- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Komische Scènes
Knock-Out: Komische Scènes
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Donnie Darko maakte er om 23:43 de stand 7-6, ook dubieus trouwens maar ik ga mijn vingers daar niet meer aan branden, en KrisV maakt om 8:36 er 8-6 van. Vind je het gek dat niemand na de 7-6 is gaan stemmen? Kijk eens naar die tijdstippen!
Laat ik hier toch nog maar eens op reageren, hoewel het duidelijk weinig zin heeft.
De dag voordien zijn tussen 23.43 en 8.36 een 10-tal stemmen uitgebracht. Daarenboven zijn de dag voordien tussen 16h46 en 8.36, de duur van het éne duel, iets meer dan 100 stemmen uitgebracht en een 10-tal duels beslist. Laten we nou niet doen alsof ik een potentieel titelkandidaat uitgeschakeld heb. Daarenboven heb ik gestemd voor de scène die al de meeste stemmen gekregen had. En, zoals ik in het begin zei, het stond iedereen vrij zijn scène zo duidelijk mogelijk te beschrijven, en niemand is verplicht de film te zien. Zelf heb ik enkele links naar scènes die ik voorstelde gekoppeld. De scène van Sonatine werd door Reinbo voorgesteld, amper omschreven, en in de eerste ronde hebben voorstanders voor verschillende scènes gestemd die aan die éne omschrijving beantwoordden. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Voor mij was het geen titelkandidaat
Ik hou het verder kort, ik had zelf, als ik in die positie had gezeten, nog een paar uurtjes gewacht om de doorslag te geven.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
iedereen die de film kent heeft geen omschrijving nodig. Alleen OH informeerde naar welke strandscene het was, maar het leek me overduidelijk dat het om deze scene ging. Was ook in de scene ko al ver gekomen...
1Over welk spel gaat het nu juist ? Ze spelen wel meer op het strand. Ik ga er verder maar vanuit dat het het sumo gedeelte is.
Of het vuurwerkgevecht, in een woord meesterlijk. 
Of de put 
1-3 spel(len) op het strand dan maar 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Voor mij was het geen titelkandidaat
Ik hou het verder kort, ik had zelf, als ik in die positie had gezeten, nog een paar uurtjes gewacht om de doorslag te geven.
ok, mijn verontschuldigingen dan. Feit is dat een topic, wanneer het van de 1ste pagina verdwijnt, het risico loopt wat vergeten te worden.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Stand van zaken :
47.
Meaning of Life : Expliciete les sexuele opvoeding met John Cleese http://youtube.com/watch?v=CAUi0uoy-YY
-
North By Northwest: Cary Grant en zijn moeder in de lift.
2-3
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
48.
Happy Gilmore: Happy mist de bal en vloekt alsof zijn leven ervan afhangt.
-
Clockwise : spraakverwarring Cleese (Left ? Right. Oh, right. No, Left)
0-1
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
49.
Goodfellas: What's so fucking funny about me?
-
Survive Style 5+: De vrouw van Asano dient eten op, Asano eet alles op en krijgt daarna een afranseling