- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Waarom is Finisterra's avatar klein? Ik ruik competitievervalsing... 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Waarom is Finisterra's avatar klein? Ik ruik competitievervalsing...
Aangepast, ik had nog de url naar de kleine afbeelding gebruikt sorry. Ik denk dat hij em nog niet zo lang geleden heeft resized.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ik schenk me een JackDaniels Honey in. Maar dat is medicinaal (griep) 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
lekker spul hoor 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Die avatar van möök is ook mooi, jij zat er niet bij hè, bij de genomineerden?
Neen, vind hem ook wel knap. Ik weet eigenlijk niet waarop galaxydriver32heeft geselecteerd?
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Neen, vind hem ook wel knap. Ik weet eigenlijk niet waarop galaxydriver32heeft geselecteerd?
Tja dat word dus de boel opnieuw doen 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
alexspyforever toen ik de aller eerste onofficiële lijst heb gemaakt heb ik gewoon op verschillende forums gekeken, en onder verschillende films. Toen ik de officiële lijst maakte, heb ik een aardig groot deel (denk zo'n beetje het grootste) uit de lijst van meeste berichten gehaald nog een aantal uit de onofficiële lijst gevist en nog op verschillende forums gekeken. Ik ben möök helaas niet tegengekomen. Mocht ik dit ooit nog is een keer organiseren (zou ik met alle liefde doen), dan probeer ik wat meer naar avatars te kijken en minder uit een lijst te halen. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever toen ik de aller eerste onofficiële lijst heb gemaakt heb ik gewoon op verschillende forums gekeken, en onder verschillende films. Toen ik de officiële lijst maakte, heb ik een aardig groot deel (denk zo'n beetje het grootste) uit de lijst van meeste berichten gehaald nog een aantal uit de onofficiële lijst gevist en nog op verschillende forums gekeken. Ik ben möök helaas niet tegengekomen. Mocht ik dit ooit nog is een keer organiseren (zou ik met alle liefde doen), dan probeer ik wat meer naar avatars te kijken en minder uit een lijst te halen.
Goed plan en je weet nu al dat je de grote baas niet erbij moet nemen 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Haha precies, denk dat ie het wel fijner vindt de volgende keer niet genoemd te worden. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Begint spannend te worden
Je doet het voortreffelijk hoor, Finisterra heeft een populaire avatar.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Wow, ik zie net dat je je 20.000e bericht hier heb geplaatst 606 (tenzij je in de tussentijd nog ergens anders heb gepost natuurlijk). Voel me vereerd en gefeliciteerd met deze mijlpaal! Hahaha

Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3838 votes
Mensen ik ben ermee weg, (net voor mijn battle begint) maar het is morge weer vroeg dag voor mij. Nu al ne dikke merci voor wie op me stemt en succes aan men tegenstander!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wow, ik zie net dat je je 20.000e bericht hier heb geplaatst 606 (tenzij je in de tussentijd nog ergens anders heb gepost natuurlijk). Voel me vereerd en gefeliciteerd met deze mijlpaal! Hahaha
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Slaaplekker Hollywood007!
Ik weet zelf nog niet voor welke avatar ik in battle 5 moet kiezen.. voor mij denk ik de moeilijkste 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Mensen ik ben ermee weg, (net voor mijn battle begint) maar het is morge weer vroeg dag voor mij. Nu al ne dikke merci voor wie op me stemt en succes aan men tegenstander!
Goede nacht Holly en als deze battle niet te lang blijft hangen heb je mijn stem al zeker weten 
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3838 votes
Gewoon op degene die voor jou de mooiste is he galaxy.
No hard feeling als dat niet mijne is.