- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde
Knock-Out: Beste einde
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik zie dat de film Wounds er in zit. heeft maar 15 stemmen en is er onder de titel Rane uitgevlogen in de voorronde. Mag Long Good Friday in zijn plaats. 
Als hij effectief in de voorronde zat en in de hoofdtabel, met zo weinig stemmen, zie ik geen reden waarom the LG Friday niet in de plaats zou mogen komen. Tenslotte is deze eruit gestemd door een film die niet in de voorronde had moeten zitten.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
The Man Who Wasn’t There – A Fistful of Dollars
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als hij effectief in de voorronde zat en in de hoofdtabel, met zo weinig stemmen, zie ik geen reden waarom the LG Friday niet in de plaats zou mogen komen. Tenslotte is deze eruit gestemd door een film die niet in de voorronde had moeten zitten.
Omdat het een groots eind heeft en hij er uit gestemd is door 5 know-nots die de gehele film niet kenden.
Daarbij heeft de film een behoorlijke aanhang onder enkele users die wel vaak aan dit soort spelletjes meedoen. Bovendien heb ik Wounds voorgedragen en mag ik dus ook de vervanger aandragen lijkt mij. (Al vrees ik dat die er tegen het populaire Halloween weer snel uit zal vliegen
)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-0 Jammer trouwens van No Man's Land, verdiende ver te komen.....
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Hooray for Edward Scissorhands en Fight Club
Fight Club verwacht ik trouwens ook bij de laatste paar films (halve finale?)
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Hooray for Edward Scissorhands en Fight Club
Fight Club verwacht ik trouwens ook bij de laatste paar films (halve finale?)
Inderdaad. Met een beetje inzicht kun je nu al een aantal films noemen die erg ver zullen komen; zo heeft iedere knock-out zijn 'zekere' films die ver eindigen. Mits ze tegen elkaar loten uiteraard 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
ik verander mijn stem. Stalag 17 is de betere film, maar het einde van Seul contre tous is toch een stuk origineler.
6-0
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Peeping Tom - Mr.Smith goes to Washington
0-1