- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
97 War of the Worlds - Scene in haven - Bangkok Dangerous - hoofdpersonage wordt neergeschoten op het eind
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
3-3
Erkenning komt er wel als we braaf allemaal eerst de Amerikaanse to-be remake gekeken hebben vermoed ik.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Erkenning komt er wel als we braaf allemaal eerst de Amerikaanse to-be remake gekeken hebben vermoed ik.
Wees nou maar blij dat er nog mensen zijn waartegen je je kan afzetten. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wees nou maar blij dat er nog mensen zijn waartegen je je kan afzetten. 
Onwetendheid is niet iets waar je je tegen kan afzetten, eerder medelijden mee hebben of teleurgesteld in raken...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
98 81/2: asa misi nasa - Body Double : Drilboor !
0-1
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Wat heb ik daaraan ?
Ach, het is toch best leuk om met een select groepje iets leuk te vinden wat heel veel mensen waardeloos vinden of niet kennen. Exclusieve smaak, goed voor je zelfbeeld. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach, het is toch best leuk om met een select groepje iets leuk te vinden wat heel veel mensen waardeloos vinden of niet kennen. Exclusieve smaak, goed voor je zelfbeeld. 
Je kan toch veel beter een middelmatige/gewone smaak hebben, zijn er 10 tv zenders die je dagelijks bedienen en hoef je geen 40 euro te betalen om je favoriete films te krijgen. Daarnaast is het juist erg jammer dat bijzondere pareltjes vroegtijdig uit de KO verdwijnen door onwetendheid...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Wat Reinbo zegt. Is alleen maar kloterij. Erg fijn dat ik bepaalde DVDs alleen in Japan kan kopen, tegen 50EUR exclusief verzendingskosten en zonder Engelse subs.
Gaaf 
1-2
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Goed, als jullie 50 euro belangrijker vinden dan je zelfbeeld. Ik zal wel de enige zijn dan.
He, lekker exclusief. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Mijn zelfbeeld wordt niet bepaald door welke films ik leuk vind.
Het is er hoogstens een soort van verwrongen afspiegeling van.