• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.128 votes
Profile

Knock-out: mooiste avatar #2

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

13woutie13 wrote:

gaan we nog een competitie doen, ik doe mee met deze avatar

Daar is het nou al te laat voor vrees ik...

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Niet mijn eerste keus (Paalhaas), maar verder een uitstekende winnaar.

-Roald-

• 3178 messages
  • 803 votes

13woutie13 wrote:

gaan we nog een competitie doen, ik doe mee met deze avatar

Als jij de lotingen etc. doet

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Hij zal nog een jaar geduld moeten hebben, ben ik bang.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

gaat wel lukken

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd Apollinisch.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Wat een rot winnaar, tja de mooiste avatar is er in de 4e ronde natuurlijk ook al uitgegaan, dat was zelfs tegen dezelfde erg lelijke avatar die nu heeft gewonnen .

Gefeliciteerd Apollinisch

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Gefeliciteerd Apollinisch!

Ik sta er niet van te kijken dat hij heeft gewonnen. Alhoewel hij niet mijn eerste of tweede keus was, vind ik het vrij terecht.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

En ook nog even -Roald- (en eventueel anderen) bedankt natuurlijk voor de organisatie .

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd !

®Tc

• 8212 messages
  • 1087 votes

Terechte winnaar !

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Goede winnaar. Ik had liever een ander zien winnen, maar het is niet te ontkennen dat het een mooie avatar is. Gefeliciteerd!

Ook de organisatoren bedankt voor het organiseren van de K.O.!

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Al had ik toch liever iemand anders zien winnen, deze avater is zeker niet mis. Proficiat aan Apollinisch en aan alle organisatoren.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als je alle avatars die meededen eens goed in ogenschouw neemt blijken er eigenlijk 5 soorten te zijn.

1. De close ups van gezichten van filmsterren of kunstenaars.

Voorbeelden zijn die Onderhond, Dragon en mijzelf. Deze zijn meestal erg duidelijk en persoonlijk omdat er een gezicht vol in beel is.

2. De strip figuurtjes zoals die van Stinissen, Lynn & Clueless. Maar je hebt ook de meer serieuze plaatjes zoals doe van Onderhond en Remi

3. De filmscenes en publicity foto's - Avatars die een plaatje uit de film of poster gebruiken zoals Boordappel, Dutchtuga en Kimberly VD. Deze kunnen heel mooi zijn, maar vaak ook niet helemaal duidelijk.

4. De abstracte plaatjes zoals die van Animosh en de winnaar Apollinisch.

5. En dan is er nog een grote categorie overige van mensen die niet een film gerelateerd beeld hebben zoals Mug, Legan en users die een foto van zichzelf plaatsen.

Persoonlijk houdt ik het meest van de 1e en 3e categorie. Zeker als er een duidelijke link tussen de filmsmaak en het karakter van de user is te ontdekken.

Er zijn vast nog wel meer groepen te onderscheiden, maar deze vielen mij op.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Heb in het begin ook wat avatars uitgeprobeerd uit verschillende categorieën, abstract, filmgerelateerd, close-ups, plaatjes die helemaal niets met film te maken hebben. Uiteindelijk beviel mijn "stripfiguurtje" me als beste. Basale kleuren, een paar lijntjes en vlakken maar je ziet toch meteen heel duidelijk wat het is. Bovendien heb ik leuke herinneringen aan deze muis

Persoonlijk vind ik vaak de meest eenvoudige avatars het beste geslaagd. Categorie 1 en 2 en soms ook 5 dus

the pope

• 5380 messages
  • 2398 votes

Terechte winnaar,Gefeliciteerd.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Jammer dat ik in twee dagen afwezigheid de laatste rondes heb gemist.

Mwah, ik ben nooit een groot fan geweest van Apollinisch' avatar. Niet lelijk of zo, maar hij spreekt me persoonlijk wat minder aan. Ik had het Boordappels avatar meer gegund.

Dat ik zelf niet tweemaal zou winnen had ik verwacht. Gelukkig wel tegen een mooie avatar.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Gefeliciteerd Apollinisch, je avatar vind ik niks aan maar dat terzijde

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Apollinisch duidelijk verdient gewonnen na zoveel battles!

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Toch wel een terechte winnaar, gefeliciteerd Apollinisch.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Madecineman wrote:

Basale kleuren, een paar lijntjes en vlakken maar je ziet toch meteen heel duidelijk wat het is.

Deed mij eigenlijk altijd denken aan die goedkope Russisch Itchy & Scratchy rip-off die ze ooit in The Simpsons hebben opgevoerd. Was wel een hilarisch stukje animatie.

Clipje

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Ik ben het volledig eens met Krusty: what the hell is that?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Haha mooi stukje idd. Ik vind de avatar eerder een slappe rip off van het geweldige Pink Floyd album. Iedereen weet natuurlijk waar ik het over heb, de avatar in ogenschouw nemende.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Bedankt voor de lotingen -Roald-, en bedankt iedereen die heeft meegeholpen aan de organisatie. En vooral John Williams bedankt voor het opnieuw op poten zetten voor de nieuwe avatar KO . Was weer erg leuk.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

dutchtuga wrote:

Haha mooi stukje idd. Ik vind de avatar eerder een slappe rip off van het geweldige Pink Floyd album. Iedereen weet natuurlijk waar ik het over heb, de avatar in ogenschouw nemende.

Ik vind die Floyd hoes veel stijlvoller. Maar z'n avatar sluit wel goed aan bij zijn username.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

8-12 wat een bagger finale, echt niks aan

eens

9-16

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Dank aan -Roald- voor de KO, is aardig verlopen met een mooie winnaar. Toch altijd leuk, deze plaatjes KOs, doet mij in ieder geval weer verlangen naar een nieuwe poster KO.

Verder wel opvallend toch dat herkenning een aardig aandeel heeft in dit soort KOs. Je mag dan wel 100 keer stellen dat er op het plaatje gestemd moet worden, maar uiteindelijk blijft de link met de persoon steeds hangen. Grappig bijv dat in net dezelfde KO op GamesMeter ik al twee keer gestrand ben in de eerste ronde (en zonder enig verweer).

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Gefeliciteerd nog Apollinisch.

Het wasas weer een megasnelle ko. Roald en anderen die meegeholpen hebben bedankt voor de organisatie. Leuk vermaak dit toch, al gaat het uiteindelijk nergens over.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

DVD-T wrote:

En vooral John Williams bedankt voor het opnieuw op poten zetten voor de nieuwe avatar KO . Was weer erg leuk.

Dank je wel.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Onderhond wrote:

Grappig bijv dat in net dezelfde KO op GamesMeter ik al twee keer gestrand ben in de eerste ronde (en zonder enig verweer).

Misschien dat er op Gamesmeter sneller de link naar Killzone gelegd word bij jouw avatar, en minder opvalt (lees: ietwat ordinairder) tussen de andere game-avatars.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.