeggen tegen je baas tis de fout van galaxydriver32 die nog no zo nodig savonds een avatar KO moest starten
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Hahahaha, nou en bedankt alexspyforever

galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Dank.
Dank ook aan al de rest. De sfeer van de afgelopen dagen heb ik niet vaak meegemaakt tijdens een topic. Geweldig om met zulke mede-users te stemmen en te chit-chatten.
Fijn dat je het goed naar je zin hebt, altijd leuk om te horen 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Geen excuses nodig, er zijn wel andere battles waar ik met pijn in het hart een kruis over maak. 
En sorry gasten, zoek hier maar een andere stem, want bij mij ga je hem niet vinden.
En en
: galaxydriver32 tuurlijk, anders zou ik niet terugkomen. 
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Haha, nee hoor, finisterra was al vanaf begins af aan zo'n beetje m'n favoriet dus vandaar. 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Beide mooi, maar ik vind die van Finisterra een mooi plaatje, en die van 606 een sterkere avatar.
606
9-9
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Beide mooi, maar ik vind die van Finisterra een mooi plaatje, en die van 606 een sterkere avatar.
606
9-9
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
nog steeds aan beide kanten minstens 2 stemmen nodig, kan nog wel even duren haha
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
kan lang duren ja...
Iedereen vast welterusten!
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ik ga er ook vandoor, nog veel succes gewenst aan Finisterra en 606!
Truste iedereen. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dank.
Is ook een van mijn favorieten. Het is vooral omdat ik Ofelia zo een geweldig karakter vind waar ik heel erg mee kon meeleven dat ik haar als avatar heb gekozen 
Heel verrassend vind ik mijn uitschakeling niet, vorige ronde was het ook al nipt.
En de uitschakeling door die van jou is niet pijnlijk, had ik er tegen de zombie avatar van Noodless uitgelegen had ik niet zo prettig gevonden.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Not a zombie avatar, but Jenny (Kelly Reilly) from Eden Lake haha 
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Haha. Ik vond 'zombie' ook een leuke interpretatie, maar verbeelding is belangrijker dan kennis. 
Mij maakt het niet meer uit eigenlijk. Ik weet dat ik niet ga winnen, ik ben blij dat dit topic zo leeft onder de mensen waardoor het leuk is om dat mee te ervaren. Ieder heeft zijn avatar waar hij/zij trots op is en er een eigen gevoel aan heeft. Als anderen dat mee erkennen, is dat altijd tof natuurlijk, maar voor mij mag iedere avatar in de kijker staan. En het blijft een spel natuurlijk. Deelnemen is belangrijker...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Even tactisch stemmen
10-9 Finisterra
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
slaapwel galaxy
en helemaal mee eens Rose
Ik heb Eden Lake nooit gezien daarmee dat ik de avatar niet kende.
Tussenstand
10-9