- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
4-5
Ik heb het over de verhouding van Amerikaanse films tov de verhouding geziene Amerikaanse films die serieus scheef ligt.
Waar haal je dit vandaan, baseer je je hier nog ergens op of gok je maar wat?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Een nergens op gefundeerde uitspraak. Ten eerste scoren de aziaten (dankzij jullie.. jou) hier bijzonder goed in vergelijking met een imdb ofzoiets.
Dat betwijfel ik. Ik had het trouwens over de KO, niet over de hele site.
Verder vind ik lang niet alles uit Azië goed, dus ik beschouw me niet als een "fanaat" of wat dan ook. Veel Europese films worden er net zo hard uitgestemd tegen Hollywood prul hier, trouwens.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
2046 scoort gevoelig hoger op IMDb 
Voor nogal wat mensen zou dat gelden dat zowat enkel Amerika films maakt. Loop er maar eens wat stemlijsten op na.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Dat betwijfel ik. Ik had het trouwens over de KO, niet over de hele site.
Verder vind ik lang niet alles uit Azië goed, dus ik beschouw me niet als een "fanaat" of wat dan ook. Veel Europese films worden er net zo hard uitgestemd tegen Hollywood prul hier, trouwens.
Ik zal je uit de droom helpen, op MoMe staan er 21 films van aziatische makelij, op imdb slechts 6! Voor Europese films geldt ongeveer hetzelfde. Zo slecht is het allemaal dus niet gesteld hier.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik zal je uit de droom helpen, op MoMe staan er 21 films van aziatische makelij, op imdb slechts 6! Voor Europese films geldt ongeveer hetzelfde. Zo slecht is het allemaal dus niet gesteld hier.
Nogmaals, ik had het dus over deze KO (ik blijf wél on topic) en niet over de rest van de site.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Mensen met statistiekjes over filmproductie wereldwijd mogen ze trouwens best een keer plaatsen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Voor nogal wat mensen zou dat gelden dat zowat enkel Amerika films maakt. Loop er maar eens wat stemlijsten op na.
Als ik in iets bevestigd wil worden kan ik dat altijd wel proberen op te zoeken ja.. ik merk toch dat er hier veel liefhebbers van arthouse/azie rondlopen, in het bijzonder bij deze KO's.
Maar het zal natuurlijk altijd wel een minderheid blijven, dat is ook te verwachten natuurlijk. Dan zal het aanbod via bioscoop, televisie of dvd-boer toch drastisch moeten veranderen, en dat gebeurt uit veiligheidsoverwegingen niet.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Nogmaals, ik had het dus over deze KO (ik blijf wél on topic) en niet over de rest van de site.
Zie mijn bericht hiervoor. Veel azie-liefhebbers tijdens de KO's meestal. Een Lord Flashheart komt ook niet uit het niets vallen..
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Dat vind ik ook. Ik heb dan ook niets tegen de Europese of Aziatische cinema in het bijzonder.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Hmm, gezellig hier
Zekers! 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Interessant, ga lekker door zou ik zeggen 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Zie mijn bericht hiervoor. Veel azie-liefhebbers tijdens de KO's meestal. Een Lord Flashheart komt ook niet uit het niets vallen..
Blijkt niet echt uit de uitslagen. Bovendien gaat het mij helemaal niet om Azië vs Amerika of welk continent dan ook (daar begin jij steeds weer over). Gaat er om dat de commerciele films het steeds vaker winnen van de alternatieve films. En dat is echt anders dan een aantal jaar geleden, toen de "betere" films het ook goed deden in KO's. Echt een ander publiek nu, minder divers.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Blijkt niet echt uit de uitslagen. Bovendien gaat het mij helemaal niet om Azië vs Amerika of welk continent dan ook (daar begin jij steeds weer over). Gaat er om dat de commerciele films het steeds vaker winnen van de alternatieve films. En dat is echt anders dan een aantal jaar geleden, toen de "betere" films het ook goed deden in KO's. Echt een ander publiek nu, minder divers.
Nu kom jij opeens met "alternatieve" films, maak je punt dan ook duidelijk zou ik zeggen..
Ik ben hier pas een jaar ofzo actief, dus geen idee of het eerder diverser was. Maar dat er iemand steevast klaagt over de overwinningen van een of andere obscure anime van een bekende amerikaanse film, zoals Lord Flashheart, lijkt me toch een teken dat het niet helemaal slecht is gesteld met het "arthouse" gehalte tijdens KO's 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
20. Sin City - The Pianist
0-1 voor- en tegenstem in één.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
2-4
@orbit: volgens mij zit er anders nog maar 1 anime in...
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
2-4
@orbit: volgens mij zit er anders nog maar 1 anime in...
Volgens mij zelfs 0
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
volgens mij zit er anders nog maar 1 anime in...
(Offtopic) Zou me niks verbazen als die er binnenkort ook uitvliegt. Voordat je 't weet krijg je net als in de 'Beste film uit de 21ste eeuw' topic weer een anime als winnaar. 
Zou volkomen onterecht natuurlijk. Vooral itt een aantal films die er nog steeds inzitten.