- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Zonde van Maggie Cheung, alle geweldige aziatische actrices er al weer uit
Met alleen Asano als aziaat nog over volgens mij is het weer een lekker westerse knock-out.
sterker nog alle interessante europese acteurs liggen er ook allemaal uit. Maar laten we nou niet gaan doen alsof een aziatische acteur eruit stemmen blasfemie is, hangt ook van de tegenstander af. Hoewel Maggie Cheung had van mij ook wel doorgemogen deze ronde
clintgodfather
-
- 250 messages
- 596 votes
Waarom toch altijd zo wantrouwig?
Ik ben het volledig met Wouters eens. De aziatische actrices hadden veel sterke tegenstanders.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
sterker nog alle interessante europese acteurs liggen er ook allemaal uit.
Of deden geeneens mee aan deze KO...
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik was aan het 'klagen', dus ik neem aan dat hij het tegen mij had.
Er zijn er wel meer dan jij die veel meer klagen hoor, ik denk niet dat ik namen moet noemen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Waarom toch altijd zo wantrouwig?
Ik ben het volledig met Wouters eens. De aziatische actrices hadden veel sterke tegenstanders.
Heb jij dan weleens wat van Maggie Cheung gezien?
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
sterker nog alle interessante europese acteurs liggen er ook allemaal uit. Maar laten we nou niet gaan doen alsof een aziatische acteur eruit stemmen blasfemie is, hangt ook van de tegenstander af. Hoewel Maggie Cheung had van mij ook wel doorgemogen deze ronde
Oh zeker. De tegenstanders die ze hadden waren goed, maar veel bekender. Wordt dus al snel op gestemd. Knisper gaf het ook al aan.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
't Is dat Murray de laatste tijd een aantal goede rollen heeft gehad, maar iemand die de hoofdrol vertolkt in een klucht als Groundhog Day hoeft niet te winnen van Cheung.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Heb jij dan weleens wat van Maggie Cheung gezien?
Ik wel, niet zo bijzonder dat ze in de 4de ronde moet staan.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Alain Delon, Mastroianni, Decleir en Tati zitten er nog in uit Europa. Uit Zuid - Amerika Gael Garcia Bernal en uit Azië Asano. Verder helaas veel Hollywood. Verder ook opvallend dat ontzettend veel actrices het afleggen tegen acteurs. Cassel, Tony Leung en Maggie Cheung en in mindere mate Belucci hadden nooit mogen verliezen deze ronde.
Naamsbekendheid wint het helaas te vaak van kwaliteit.