- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Goede reden om hem 0,5* te geven ja...
Ach ik kwam op 2,5* uit. Erg middelmatig werkje, de 0,5 krijgt die totdat die uit de top 20 is verdwenen. (ter compemsatie van alle idioten die er na 3 uur verveling toch nog 5* aan geven omdat het zo jammer is dat na 6 uur iedereen dood is.)
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ach ik kwam op 2,5* uit. Erg middelmatig werkje, de 0,5 krijgt die totdat die uit de top 20 is verdwenen. (ter compemsatie van alle idioten die er na 3 uur verveling toch nog 5* aan geven omdat het zo jammer is dat na 6 uur iedereen dood is.)
Vreemde manier van jezelf laten beïnvloeden.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik laat mezelf helemaal niet beinvloeden, probeer slechts de wereld om me heen een beetje te verbeteren. 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ja, de wereld zal er vast een stuk beter van worden als jij La Meglio Gioventù 0,5 geeft 
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Vindt het toch twijfelachtig hoor. Ik vind het leuker om een correct overzicht te hebben bij mijn stemmen. Zo'n groot verschil maakt die 0,5* ook niet echt. Je verlaagt je dan alleen maar tot het niveau van de mensen die jij wilt compenseren.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Vindt het toch twijfelachtig hoor. Ik vind het leuker om een correct overzicht te hebben bij mijn stemmen. Zo'n groot verschil maakt die 0,5* ook niet echt. Je verlaagt je dan alleen maar tot het niveau van de mensen die jij wilt compenseren.
Jij geeft de film anders ook 3,5*. En dan zeg je dat de mensen die de film 5* geven een laag niveau hebben? 
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Nou, bijna iedereen stemt hier toch zonder beide films gezien te hebben
jammer
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Zoveel zal het niet uitmaken in dit geval, aangezien het 4-1 staat. En ik weet wel wat voor soort films beide zijn.
kos
-
- 46733 messages
- 8884 votes
, kan het nog triester.
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Zoveel zal het niet uitmaken in dit geval, aangezien het 4-1 staat. En ik weet wel wat voor soort films beide zijn.
Ja, maar ik bedoel dat het jammer is dat veel mensen stemmen zonder de films gezien te hebben.
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Jij geeft de film anders ook 3,5*. En dan zeg je dat de mensen die de film 5* geven een laag niveau hebben? 
Nee, nee, dat wil ik niet zeggen. Je hebt natuurlijk altijd mensen die heel makkelijk 5* geven. Maar als Reinbo 5 sterren wil compenseren, vind ik dit niet juist, omdat hij vanuit zijn oogpunt dan hetzelfde doet als mensen die makkelijk vijf sterren geeft.
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Leuk voor mensen die hem nog moeten zien ja
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Raad ik iedereen ook van harte af.
Daarbij is het niet helemaal waar.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
, kan het nog triester.
Ach, maak je niet druk, als die mensen 5* willen geven moeten ze dat toch lekker doen... 
Herisson
-
- 3413 messages
- 607 votes
Raad ik iedereen ook van harte af. 
....
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
89 Third Man - reuzenradmonoloog - Rocco e i suoi Fratelli - De moord op Nadia