- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-4
Clouseau er uit tegen Clarice
heeft een van die Clarice stemmers ooit wel eens een Pink Panther film gezien...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zie nu dat George Bailey verloor van Ben-Hur. Best vreemd eigenlijk. Ik schrok nog meer dat Rick Blaine bijna van die Patricia Arquette in True Romance verloor. Dat zou echt het grootste schandaal in MovieMeter-geschiedenis zijn geweest. Buiten uiterlijk om ontgaat mij echt waar dat personage van Arquette haar stemmen aan verdient.
Omdat het een lekker gestoord wijf is en geen saaie grijze man...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Alabama was toch geen gestoord wijf? Kwam op mij niet over als veel meer dan een mooi lichaam dat door het beeld mocht wandelen. Rick Blaine is tenminste nog een echt perosnage en een sterk daarbij. Overigens is Bogart nog niet grijs in die film 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Alabama was toch geen gestoord wijf? Kwam op mij niet over als veel meer dan een mooi lichaam dat door het beeld mocht wandelen. Rick Blaine is tenminste nog een echt perosnage en een sterk daarbij. Overigens is Bogart nog niet grijs in die film 
Aangezien het een zwart wit film is heb ik weinig kleur gezien. 
Verder heb je wel erg oppervlakkig naar True Romance gekeken, zo krijg ik het idee.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
123. Frank Booth (Dennis Hopper, Blue Velvet) - Henry (Michael Rooker, Henry: Portrait of a Serial Killer)
1-0
Het zou in real-life ook een leuke battle opleveren.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
2-0 !!!
1 van de beste Psycho die ooit op het witte doek is verschenen gevolgd door Iwao Enokizu die eveneens op geniale wijze een psycho neerzet in Fukushû Suruwa Wareniari (Vengeance Is Mine) en natuurlijk niet uit het rijtje weg te slaan Anthony Perkins de befaamde Norman Bates in Psycho!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-0 Jammer van Henry. Norman is een mietje niets engs aan.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Norman is een mietje niets engs aan.
Dat maakt hem juist zo goed.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
124. Saruman (Christopher Lee, The Lord of the Rings-trilogie) - Juror #8 (Henry Fonda, 12 Angry Men)
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat maakt hem juist zo goed.
En Urbanis niet te vergeten....
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7953 votes
125. E.T. (Pat Welsh, E.T.: The Extra-Terrestrial) - The Narrator (Edward Norton, Fight Club)
0-1
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
3-4 Narrator
Suffe Aliën vs. finalekarakter