- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
18. Kathy Shelden (Debbie Reynolds, Singin’ in the Rain) - Johnny Gray (Buster Keaton, The General)
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
19. Tom Hagen (Robert Duvall, The Godfather-serie) - Alex (Alex Frost, Elephant)
1-0
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
4-1 Elephant is duidelijk een betere film, maar Alex is juist het minste personage.
movieking
-
- 659 messages
- 4818 votes
4-1 Elephant is duidelijk een betere film

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
20. Stuntman Mike (Kurt Russell, Death Proof) - Frank Serpico (Al Pacino, Serpico)
0-1
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
21. The Second Mrs. de Winter (Joan Fontaine, Rebecca) - Meisje (Mako Hyôdô, Tenshi no Tamago)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hoewel Tenshi no Tamago een briljante film is weet ik niet zo goed wat het meisje in deze knock out doet...
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
2-0 The Second Mrs. de Winter
Het meisje scoorde twee en een half jaar geleden vrij goed geloof ik. Of ze ook gedenkwaardiger is dan deze sterke rol van Joan Fontaine weet ik verder niet.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes

Prachtrol en geweldig personage zijn toch gewoon synoniemen. Een personage kan alleen geweldig zijn als de acteur ook geweldig speelt, want het is de acteur die hem tot leven wekt. Tenzij het geen menselijk personage is natuurlijk, maar Queen Elizabeth II is nog net menselijk 
Jammer van Fred C. Dobbs, die had van mij ver mogen komen. Gelukkig had hij wel een waardige tegenstander.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Prachtrol en geweldig personage zijn toch gewoon synoniemen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat heeft de screentime met de acteerprestatie en de kwaliteit van het personage te maken?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Wat heeft de screentime met de acteerprestatie en de kwaliteit van het personage te maken?
Ik vind het bijvoorbeeld grappig dat kleine personages uit Monty Python & the Holy Grail hier mee kunnen doen. En die teren echt op de grappen en de kwaliteit van het personage, want in die korte tijd kon je met je acteerwerk niet gek veel doen natuurlijk.