- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Daar is het nou al te laat voor vrees ik...
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Niet mijn eerste keus (Paalhaas), maar verder een uitstekende winnaar.
-Roald-
-
- 3178 messages
- 803 votes
Als jij de lotingen etc. doet 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Hij zal nog een jaar geduld moeten hebben, ben ik bang.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Wat een rot winnaar, tja de mooiste avatar is er in de 4e ronde natuurlijk ook al uitgegaan, dat was zelfs tegen dezelfde erg lelijke avatar die nu heeft gewonnen
.
Gefeliciteerd Apollinisch 
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Gefeliciteerd Apollinisch!
Ik sta er niet van te kijken dat hij heeft gewonnen. Alhoewel hij niet mijn eerste of tweede keus was, vind ik het vrij terecht.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
En ook nog even -Roald- (en eventueel anderen) bedankt natuurlijk voor de organisatie
.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Goede winnaar. Ik had liever een ander zien winnen, maar het is niet te ontkennen dat het een mooie avatar is. Gefeliciteerd! 
Ook de organisatoren bedankt voor het organiseren van de K.O.! 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Al had ik toch liever iemand anders zien winnen, deze avater is zeker niet mis. Proficiat aan Apollinisch en aan alle organisatoren. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als je alle avatars die meededen eens goed in ogenschouw neemt blijken er eigenlijk 5 soorten te zijn.
1. De close ups van gezichten van filmsterren of kunstenaars.
Voorbeelden zijn die Onderhond, Dragon en mijzelf. Deze zijn meestal erg duidelijk en persoonlijk omdat er een gezicht vol in beel is.
2. De strip figuurtjes zoals die van Stinissen, Lynn & Clueless. Maar je hebt ook de meer serieuze plaatjes zoals doe van Onderhond en Remi
3. De filmscenes en publicity foto's - Avatars die een plaatje uit de film of poster gebruiken zoals Boordappel, Dutchtuga en Kimberly VD. Deze kunnen heel mooi zijn, maar vaak ook niet helemaal duidelijk.
4. De abstracte plaatjes zoals die van Animosh en de winnaar Apollinisch.
5. En dan is er nog een grote categorie overige van mensen die niet een film gerelateerd beeld hebben zoals Mug, Legan en users die een foto van zichzelf plaatsen.
Persoonlijk houdt ik het meest van de 1e en 3e categorie. Zeker als er een duidelijke link tussen de filmsmaak en het karakter van de user is te ontdekken.
Er zijn vast nog wel meer groepen te onderscheiden, maar deze vielen mij op.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Heb in het begin ook wat avatars uitgeprobeerd uit verschillende categorieën, abstract, filmgerelateerd, close-ups, plaatjes die helemaal niets met film te maken hebben. Uiteindelijk beviel mijn "stripfiguurtje" me als beste. Basale kleuren, een paar lijntjes en vlakken maar je ziet toch meteen heel duidelijk wat het is. Bovendien heb ik leuke herinneringen aan deze muis
Persoonlijk vind ik vaak de meest eenvoudige avatars het beste geslaagd. Categorie 1 en 2 en soms ook 5 dus
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jammer dat ik in twee dagen afwezigheid de laatste rondes heb gemist.
Mwah, ik ben nooit een groot fan geweest van Apollinisch' avatar. Niet lelijk of zo, maar hij spreekt me persoonlijk wat minder aan. Ik had het Boordappels avatar meer gegund.
Dat ik zelf niet tweemaal zou winnen had ik verwacht. Gelukkig wel tegen een mooie avatar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gefeliciteerd Apollinisch, je avatar vind ik niks aan maar dat terzijde 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Apollinisch duidelijk verdient gewonnen na zoveel battles!
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Toch wel een terechte winnaar, gefeliciteerd Apollinisch.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Basale kleuren, een paar lijntjes en vlakken maar je ziet toch meteen heel duidelijk wat het is.

Deed mij eigenlijk altijd denken aan die goedkope Russisch Itchy & Scratchy rip-off die ze ooit in The Simpsons hebben opgevoerd. Was wel een hilarisch stukje animatie.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ik ben het volledig eens met Krusty: what the hell is that? 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Haha mooi stukje idd. Ik vind de avatar eerder een slappe rip off van het geweldige Pink Floyd album. Iedereen weet natuurlijk waar ik het over heb, de avatar in ogenschouw nemende.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Bedankt voor de lotingen -Roald-, en bedankt iedereen die heeft meegeholpen aan de organisatie. En vooral John Williams bedankt voor het opnieuw op poten zetten voor de nieuwe avatar KO
. Was weer erg leuk.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Haha mooi stukje idd. Ik vind de avatar eerder een slappe rip off van het geweldige Pink Floyd album. Iedereen weet natuurlijk waar ik het over heb, de avatar in ogenschouw nemende.
Ik vind die Floyd hoes veel stijlvoller. Maar z'n avatar sluit wel goed aan bij zijn username.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
8-12 wat een bagger finale, echt niks aan
9-16
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Dank aan -Roald- voor de KO, is aardig verlopen met een mooie winnaar. Toch altijd leuk, deze plaatjes KOs, doet mij in ieder geval weer verlangen naar een nieuwe poster KO.
Verder wel opvallend toch dat herkenning een aardig aandeel heeft in dit soort KOs. Je mag dan wel 100 keer stellen dat er op het plaatje gestemd moet worden, maar uiteindelijk blijft de link met de persoon steeds hangen. Grappig bijv dat in net dezelfde KO op GamesMeter ik al twee keer gestrand ben in de eerste ronde (en zonder enig verweer).
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Gefeliciteerd nog Apollinisch.
Het wasas weer een megasnelle ko. Roald en anderen die meegeholpen hebben bedankt voor de organisatie. Leuk vermaak dit toch, al gaat het uiteindelijk nergens over.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
En vooral John Williams bedankt voor het opnieuw op poten zetten voor de nieuwe avatar KO
. Was weer erg leuk.
Dank je wel. 
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Grappig bijv dat in net dezelfde KO op GamesMeter ik al twee keer gestrand ben in de eerste ronde (en zonder enig verweer).