- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zie nu dat George Bailey verloor van Ben-Hur. Best vreemd eigenlijk. Ik schrok nog meer dat Rick Blaine bijna van die Patricia Arquette in True Romance verloor. Dat zou echt het grootste schandaal in MovieMeter-geschiedenis zijn geweest. Buiten uiterlijk om ontgaat mij echt waar dat personage van Arquette haar stemmen aan verdient.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Buiten uiterlijk om ontgaat mij echt waar dat personage van Arquette haar stemmen aan verdient.
Aan Casablanca haters natuurlijk. Jammer dat Arquette het niet gehaald heeft.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Te laat helaas. Nadat een figuur gewonnen heeft, is de ronde voorbij. Jammer, maar ik moet er consequent in zijn.
120. Ivan (Mads Mikkelsen, Adams æbler) - Max Cady (Robert De Niro, Cape Fear)
0-1 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik zie nu dat George Bailey verloor van Ben-Hur.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
121. Inspector Jacques Clouseau (Peter Sellers, Pink Panther-serie) - Clarice Sterling (Jodie Foster, The Silence of the Lambs)
0-3
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Excuses, maar ik tel P8r's stem even niet mee, omdat het mij niet duidelijk is of hij nu voor Cole stemt of voor Clarice.
1-3 Clouseau
P8rb
-
- 10773 messages
- 1825 votes
Ik stemde voor Jodie Foster. Wat ging er nou mis
Ik copieerde K.O. nummer 121.
1-4
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hij heeft toch wel duidelijk gestemd. Misschien zelfs tegen Clouseau. Je had eigenlijk de loting duidelijker moeten maken. Je had 24 uur om aan te passen.
Waarom tel je dan Dragon's stem niet mee ?
Dragon's stem tel ik wel mee, ik heb het al aangepast. Zijn stem stond er gewoon nog niet toen ik mijn bericht typte.
En P8r heeft niet duidelijk gestemd. Het lijkt zelfs het meest alsof hij op Cole stemt, wat niet kan aangezien die er uit ligt. Wellicht zou hij voor Clouseau stemmen als die slechts tegen Clarice moest, wie weet. En ik kan niet opmaken of het om een tegenstem gaat. Ik kan in ieder geval nog niets met deze stem.
[edit]Nu is het duidelijk.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
2-5
Ben jij niet lichtelijk bevooroordeeld? 
3-5
P8rb
-
- 10773 messages
- 1825 votes
122. J. J. “Jake” Gittes (Jack Nicholson, Chinatown) - Hannibal ‘The Cannibal’ Lecter (Anthony Hopkins, The Silence of the Lambs)
0-1
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mwah, daar hebben ze allebei niets te zoeken. Al zijn het wel goede personages.
2-1 Jake
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
3-2
1-6