- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
.

Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Want die stress en spanning.. pfff... niet goed voor wie dan ook
Ik begrijp niet dat jullie allemaal zo'n spanning ervaren. Het is leuk als je het goed doet (mensen houden van sociale waardering van hun smaak), maar om nu te stressen over een spelletje... 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dank u zeer om het niet te lang te laten duren, proficiat aan mijn tegenstandster Dying Rose. She is anything but dying en ik zal ook voor haar blijven supporteren.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik begrijp niet dat jullie allemaal zo'n spanning ervaren. Het is leuk als je het goed doet (mensen houden van sociale waardering van hun smaak), maar om nu te stressen over een spelletje...
Jamaar we zijn ook niet allemaal zo supercool als jij hé Animosh 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ik durf wedden dat jij gewoon tegen MM gaat stemmen tegen wie hij in de volgende ronde ook uit komt
Ik stem altijd voor de mooiste! Kan ik niet kiezen dan onthoud ik mij van stemmen.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ach ja, het is gewoon iets wat ik automatisch met contests, KO in dit geval, waarin ik deelneem heb haha 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 3
jassonn
vs
P8rb
![]()
1-0 jassonn
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
1-3, ik vind die van P8rb als avatar geslaagder en de lichte asymmetrie van het oog stoort me
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
1-6 P8rb
Ik ga even zien of ik nog Bailey's heb staan.
Ook iets hebben om de ontgoocheling door te spoelen ? 
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Ik ga even zien of ik nog Bailey's heb staan.
Ook iets hebben om de ontgoocheling door te spoelen ?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Inderdaad......dat lukt ook goed zonder Avatar K.O