- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ow, ik werd in de war gebracht omdat er 5-1 stond.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4733 votes
96 Hudsucker Proxy : scène waarin deHoelahoep Amerika verovert - Big Trouble in Little China - Gevecht met 3 Storms
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Welke principes?
Je hebt toch zo'n ergernis dat mensen 'zomaar' 5 sterren geven? Jij geeft nu 'zomaar' 0,5 sterren.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat een discussies....en dat allemaal omdat één van de 1.474.099 stemmen niet zou kloppen.
Ik stem lekker wat ik zelf wil en voorlopig heb ik het zwaar overgewaardeerde Meglio Gioventu op 0,5* staat. Ook al geef ik in mijn berichtje bij die film aan dat ik 'm een 2,5 geef en waarom. Big Deal!
Zie trouwens dat mijn stemcorrectie de film 4 plaatsen in de top 250 kost, dus ik hou het lekker zo. 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Natuurlijk klopt er geen reet van wat je doet. Ik kan nu net zo goed die 4 films die Meglio voorbij zou gaan als jij hem 2,5* geeft 0,5* geven ter compensatie van jou stem bij Meglio. En dan kan jij die films weer 5* geven ter compensatie van mijn stem. Wat een bullshit allemaal zeg, laat je niet zo beïnvloeden!
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Wat een discussies
Dat door jou ontstaan is
het zijn er veel meer (die niet kloppen), en dat weet je best.
Geen enkele stem van jou is nog een referentie.

De toekomst zal uitwijzen of La Meglio het haalt of niet. Dat kan men alvast van Rambo II niet zeggen 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
[De toekomst zal uitwijzen of La Meglio het haalt of niet. Dat kan men alvast van Rambo II niet zeggen 
Wat moet Meglio halen? Een opbrengst van $ 300.000.000. 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Dat zal hij natuurlijk nooit halen. Laten we het houden op eeuwige roem en een plaatsje in mijn dvd collectie 
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Zie trouwens dat mijn stemcorrectie de film 4 plaatsen in de top 250 kost, dus ik hou het lekker zo. 
Die lijst hoort toch de mening van alle Moviemeter-gebruikers weer te geven en niet de mening van meneer Reinbo!
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Die lijst hoort toch de mening van alle Moviemeter-gebruikers weer te geven en niet de mening van meneer Reinbo!
Stem werd toch al verwijderd 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-4 Hudsucker Proxy, misschien wel de beste Coen-scène ooit 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
97 True Romance - Walken & Hopper - Miller’s Crossing – Turturro smeekt voor zijn leven op Miller’s Crossing
0-1
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
97 True Romance - Walken & Hopper - Miller’s Crossing – Turturro smeekt voor zijn leven op Miller’s Crossing
0-2