- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
1-0 Jammer, want twee erg mooie en aparte films.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Shooter die het No Country for Old Men moeilijk maakt 
Zulke stunts ben ik zelfs van MovieMeter niet gewend. En ik hoop ook niet dat aan zoeits zal moeten gaan wennen in de toekomst.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Zulke stunts ben ik zelfs van MovieMeter niet gewend. En ik hoop ook niet dat aan zoeits zal moeten gaan wennen in de toekomst.
Waarschijnlijk tegenstemmers tegen de gebroeders. 
P8rb
-
- 10773 messages
- 1823 votes
Shooter is lekkere actie, maar ik schrok ook wel even toen het 4-0 stond 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Waarom zou je tegen de gebroeders stemmen? En dan ook nog in een duel met Shooter. Het is mij echt een raadsel.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Ik ben veel ergere dingen van MoM gewend. 
5-1 jammer voor Innocence
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Sorry, ik moest werken en wou per se een stem op Shooter zetten, valt me nog mee dat ie 'slechts' met 5-7 verliest 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
No Country for Old Men vond ik wel een redelijk goede film, stukken beter dan het zuigende Fargo+The Big Lebowski+The Ladykillers.. ik vind Shooter echter gewoon nog een flink stuk beter dan NCFOM, maar ik verwachtte al dat de meesten hier dat niet zouden vinden.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Met alle respect, maar als de meesten dat wel zouden vinden, dan was ik geen vaste bezoeker van deze site.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Met alle respect terug, maar dat vind ik een vrij sneue opmerking.. nog altijd ieder zijn smaak wat mij betreft.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
36. 46-Okunen no Koi - Innocence
5-1 nog altijd
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik geef je gewoon mijn mening. Ik bedoel er verder niks persoonlijks mee en respecteer dan ook ieder zijn smaak.