- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Alain Delon, Mastroianni, Decleir en Tati zitten er nog in uit Europa. Uit Zuid - Amerika Gael Garcia Bernal en uit Azië Asano. Verder helaas veel Hollywood. Verder ook opvallend dat ontzettend veel actrices het afleggen tegen acteurs. Cassel, Tony Leung en Maggie Cheung en in mindere mate Belucci hadden nooit mogen verliezen deze ronde.
Naamsbekendheid wint het helaas te vaak van kwaliteit.
Tja 4 is ook niet veel. Maar goed bekendheid werkt nou eenmaal in het voordeel. Of je zou moeten invoeren dat je alleen mag stemmen als je werk van beiden heb gezien maar das onwerkbaar. Cassel en Cheung hadden wel doorgemogen. Belucci en Leung ben ik beduidend minder gecharmeerd van hoewel ik ze niet slecht vind.
verder merk ik wel vaak dat acteurs goed gevonden wegens 1 of 2 rollen waar ik van mening ben dat je naar zijn/haar gehele werk dient te kijken en de missers en de plussers moet afwegen. Zo heeft Murray 3 wereldse rollen gespeeld maar ook een hele hoop troep etc etc etc
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12849 votes
verder merk ik wel vaak dat acteurs goed gevonden wegens 1 of 2 rollen waar ik van mening ben dat je naar zijn/haar gehele werk dient te kijken en de missers en de plussers moet afwegen. Zo heeft Murray 3 wereldse rollen gespeeld maar ook een hele hoop troep etc etc etc
... en dus wint Asano deze KO op één been