- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
mikey
-
- 29001 messages
- 5148 votes
2-3
TM is een van de slechtste films die ik ken.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4733 votes
98 Godfather Part II: Fredo in de vissersboot - American Beauty - Lester Burnham’s dood
1-0
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
2-2 maar erg nipt, (als het nu over alle afrekeningen ging op het einde dan had Godfather II mijn stem gekregen).
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
J.S. wrote:
2-2 maar erg nipt, (als het nu over alle afrekeningen ging op het einde dan had Godfather II mijn stem gekregen).
Dat was deel 1.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Sander2 wrote:
Dat was deel 1.
(quote)
Dat was deel 1.
In deel II vinden er ook afrekeningen plaats op het einde (Hyman Roth, Rocco Lampone (niet echt een afrekening), Frank Pentangeli (eigenlijk zelfmoord) en Fredo).
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
J.S. wrote:
In deel II vinden er ook afrekeningen plaats op het einde (Hyman Roth, Rocco Lampone (niet echt een afrekening), Frank Pentangeli (eigenlijk zelfmoord) en Fredo).
(quote)
Ja oke, maar dat is niet echt 1 scène, en je geeft zelf aan dat er maar 2 echte afrekeningen zijn.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8009 votes
99 The Fly - Aap - Salaire de la peur - keren op Steiger
* denotes required fields.