- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde
Knock-Out: Beste einde
mister blonde
-
- 12697 messages
- 5831 votes
Stem verwijderd bij de vorige, dacht dat ik Prince of Darkness ooit zag, maar dat was niet zo. Maakt niet uit; One Flew is alsnog door.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-1 Blij dat Hana Bi door is, want voor de rest is het lauter droevenis wat hier gaande is....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nosferatu: eine Symphonie des Grauens - Profondo Rosso
0-1
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Blade Runner 

Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
2-5
Ghost in the Shell en Gozu er beiden ook al uit ... 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
7-1
Beste mensen, ik weet dat jullie allemaal zo graag zien naar Silence of the Lambs, maar gelieve niet te vergeten dat we het hier over eindes hebben, en als één einde ervoor heeft gezorgd dat films zoals Usual Suspects, L.A. Confidencial, en ja zélfs Saw werden gemaakt, dan is het wel het einde van Citizen Kane. Misschien kan men zeggen dat Silence of the Lambs een leuk en onverwacht einde heeft, maar jullie stemmen (4 van de 8 althans) voor de film terwijl jullie niet eens naar Citizen Kane hebben gekeken. Ik hoop dat de AFI of de IFI deze leuke filmtopic nooit zullen zien, want die zou jullie dan grandioos gaan uitlachen. En wat mij betreft (en dat met alle respect voor Silence of the Lambs), zouden ze nog meer dan gelijk in hebben.
Citizen Kane heeft de tegenwoordige plot bedacht, en dat moet gerespecteerd worden.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
In the Mouth of Madness - King Kong (1933)
0-1
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11913 messages
- 5317 votes
Halloween en Lost in Translation allebei door, nog wel tegen hele zware tegenstanders!