- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
126. Franky Four Fingers (Benicio del Toro, Snatch.) - Police Chief Bill Gillespie (Rod Steiger, In the Heat of the Night)
1-0
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
127. Brian Stimpson (John Cleese, Clockwise) - Laura Hunt (Gene Tierney, Laura)
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Verder heb je wel erg oppervlakkig naar True Romance gekeken, zo krijg ik het idee.
Het is dan ook een oppervlakkige film 
En daarnaast is het al veel te lang geleden dat ik de film zag, maar ik heb ook geen zin hem opnieuw te proberen. Alleen de scène met Hopper en Walken was leuk; voor de rest een slechte film. Maar voel je vrij om me uit te leggen waarom Alabama zo gestoord was dan.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
De laatste van deze ronde:
128. Finbar McBride (Peter Dinklage, The Station Agent) - Alien (Bodaji Badejo, Alien-reeks)
1-0 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ben al bezig met de lotingen voor de volgende ronde!
1-2 Alien
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het is dan ook een oppervlakkige film 
En daarnaast is het al veel te lang geleden dat ik de film zag, maar ik heb ook geen zin hem opnieuw te proberen. Alleen de scène met Hopper en Walken was leuk; voor de rest een slechte film. Maar voel je vrij om me uit te leggen waarom Alabama zo gestoord was dan.
Omdat ze nadat ze in elkaar geslagen is nog de kracht kan vinden om Michael Madsen met en wasbak dood te meppen. En ze houdt van de Streetfighter series 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Omdat ze nadat ze in elkaar geslagen is nog de kracht kan vinden om Michael Madsen met en wasbak dood te meppen. En ze houdt van de Streetfighter series