- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jody Foster beter dan Cary Grant? Zij steunt bijna geheel op een rol...
Taxi Driver, Silence of The Lambs, Accussed, welke bedoel je?
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Taxi Driver, Silence of The Lambs, Accussed, welke bedoel je?
Vooral The Silence of the Lambs. Maar zo'n mooi lijstje als Cary Grant heeft ze nog lang niet. Begrijp me niet verkeerd, ik vind haar best een goede actrice, maar dit had ze niet mogen winnen.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Foster wint van Grant met 5-2
,we maken onzelf weer eens onsterfelijk belachelijk.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Foster wint van Grant met 5-2
,we maken onzelf weer eens onsterfelijk belachelijk.
idd !
, hoewel het een slechtere tegenstander had kunnen zijn.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
we maken onzelf weer eens onsterfelijk belachelijk.
Ik denk dat dat nogal meevalt. Hoewel Grant een goed acteur is, zijn de rollen die hij speelt meestal nogal gelijkaardig, terwijl Foster zich in meer diverse rollen bewezen heeft.
En voor wat het waard is, Grant kreeg nooit een oscar, enkel 2 nominaties, Foster kreeg al 2 oscars en 2 nominaties.
Waarmee ik niet wil zeggen dat Foster onomstotelijk beter is dan Grant, maar het omgekeerde staat zeker ook niet vast.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Klopt het dat we hier aan het stemmen zijn over een actrice die maar in 3 films vermeld wordt op MM, waarvan de best bekeken 8 stemmen heeft ? Of gaat het over iemand anders ?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
En voor wat het waard is, Grant kreeg nooit een oscar, enkel 2 nominaties, .
Los van de discussie wie "beter" is, dit klopt niet wat u hier schrijft. Grant kreeg in 1970 een ere-Oscar voor zijn gehele oeuvre . Ook dat telt zeer wel voor een oscar, net zoals Ennio Morricone onlangs een Oscar kreeg uitgereikt voor zijn gehele oeuvre, mijns inziens terecht overigens .
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Los van de discussie wie "beter" is, dit klopt niet wat u hier schrijft. Grant kreeg in 1970 een ere-Oscar voor zijn gehele oeuvre . Ook dat telt zeer wel voor een oscar, net zoals Ennio Morricone onlangs een Oscar kreeg uitgereikt voor zijn gehele oeuvre, mijns inziens terecht overigens .
Maar die kan in de vergelijking met Foster niet betrokken worden, aangezien haar carrière nog niet voorbij is. Ik heb het dus over oscars waarvoor beiden in aanmerking komen : beste acteur of beste bijrol.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Maar die kan in de vergelijking met Foster niet betrokken worden, aangezien haar carrière nog niet voorbij is. Ik heb het dus over oscars waarvoor beiden in aanmerking komen : beste acteur of beste bijrol.
Daarin heeft u een punt inderdaad.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Het is overigens niet per see nodig dat een carriere al voorbij is als je een ere-oscar krijgt. Al is het voor Foster wel veel te vroeg.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Begrijp me niet verkeerd, Foster is een zeer goeie actrice maar Grant is dé leading man, dat hij er in de eerste ronde wordt uitgestemd met 3 punten verschil is iets wat ik nooit had verwacht.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Grant is dé leading man
Ach, zelfs dat is open voor discussie. Acteurs als Charlton Heston, James Stewart, Jack Lemmon, Laurence Olivier, Gregory Peck, Chaplin, Henry Fonda waren actief tijdens de carrière van Grant, en zijn toch ook geen kleine jongens.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ach, zelfs dat is open voor discussie. Acteurs als Charlton Heston, James Stewart, Jack Lemmon, Laurence Olivier, Gregory Peck, Chaplin, Henry Fonda waren actief tijdens de carrière van Grant, en zijn toch ook geen kleine jongens.
Iemand als Olivier stelt perfecte schoonzoon Grant toch wel erg ver in de schaduw.. Grant was voornamelijk een one-trick pony. Die andere acteurs hebben aanzienlijk diverser oeuvre.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Laten we maar verdergaan met een tegenstem dan :
3-5
100. Gerard Thoolen - Anouk Aimeé