- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
12 Angry Man zit er nog maar heel kort in. Eerst onderzoeken, dan pas roepen.
Dan moet jij beter onderzoeken want OP 19 nov 2007 binnen gekomen op plaats #34 (nu 56)
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jammer dat we geen systematische azië-afkrakers op dit forum hebben..
Je doet anders aardig je best.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
En wat te denken van de anime-haters. Maar vooral erg veel "wat de boer niet kent dat lust ie niet"-stemmers hier.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Haha zeker Lord Flashheart nog nooit gezien hier
.
6-5
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Je doet anders aardig je best.
Weer een onwetend commentaar (je bent goed bezig). Ik kraak nooit zomaar een genre of filmcultuur af. Genoeg aziatische films die ik goed vind én een recensie bij schrijf. Blijkbaar lees je dit forum niet zo goed?
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Stinissen zit er vaak bovenop en komt hooguit aan 2.5*, janusjanus en jop2 zijn toplijstdwellers die zowat alles wat Aziatisch lijkt een onvoldoende geven. Er is ook nog een zekere Abelard die ongeveer mijn hele lijst Aziatische selectie aan 5* en 4.5* een onvoldoende heeft geven.
Daarbij genoeg ééndagsvliegen die laag stemmen en zo films met toch al een laag stemmenaantal uit allerlei tip en recent lijsten wegstemmen.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Haha zeker Lord Flashheart nog nooit gezien hier
.
6-5
Die doet moedige pogingen inderdaad. Sowieso begrijp ik dat opdelen in kampen niet zo. Zoveel verschillen de filmculturen niet van elkaar, zeker de laatste decennia niet meer.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Blijkbaar lees je dit forum niet zo goed?
Als Onderhond al systematisch lage cijfers ergens aan geeft, dan zijn het klassiekers in het algemeen (zowel Amerikaans, als Aziatisch) en niet Amerikaanse films, hij heeft er genoeg op hoge cijfers staan.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Denk trouwens dat de meesten wel beter weten dan dat ik tegen de Amerikaanse film zou zijn. Heb er nota bene 4 op 5* staan. Heb enkel wat tegen het overwicht van de Amerikaanse film, dat meer gefabriceerd is dan wat anders.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Dan moet jij beter onderzoeken want OP 19 nov 2007 binnen gekomen op plaats #34 (nu 56)
Toen was ik er nog niet in die ladder.
Maar ik weet wel dat ikzelf 12 Angry Man erin gegooid heb. Dus waarschijnlijk heeft ie er niet lang ingezeten toendertijd.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Wat een slaapverwekkend gedoe hier trouwens. Hoewel koren op de molen van sommigen
. Zolang men aandacht krijgt, maakt het niet uit of het positief is of negatief.
12 Angry Man
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Maar ik weet wel dat ikzelf 12 Angry Man erin gegooid heb. Dus waarschijnlijk heeft ie er niet lang ingezeten toendertijd.
Ik denk dat je in de war bent, want sindsdien is hij er niet meer uitgegaan
(het is trouwens 12 Angry Men
)
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
2-3.
En dan heb ik TBL niet eens gezien...Deze staat wel bovenaan mijn lijstje, en TS vond ik niet zo geweldig...
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Weer een onwetend commentaar (je bent goed bezig). Ik kraak nooit zomaar een genre of filmcultuur af. Genoeg aziatische films die ik goed vind én een recensie bij schrijf. Blijkbaar lees je dit forum niet zo goed?
Bij die twee anders niet.
En uitspraken als "een of ander kutaziaat" spreken dan ook niet voor je.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
2-3.
En dan heb ik TBL niet eens gezien...