- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Alien of Once Upon a Time in America moet nu de KO winnen 
19. Blood Simple - Repulsion
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
1-1, nou in ieder geval gaat er 1 goede film door, zal wel de Amerikaanse worden
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Niemand ontkent hier dat ze de grootste zijn, maar dat zegt toch niks over kwaliteit. Hoewel, veel geld is meestal niet bevordelijk voor de kwaliteit.
Het lopen zeuren over de aanwezighied van amerikaanse films op een filmforum is net zoiets als lopen klagen over de aanwezigheid van Chinezen in China 
Verder is de kwaliteit zeker niet altijd top, maar van de 1000 films zijn er altijd wel een paar goed hoor.. Amerikanen zijn soms net mensen he? Bovendien zijn er veel Amerikanen stiekem niet eens Amerikaan, zoals een Polanski ofzo..
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Repulsion jammer genoeg (nog) niet gezien
3-1
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Dat zal Reinbo niet leuk vinden.
Schrale troost, SOTL krijgt ook nog 4.5* van hem 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
4-4 Repulsion
Ben even weg en dan ligt mijn favoriet eruit, was op zich wel te verwachten met al die tegenstemmers en know nots 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
20. Sin City - The Pianist
21. Shichinin no Samurai - The Deer Hunter
22. Kikujirô no Natsu - The Shawshank Redemption
23. Manhattan - Cidade de Deus
24. Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Love Liza
25. Léon - Blade Runner
26. Face/Off - Akira
27. Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom - 2001: A Space Odyssey
28. Mulholland Dr. - Annie Hall
29. The Shining - Donnie Brasco
30. The Straight Story - Survive Style 5+
31. Magnolia - The French Connection
32. Il Buono, il Brutto, il Cattivo - JFK
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Het lopen zeuren over de aanwezighied van amerikaanse films op een filmforum
Wie klaagt daar over?
Polanski heeft maar weinig Amerikaanse films gemaakt hoor. Natuurlijk zijn er veel goede Amerikaanse films (zelfs Onderhond beaamt dat). Waar we (iig ik) ons aan ergeren is de populariteit van de Hollywood-films hier en van het feit dat men vooral lijkt te happen wat men voorgeschoteld krijgt (en dat is helaas vooral Amerikaans).
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
4-5
Ik heb het over de verhouding van Amerikaanse films tov de verhouding geziene Amerikaanse films die serieus scheef ligt.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Dat zal Reinbo niet leuk vinden.
En Art vindt het ook niet leuk! 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik was in de war met 12 Angry men. Excuses. 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Waar we (iig ik) ons aan ergeren is de populariteit van de Hollywood-films hier en van het feit dat men vooral lijkt te happen wat men voorgeschoteld krijgt (en dat is helaas vooral Amerikaans).
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Polanski heeft maar weinig Amerikaanse films gemaakt hoor. Natuurlijk zijn er veel goede Amerikaanse films (zelfs Onderhond beaamt dat). Waar we (iig ik) ons aan ergeren is de populariteit van de Hollywood-films hier en van het feit dat men vooral lijkt te happen wat men voorgeschoteld krijgt (en dat is helaas vooral Amerikaans).
Een nergens op gefundeerde uitspraak. Ten eerste scoren de aziaten (dankzij jullie.. jou) hier bijzonder goed in vergelijking met een imdb ofzoiets. Ten tweede hapt niemand zomaar wat. Ik pik de krenten wel uit de grote amerikaanse pap, en dat doen veel users hier ook. Er zijn altijd users die alles maar goed vinden wat zo wordt gebracht, maar die heb je ook onder de azie-fanaten blijkbaar 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Beide films zijn toch wel erg bekend, en als je beide kent, stem je toch gewoon voor deze die je best vindt.
Was ook meer een poging tot humor van mij
Goed, de film ligt er dan wel uit maar heeft tenminste verloren van een waardig tegenstander. Als hij had verloren van een film van het kaliber The Butterfly Effect dan was mijn eerdere opmerking wel juist geweest!