- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
42. Bridget Gregory/ Wendy Kroy (Linda Fiorentino, The Last Seduction) - Ivan (Mads Mikkelsen, Adams æbler)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
1-2
De enige benen die kunnen tippen aan die van Marlene
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik weet dat het een dag later is, maar ik wil hier toch nog op reageren:
Ik kan helaas de vergelijking niet maken, omdat ik The Queen niet heb gezien, maar ik was vooral teleurgesteld door de uitschakeling. Watts haar personage kent dusdanig veel lagen en is zo interessant dat ik het vermoeden heb dat het ook een beter personage is, ondanks dat Mirren misschien beter zou acteren.
Mijn probleem zat hem erin dat je een onderscheid leek te willen maken in de kansen van hoofd- en bijrollen, terwijl het hier om twee hoofdrollen ging. Ik ben het met je eens dat Watts personage heel goed is en veel lagen heeft, maar dat heeft die van Mirren ook en Mirren heeft daar geen obscure Lynchiaanse scripttruukjes voor nodig. Daarnaast voorziet Mirren de koningin van een laagje ironie dat typisch Brits is en waar ik erg van hou. Niet alleen het acteerwerk is beter, maar ook gewoon de rol als geheel.
Jammer ook dat Roger O. Thornhill eruit ging tegen die vervelende McGregor uit Trainspotting. Al zag ik het wel aankomen.
Erg benieuwd naar The Last Seduction overigens.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Dat Lieutenant Colonel Bill Kilgore bijna nog verliest, zullen wel weer een zooitje tegenstemmers zijn 
Yep.. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
43. Brodie Bruce (Jason Lee, Mallrats) - Student (Tadanobu Asano, Vital)
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
44. Aileen Wuornos (Charlize Theron, Monster) - Sean Nokes (Kevin Bacon, Sleepers)
1-0