- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Denk trouwens dat de meesten wel beter weten dan dat ik tegen de Amerikaanse film zou zijn. Heb er nota bene 4 op 5* staan. Heb enkel wat tegen het overwicht van de Amerikaanse film, dat meer gefabriceerd is dan wat anders.
Nee, dat komt slechts door het feit dat Amerikaanse cinema de grootse prodcent is geweest de afgelopen eeuw. Dat kan je wel willen ontkennen, maar dat veranderd niets aan de feiten. En dat je enkele Amerikaanse producten hoog waardeert, veranderd niets aan het feit dat je de echt bijzondere producten (die dat algemeen gewaardeerd zijn) blijkbaar niet erkend voor wat ze zijn. Je doet eenvoudigweg geen moeite om te zien wat er bijzonder aan is.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Dan ga ik mijn 100 Procent zekerheid maar effe controleren voor de 12 boze mannen.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Bij die twee anders niet.
En uitspraken als "een of ander kutaziaat" spreken dan ook niet voor je.
Excuses voor mijn soms expliciete taalgebruik, ook iets wat in veel films trouwens gangbaar is 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
8-6 voor die kutamerikaan.. alhoewel de films aan elkaar gewaagd zijn.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
17. Apocalypse Now - Silence of the Lambs
0-1
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nee, dat komt slecht door het feit dat Amerikaanse cinema de grootse prodcent is geweest de afgelopen eeuw. Dat kan je wel willen ontkennen, maar dat veranderd niets aan de feiten.
Niemand ontkent hier dat ze de grootste zijn, maar dat zegt toch niks over kwaliteit. Hoewel, veel geld is meestal niet bevordelijk voor de kwaliteit.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Dat ontken ik ook niet (zo saai, elke keer moeten zeggen dat wat over je gezegd wordt niet waar is
), ik zeg enkel dat de verhouding serieus scheef zit.
Oh, dat is het, dankjewel voor je geweldig inzicht. 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Dat ontken ik ook niet (zo saai, elke keer moeten zeggen dat wat over je gezegd wordt niet waar is
), ik zeg enkel dat de verhouding serieus scheef zit.
Oh, dat is het, dankjewel voor je geweldig inzicht. 
De verhouding is dus zo "scheef" omdat de productie al een eeuw lang zo "scheef" is. Je loopt toch ook niet te janken omdat alle huizen van steen zijn? Dat is nu eenmaal de meest gebruikte bouwstof in het westen.