- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
SSR is een rukfilm. Enkel de eerste 20 minuten zijn zeer goed.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Een meesterwerk als winnaar. Leuk.
Ik ga Godfather binnenkort maar weer eens uit de kast halen.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Nog steeds geen winnaar geloof ik maar ...'what ever'
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
15-12 afgelopen ; The Godfather beste film!!!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Tuurlijk!
Ik vond deze KO allesbehalve saai! Veel verrassende uitslagen enzo.
voor mij zeer verrassend, jaar geleden was dit onmogelijk.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Het verrassende aan de uitslagen is vooral dat gedoodverfde en algemeen bejubelde films massaal doorgingen, waar vroeger de niet-massa consumptie ook nog wat in te brengen had.
En ook dat is niet verrassend, is iets wat al een tijdje aan de gang is.
aaah ze staan allebei in de finale. 

combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
12-11 God, god, god...
wat is er mis met allah. 
oo gossie toch, idd dit was een jaar geleden nog onmogelijk geweest, dus wat dat betreft erg orgineel..
dar ben ik het met je mee eens, nietemin ben ik een happy man 
tja, ik kan ook niet tegen me verlies. 
loser. 
Veruit de slechtste knock - out ever.
omdat je filmpjes er niet tussen staat 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Neen, AB en SSR verdienden het meer vond ik...
zo heeft iedereen zijn favo
Nogmaals, GF 1 is prachtig en verdiend vind ik! GF 2 ook heel goed, maar als je zoveel toppers wint, vooral denk ik dan omdat de film hoog genoteerd staat, tjah...
nou ja dan ben ik het met OH eens erg grijs idd.
Het zou leuk zijn moesten hier enkele verassingen tussenstaan, niet alleen omdat dat het plezanter maakt, ook al omdat dan andere mensen kunnen zien naar welke films ze de volgende keer in "de prullenmand" moeten uitkijken...
hangt er natuurlijk wel vanaf wat men brengt, het neigt namelijk dan al snel nar arthouse en daar schiet behalve ik ook weinig mensen mee op.
Overigens is het hilarisch dat deze battle, de finale dan nog, nog niet eens beslist is...
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Combi is door de uitslag een beetje aan het
geloof ik.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nog nooit zoveel smiley's op een pagina gezien. Wat een emotionele ontknoping. 
Zou Combi nu z'n roes aan het uitslapen zijn?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Reeks onzinberichten verwijderd.
Filmgames topics zijn geen chatbox / MSN Messenger.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
SSR is een rukfilm. Enkel de eerste 20 minuten zijn zeer goed.
Dat is dan jouw mening, maar de dag dat ik een betere film als SSR tegen ga komen lijkt me niet snel te naderen...
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
loser.
Slechts een advies aan mensen die alleen maar geilen op de hooggeplaatste films uit de top 250 en deze klakkeloos tot hun favorieten rekenen. En kap eens met al die smilies en die omslachtige manier van reageren telkens.
Laten we deze knock - out gewoon maar gauw vergeten ja. Beschamenswaardig is nog de minst harde benaming voor deze uitslag. 2 onstijlvolle, oude bokken...
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Wat een hilarisch slechte (halve) finale, 2 Godfathers in de finale en nieuwere films worden overal genegeerd, toch wel vermaakt met sommige discussies. 16-12
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Nederland verloor ook van een land dat de wind mee had.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Slechts een advies aan mensen die alleen maar geilen op de hooggeplaatste films uit de top 250 en deze klakkeloos tot hun favorieten rekenen.
Waarom twijfel je a priori aan de oprechtheid waarmee zulke mensen die films aan hun top 10 toevoegen? Een beetje respect voor een ander z'n smaak/mening zou hier niet misstaan. Dat jij de wat meer aparte cinema verkiest is perfect, maar laat mensen die graag de iets traditionelere films prefereren aub in hun waarde.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ik verklaar hier alleen mijn opmerking waarom sommige mensen de top 32 boven hun bed zouden kunnen plakken. Lijkt mij niet dat iemand zich hierdoor aangesproken hoeft te voelen aangezien de meeste mensen uiteindelijk niet alleen maar hooggeplaatste films uit de top 250 kunnen waarderen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik voel me totaal niet aangesproken, neemt niet weg dat ik het een behoorlijk kortzichtige reactie vind. Peace man!
