- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Het bleek dat er 255 deelnemers waren.. dus daarom heb ik tommykonijn nog even toegevoegd. 
Bedankt. Leuk initiatief dat deze K-O weer terug is
Op GamesMeter ben ik niet erg actief, maar daar volg ik hem zo nu en dan ook wel eens.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Nee dat mag niet Fikret8. Bedankt, fijn dat je het leuk vindt tommykonijn! 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Mag je op jezelf stemmen?
Maar lijkt me toch dat je dat uit principe al niet zou doen?
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Nee klopt, maar het is altijd goed om het er even bij te zeggen want sommige mensen doen hier waarschijnlijk nu ook voor het eerst aan mee.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Dan gelijk maar de eerste battle! 
![]()
Vs.
![]()
Voor de mensen die het niet weten: de afbeeldingen zijn zo klein omdat beide niet op het profiel van de user staan.
Vind beide niks tbh (no hard feelings though), maar ach. Als ik dan toch een keuze moet maken.
0-1
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
HALVE TAMME., in dit geval waren er al stemmen uitgebracht en is de tussenstand 1-2. Als je stem voor Lord Flashheart geldt, dan is het nu 2-2. 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
2-5
Geen nieuw topic? En de ongenummerde battles linken naar de profielpagina's i.p.v. de avatars.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
HALVE TAMME., in dit geval waren er al stemmen uitgebracht en is de tussenstand 1-2. Als je stem voor Lord Flashheart geldt, dan is het nu 2-2.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
![]()
Vs.
![]()
Om het tempo erin te houden mogen jullie zelf ook battles plaatsen hoor, feel free. Ik ben namelijk niet 24/7 online. 
1-0 erg mooi!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes