- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
clintgodfather
-
- 250 messages
- 596 votes
pas Ik ken niet genoeg van deze beide actrices. Hoeveel films zou je moeten gezien hebben om te stemmen?
1-3 is de stand, ik heb mijn stem verwijderd.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Genoeg om te weten dat Bergman beter is
(hoewel Theron ook goed is).
clintgodfather
-
- 250 messages
- 596 votes
2-4 voor de films die ik al gezien heb (Charlize speelt zeer goed in Devil's Advocate)
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Heb je Monster gezien want dat is volgens mij haar beste rol.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Cassell eruit tegen Willis? 
Zo raar is dat toch niet? Willis is wereldberoemd, dé actieheld van de laatste 20 jaar (Die Hard) en heeft zich ook in andere rollen voldoende bewezen (The Sixth Sense), Cassell is vooral goed in La Haine en Irréversible maar voor de rest heeft hij de status van Willis zeker nog niet bereikt.
clintgodfather
-
- 250 messages
- 596 votes
Heb je Monster gezien want dat is volgens mij haar beste rol.
Nee, nog niet. Ik zet hem meteen op mijn verlanglijstje om aan te schaffen. Bedankt voor de tip!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Alleen in die twee rollen (die toch best bekend zijn) speelt Cassell beter dan Willis ooit heeft gespeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo raar is dat toch niet? Willis is wereldberoemd, dé actieheld van de laatste 20 jaar (Die Hard) en heeft zich ook in andere rollen voldoende bewezen (The Sixth Sense), Cassell is vooral goed in La Haine en Irréversible maar voor de rest heeft hij de status van Willis zeker nog niet bereikt.
Niet raar als je rekening mee houdt dat 80% van de stemmers die hard mainstreamers zijn.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Alleen in die twee rollen (die toch best bekend zijn) speelt Cassell beter dan Willis ooit heeft gespeeld.
Het zijn vooral die ontelbare goeie rollen die het bij mij doen voor Willis, geniaal is hij nergens maar wel een erg betrouwbaar acteur, laat Cassel nog een paar rollen neerzetten als in La Haine en mijn stem gaat de volgende keer naar hem.