- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Who cares. Hitler is ook over een paar honderd jaar nog bekend. Net als Ed Wood.
Hitler omdat de drama die hij heeft veroorzaakt heeft niet vergeten mag worden. Ed Wood omdat hij is zijn "genre" een unicum (dat mag wel over hem gezegd worden) was.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bekendheid is dus geen maatstaf voor wat ik (of wie dan ook) goede films vind...
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Thelma & Louise - Eindscene - American History X - eindscene
6-5
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Probeer het werk van Lynch, Kitano, Tsukamoto, Miike, Oude Woo, Kusturica, Ki-Duk, Arronofski, Fincher & PT Anderson maar eens.
Van Lynch, Kitano, Tsukamoto, Ki-Duk, Arronofski en Fincher heb ik films gezien. Van Lynch 1 goede en 1 hele goede, van Kitano 2 redelijke films, van Tsukamoto 1 bar slechte film, van Ki-Duk 2 hele goede, van Arronofski 1 slechte en van Fincher 1 matige, 1 goede en 1 hele goede. Maar van geen van allen heb ik één scène gezien die kan tippen aan de trappenscène uit Potemkin.
Tommeh
-
- 7318 messages
- 3297 votes
124 Big Lebowski - Jesus likt bal - Butch Cassidy and the Sundance Kid - eindscene
1-0 That creep can roll man
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
125 Cool Hand Luke - ei eet wedstrijd - Dr. No - Eerste kennismaking met Honey Rider
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Van Lynch, Kitano, Tsukamoto, Ki-Duk, Arronofski en Fincher heb ik films gezien. Van Lynch 1 goede en 1 hele goede, van Kitano 2 redelijke films, van Tsukamoto 1 bar slechte film, van Ki-Duk 2 hele goede, van Arronofski 1 slechte en van Fincher 1 matige, 1 goede en 1 hele goede. Maar van geen van allen heb ik één scène gezien die kan tippen aan de trappenscène uit Potemkin.
Ik heb ook gezegd dat je een paar honder moderne films moet zien om je smaak te ontwikkelen, van geen van deze regisseurs schijn je ook maar de helft van hun ouvre te kennen. En als jij de trappenscene de allermooiste vind, prima. Ik snap alleen niet waarom je moderne films bij voorbaat uitsluit.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-0
126 Fight Club - Zeep maken - Godfather - Moord in restaurant
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
127 High Noon: Will Kane die eenzaam door de straten loopt - It’s a Wonderful Life: Eindscène waarin de bewoners van het dorpje Stewart’s schulden betalen.
1-0