• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

2-1 Blue

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

En battle 15 is over met Trois Couleurs: Bleu als winnaar. Volgende:

16. Amantes del Círculo Polar, Los (1998) - Så som i Himmelen (2004)

0-1

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

1-1

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Het gaat hard hier!

Cheo

• 5474 messages
  • 1182 votes

Goldenskull wrote:

Het gaat hard hier!

Ja he, je bent een weekje weg en ze zijn alweer 3 battles verder!

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

En zo zijn we alweer 2 dagen verder . Stemmers gezocht .

Ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar hoeveel films men van de lijst heeft gezien sinds de KO van start is gegaan. Iemand?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Zo zie je maar dat de gebruikelijke knock-outs kennelijk helemaal nergens over gaan.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik heb er 6 gekeken sinds de start van deze KO.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Ik een stuk of 10 denk ik, de meesten zou ik sowieso al gaan zien, maar nu ben ik ze iets eerder gaan zien Ik zal nog wel meer gaan kijken, maar het heeft niet de hoogste prioriteit ofzo, heb daarnaast ook veel andere dingen dan films aan mijn hoofd.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Wtf. Wie gaat er nou speciaal voor een KO meerdere films kijken, zodat ie ook vaker kan stemmen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

1tje gekeken sinds de start. Maar de meeste van mijn favorieten zijn nog lang niet aan de beurt of staan niet tegen tegenstanders die ik nodig moet kijken.

Zo zie je maar dat de gebruikelijke knock-outs kennelijk helemaal nergens over gaan.

Deze KO wel dan ? Ik vraag mij af hoeveel mensen er na het kijken van een film toch hun stem bijgesteld hebben. Volgens mij duidelijk een minderheid.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

kos wrote:

naja er zit best een berg 'niet-zo-mainstream-werk' bij.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Legan wrote:

Ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar hoeveel films men van de lijst heeft gezien sinds de KO van start is gegaan. Iemand?

Ik heb er vijf gezien sinds de start, maar dat komt niet alleen door dit spel. Die films stonden sowieso op mijn lijstje. 3 had ik er in bezit en 2 kwamen langs op televisie.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Legan wrote:

En zo zijn we alweer 2 dagen verder . Stemmers gezocht .

0. Ik wou Stalingrad zien maar die had de videotheek niet meer. Bleek ook niet nodig want Big Trouble is door Verder ook niet echt van plan iets te gaan kijken, vanwege deze ko. Maar ik ken er gelukkig al vrij veel. Mag 78 keer stemmen dacht ik, maar nu even niet.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

The Last wrote:

Wtf. Wie gaat er nou speciaal voor een KO meerdere films kijken, zodat ie ook vaker kan stemmen.

Waarom niet? Zie je eens wat anders dan wat je normaal zou kijken. Al moet ik zeggen dat er van de zes maar twee goed waren en dat waren de twee die toch al op m'n lijstje stonden om te kijken.

Villevalo23

• 1822 messages
  • 4270 votes

1-2 Erg mooie film! En aangezien Los amantes mij een beetje tegenviel is de keuze gemakkelijk.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

The Last wrote:

Ik. De meeste titels stonden al jaren op de lijst om te zien alleen kwam het er nooit van. Dus deze KO maar gelijk aangepakt als een reden om te lang uitgestelde titels eens te kijken. En de enkele verdwaalde titel ertussen neem ik graag mee.
Villevalo23 wrote:

1-2 Erg mooie film! En aangezien Los amantes mij een beetje tegenviel is de keuze gemakkelijk.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

2-2 Los Amantes is natuurlijk veel beter dan die Scandinavische soap.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

16. Amantes del Círculo Polar, Los (1998) - Så som i Himmelen (2004)

2-2 eerstvolgende stem beslist

17. Being There (1979) - Saints and Soldiers (2003)

1-0

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Saints and Soldiers niet gezien, lijkt me ook niet veel aan. Being There was ook niet veel trouwens.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Onderhond wrote:

Saints and Soldiers niet gezien, lijkt me ook niet veel aan. Being There was ook niet veel trouwens.

Klopt, niet veel interessants. Voor beiden kwam ik niet verder dan 3,0*.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Being There niet gezien, Saints and Soldiers is geloof ik notabene een toevoeging van mij

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Being There is ronduit een meesterwerk. Mijns inziens Peter Sellers beste rol.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik vind Being There nogal overschat, maar van Saints and Soldiers heb ik ook geen hoge verwachtingen, dus ik denk niet dat ik 'm ga kijken.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Zavo wrote:

Ik vind Being There nogal overschat,

MM 273 stemmen | gemiddelde 3,69,

IMDB User Rating: 7.9/10 (18,639 votes) overschat

Als de beste film nu een 4+ zou scoren hier of op IMDB een 8+ ok....

Being There is typisch een soort film die je ligt c.q. aangrijpt of totaal niet. Het verbaast mij niets dat veel mensen roepen dat de film langdradig is wellicht saai. Aan de andere kant, als je geraakt wordt door Seller's karakter, diens passiviteit en de wijze waarop Chance zich volkomen geresigneerd opstelt met betrekking tot zijn directe omgeving dan is Being There een juweeltje.

Voor de rest, Visa Mastercard.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Being There inderdaad nogal overschat.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Door wie dan? Kom eens met een gedegen onderbouwing.

Omdat ik het een meesterwerk vind is het toch niet overschat? Lijkt mij een retorische vraag. Door het publiek dan? Laag cijfer dan.

De film komt niet eens in een toplijst voor..... (ook niet op imdb)

Met andere woorden, van overschatting kan geen sprake zijn. Typisch een voorbeeld van een broodje aap verhaal.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Als je er zelf niks aan vind is de film per definitie overschat. Is een soort mm-retoriek. .

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Zoiets als selffulfilling prophecy dus

Maar goed, als een film nu hoog zou scoren en bladzijdes gevuld zouden staan met voornamelijk euforische reacties soit. Maar ook daar is geen sprake van.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Overschat is gewoon een relatieve term. "boven zijn waarde geschat". Zowel 7.4 als 7.9 zijn waarden die hoger liggen dan de film waard is.

Overschat dus.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.