- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
6-2
Wie kan er nu iets tegen Westerns hebben? Het meest poëtische genre van de filmkunst. 
Ik hoop dat je dit niet meent. Het meest infantiele, onsubtielste genre dat er bestaat. Verder vaak vreselijk eenzijdig qua uitwerking en muzikaal vaak hetzelfde gejengel.
Als je C èra poëtisch noemt, kan ik er nog wel inkomen.
3-1
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik hoop dat je dit niet meent. Het meest infantiele, onsubtielste genre dat er bestaat. Verder vaak vreselijk eenzijdig qua uitwerking en muzikaal vaak hetzelfde gejengel.
Dat je C èra poëtisch noemt, kan ik overigens nog inkomen.
The Searchers...
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Daar kan ik nog niet over oordelen. Verder lijkt My Darling Clementine mij ook nog wel poëtisch, maar verder.....
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Goh, dat heb ik nu bij de meeste aziatische cinema 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Daar kan ik nog niet over oordelen. Verder lijkt My Darling Clementine mij ook nog wel poëtisch, maar verder.....
Die ook ja.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Goh, dat heb ik nu bij de meeste aziatische cinema 
Als er één gebied op de wereld is waar subtiele films worden gemaakt is het Azië wel.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Als er één gebied op de wereld is waar subtiele films worden gemaakt is het Azië wel.
That's like, your opinion.. ik vind de westerns van Leone erg beeldend en subtiel. Daarnaast zijn er gradaties in subtiliteit, oplopend van leeg en nietszeggend tot effectief.. De aziatische cinema slaat de plank op dat gebied regelmatig mis.