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ik mag toch gewoon mijn mening verkondigen?! Ben heel relaxed hoor. 
Vormt daarbij een beetje een tegenwicht tegen mensen die alleen maar meesterwerk uit kunnen kramen. Net zo kortzichtig wat dat betreft.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Zeg ga hier niet de verdomde hippie uit zitten hangen. 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik mag toch gewoon mijn mening verkondigen?!
Vormt daarbij een beetje een tegenwicht tegen mensen die alleen maar meesterwerk uit kunnen kramen. Net zo kortzichtig wat dat betreft.
Het verschil is dat jij er meteen personen bij betrekt in plaats van films.
Ik had van de MM users toch wel wat meer variatie verwacht dan de bovenste gelederen van de top 250 hier zowat allen te laten verschijnen in de 1/8ste finales. Blijkbaar staart men zich blind op de toplijsten en denkt men aan niets anders. Terwijl je de bovenste 32 films uit de toplijst makkelijk kunt kopieren en boven je bed kan plakken.
En dat niemand zich hierdoor aangesproken hoeft te voelen is natuurlijk klinklare onzin, want met deze reactie haal je uit naar iedereen die in deze knock-out op een van de finalisten heeft gestemd en ervoor gezorgd heeft dat ze zo ver kwamen.
Anyway, wat ik wil zeggen is: Leer een ander z'n mening gewoon respecteren, dat maakt het er zoveel leuker op
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Lijkt mij niet dat iemand zich hierdoor aangesproken hoeft te voelen aangezien de meeste mensen uiteindelijk niet alleen maar hooggeplaatste films uit de top 250 kunnen waarderen.
Sterker nog, wie weet is het andersom. Omdat jij, ik en anderen met een 'andere smaak' met de KO's meedoen en vaak net als die anderen ook een hoop "lawaai" maken lijkt het wel alsof de Kikujiro (om maar iets te noemen) al net zo bekend is als The Godfather. Iets wat gezien naam en status gewoon niet zo is, algemeen bezien. Ook ben jij, ik of wie dan ook het daar niet mee eens. Gewoon ieder op basis van zijn/haar eigen smaak.
De Telegraaf is de meest gelezen krant in Nederland. Als je een enquete zou houden onder een groep krantenlezers, waaronder dus ook Telegraaf lezers (en dat zal dan als het een goede steekproef is een goede afspiegeling van de gebruikersgroep zijn) komt die krant er wellicht ook uit als beste. Er is een groep die daar ook heilig van overtuigd zal zijn omdat ze niet beter weten, sommigen die dat écht vinden en een aantal die daar helemaal niks van zullen begrijpen. Etc.
Ik ken talloze betere films dan The Godfather, maar vind de Godfather (ook toen ik m enkele jaren geleden herzag) aangenaam anders dan veel mainstream door zijn landerigheid, groteskheid en meeslependheid. Ik vind daarnaast persoonlijk de muziek ook heel mooi. Maar goed dat is hier verder niet aan de orde.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Laten we users die er wel vrede mee hebben hun verdiende pleziertje niet bederven door een ontevreden arthouse freak of waar je dan ook van houdt.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
@ Halcyon: Ik respecteer het ook allemaal wel. The Godfather is nog wel een aardige film, vindt het alleen zwaar overdreven van zo `n monotone finale en dat spreek ik ook uit. Een beetje prikkelend weliswaar, omdat ik toch hoop dat dit geen nieuw modeverschijnsel wordt. 
Laten we users die er wel vrede mee hebben hun verdiende pleziertje niet bederven door een ontevreden arthouse freak of waar je dan ook van houdt.
Die moeten maar over een dikke huid beschikken. Daarbij zijn er hier volgens mij ook geen autisten aanwezig. Heb trouwens ook niet de illusie dat je een feestje met ( kortzichtige ) woorden kunt verpesten.
@ Mochizuki Rokuro: Ik kan mij vrijwel volledig in je woorden vinden hoor.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Juist ja,een telegraaf film mag ook best een keer winnen.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Een vraag. Is er ergens een topic waar de uitslagen van alle KO's wordt bijgehouden?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ja, ik meen me te herinneren dat op de wikipedia pagina's van MM de uitslagen worden bijgehouden.
Mocht dit kloppen dan kan ik je helaas niet de url geven aangezien ik deze niet ken. Misschien even de mod vragen?