- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Als deze film zooooooo goed is, waarom zien zo weinig mensen er dan naar? Hij haalt ook een verbluffend hoge score op imdb (na een miserabele 400 stemmen (liefhebbers dus)). Op All-movie haalt hij een 4 op 5. Laten we nu ook niet vergeten dat de "La Marseillaise" scene een van de beroemdste en meest geapprecieerde ooit is.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Omdat hij voor een klein publiek van echte filmliefhebbers geschikt is. Ik kan wel begrijpen dat een uitgever hem niet meteen zal releasen, en zeker niet in kleinere landen als Nederland. Hij haalt ook van die hoge scores doordat hij bijna alleen bekeken wordt door mensen die grote filmliefhebbers zijn die vaak al films van Tarkovsky en Tarr gezien hebben en zodoende in aanraking komen met deze film. Het lijkt mij ook behoorlijk onlogisch dat je als je alleen maar naar films met Sylvester Stallone en Mel Gibson kijkt, je opeens naar een traag 7 uur durend Hongaars drama gaat kijken.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Nochtans hebben sommige regisseurs, die uit deze genre inspiratie hebben geplukt, het wel gehaald en wel een degelijk publiek heeft aangesproken. (Tarkovsky, Kim Ki duk, Bergman)
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Eehm sorry, ik begrijp je berichtje niet...
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
93 Stalker - monoloog vanStalkers vrouw - oldboy - vechtscene in gang
1-0 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Eehm sorry, ik begrijp je berichtje niet...
Sorry, heb mijn bericht verbeterd... Maar ik denk dat we daar toch niet gaan uitkomen wie er gelijk heeft 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik denk dat Sátántangó een stuk minder toegankelijk is dan de films van Tarkovsky en Bergman. Deze film is nog veel trager, en de lengte zal veel mensen ook niet echt aanspreken. Waarom je hier Kim Ki Duk noemt, ontgaat me volledig.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
94 Fistful of Dollars - Verontschuldigen tov muilezel - Dances With Wolves - Bizonjacht
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vreselijk wat die REINBO doet, Jordy doe er wat aan!
Laten we iedereen schorsen die een lagere stem geeft dan hij eigenlijk objectief gezien zou 'moeten' doen, omdat hij een hardgrondige hekel aan die film heeft gekregen door de populariteit bij anderen. SCHANDE!
En er dan ook nog eerlijk voor uitkomen.....
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Wat jij doet, gaat rechtstreeks tegen je eigen principes in, Reinbo.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
En er dan ook nog eerlijk voor uitkomen.....
Wat ben je toch een lieve jongen 
mikey
-
- 29001 messages
- 5148 votes
Gaat dit over La Meglio Gioventù? Die film zakte dankzij de goede bedoelingen in elkaar.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
95 Stalag 17 - “When Johnny comes marching home…” - SixthSense - De ontdekking
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat jij doet, gaat rechtstreeks tegen je eigen principes in, Reinbo.
Welke principes?