- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
90 Casablanca: Marseillaise - Satantango - dokter gaat drank halen
1-0
Gewoonweg briljante scène
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Ach ik kwam op 2,5* uit. Erg middelmatig werkje, de 0,5 krijgt die totdat die uit de top 20 is verdwenen. (ter compemsatie van alle idioten die er na 3 uur verveling toch nog 5* aan geven omdat het zo jammer is dat na 6 uur iedereen dood is.)
Het kan idd NIET triester Kos
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Ach ik kwam op 2,5* uit. Erg middelmatig werkje, de 0,5 krijgt die totdat die uit de top 20 is verdwenen. (ter compemsatie van alle idioten die er na 3 uur verveling toch nog 5* aan geven omdat het zo jammer is dat na 6 uur iedereen dood is.)
Een eerbiedwardige stemmer zoals jij zou moeten weten dat een stem te veranderen door succes niet mag. Het is zeker idioot om dat publiekelijk toe te geven. Mag ik je dan vragen om ofwel je stem te veranderen naar 2,5, ofwel je stem te verwijderen.
Ah ja, het laatste stukje van je berichtje is een serieuze spoiler...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
91 The Pianist - Spelen zonder toetsen te raken - Untouchables - Door het raam naar binnen sneaken
1-0
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Een eerbiedwardige stemmer zoals jij zou moeten weten dat een stem te veranderen door succes niet mag. Het is zeker idioot om dat publiekelijk toe te geven. Mag ik je dan vragen om ofwel je stem te veranderen naar 2,5, ofwel je stem te verwijderen.
Ah ja, het laatste stukje van je berichtje is een serieuze spoiler...

Macmanus
-
- 13726 messages
- 3712 votes
Vreselijk wat die REINBO doet, Jordy doe er wat aan!
5-2 Hoewel ik wel benieuwd ben hoe die dat flikt in The Pianist 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
7-2 Ik ben ff weg en Rocco en Satantango liggen eruit. 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8014 votes
92 Dolls - Moment van herkenning in sneeuw - Brother - Terajima bewijst loyaliteit en pleegt zelfmoord
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
7-2 Ik ben ff weg en Rocco en Satantango liggen eruit. 
Maar wel tegen twee "op zijn minst gezegd" prachtige films. Wees blij dat dat niet tegen Avalon
of zoiets was.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Maar wel tegen twee "op zijn minst gezegd" prachtige films. Wees blij dat dat niet tegen Avalon
of zoiets was.
Klopt, maar ze kunnen niet in de buurt komen van Rocco en Satantango.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Casablanca niet in de buurt, maar daar bega je toch een kleine flater.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Nee hoor, zeker niet. Casablanca is een goede film en wordt terecht door velen de hemel ingeprezen, maar het kan nog niet in de schaduw staan van het overweldigende Sátántangó. Die laatste is alleen voor een veel kleiner publiek geschikt. En aangezien jij er niet op gestemd heb, kan je er ook niet over oordelen of ik een flater bega. (tenzij je vergeten bent te stemmen)